czwartek, 8 października 2015

Kwiatki, bratki i stokrotki ...

   Kochani uprzejmie melduję, że w Jacewiczówce życie wraca do normy :) Powoli układa nam się stały rytm dnia, wszyscy domownicy zaczynają się do nowej sytuacji przyzwyczajać. Trzytygodniowa Hania przyjmuje już swoich pierwszych gości ;p
   Nawet mnie sytuacja pozytywnie zaskoczyła ;) Nie myślałam nawet, że tak szybko uda mi się wrócić do haftów. Co prawda pierwszeństwo, jak wiadomo, mają dzieci, obowiązki domowe, ale staram się tak gospodarować czasem, by chociaż chwilkę wykroić dla siebie.

Tym samym udało mi się dokończyć napisy na metryczce dla córeczki. Pochwalę się tą pamiątka, kiedy już ją oprawię, co nastąpi pewnie niedługo.

Udało mi się postawić kilka xxx na "Makowym dworku", ale do końca jeszcze sporo ich zostało. Czy uda się wyhaftować dworek do końca roku? Sama nie wiem, ale będę się starać:) Dziś "Makowy Dworek" wygląda tak...



   Zaczęłam także haft nadrukowany na kanwie gobelinowej, który dostałam w prezencie imieninowym. Hafcik zyskał status spacerowo - podwórkowego :) Oryginalna kolorystyka to DMC, ale ja, jak to ja, oczywiście po swojemu :) I na dodatek z pomysłem na środeczki i tło. Zobaczymy co z tego wyniknie.




Dziękuję za Waszą obecność i komentarze :) Do zobaczenia wkrótce :)
Pozdrawiam Was serdecznie!

38 komentarzy:

  1. Pozazdrościć organizacji! W takim tempie na pewno wyszyjesz dworek do końca roku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej sie czuje jak wszystko jest poukladane. W chaosie nie potrafie sie znalesc. A co do hafciku, zobaczymy ;)

      Usuń
  2. Fajnie , że udaje Ci się postawić choć kilka xxx przy córeczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roznie z tym bywa, bo przeciez jest jeszcze starszy synek, ale staram sie ;)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki i pozdrawiam gorąco :) idziesz jak burza i to jest godne podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania jestem pod wrażeniem Twojej organizacji. Maki rosną cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwa nie daje rady w ogolnym zamieszaniu, nie cierpie marnowania czasu i chyba lubie stalosc, bo wtedy mi latwiej ;)

      Usuń
  5. Zazdroszczę organizacji czasu. Z makowym dworkiem pędzisz jak burza i wierzę, że uda Ci się go skończyć do końca roku. I czekam na postępy w bratkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizacja znacznie ulatwia zycie ;) A z dworkiem bede sie starac, zobaczymy ;)

      Usuń
  6. Piękny ten dworek. Super, że Twój rytm powraca do normy. Oby tak dalej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;) Mam nadzieje, ze kazdego dnia bedzie coraz lepiej ;)

      Usuń
  7. Anuś tylko pozazdrościć... nie mam małych dzieci, ale praca zabiera mi ostatnio tak dużo czasu, że na robótki już prawie nie mam ani siły, ani ochoty. Dworek rośnie... bratki będą piękne...
    Trzymaj się Kochana
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu nie ma czego ;) Sa dni, ze uda sie postawic kilka xxx a sa takie, ze tylko tesknie patrze w srone haftow. Zycze odrobiny wolnego czasu ;)

      Usuń
  8. Grunt to dobra organizacja czasu. Tobie wychodzi to znakomicie, radzisz sobie jakbyś wszystko miała rozplanowane co do sekundy. Fajnie, że Hania zdrowo rośnie i nie sprawia większych kłopotów.
    Hafciki, jak zwykle super i przybywa im krzyżyków nad podziw szybko. Pokończysz je o czasie, " nie bój żaby", jak zwykł mawiać Walduś Kiepski.
    Pozdrawiam Anusiu.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co fakt to fakt Danusiu. Radze sobie, bo jak nie ja to kto. Maz caly dzien w pracy, a ja w domu sama z dzieciakami ;) Co do haftu to dziekuje za pokladana we mnie ware, motywacja jest ;)

      Usuń
  9. Aniu, ważna jest chwila oddechu dla siebie:) mam nadzieję, że każdego dnia zdołasz ją dla siebie wykraść:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wazna ;) Przy malych dzieciach roznie bywa, sama wiesz. Od paru tyg moje weczorne plywanie w pachnacej wannie ogranicza sie do max 10 min na szybkie mycie ;)

      Usuń
  10. Makowy na pewno skończysz :) Za bratki podziwiam bo nie cierpię malowanej kanwy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem Kasiu ;) Jeszzcze sporo do konca. Ja lubie taka kanwe, moze dlatego, ze zawsze sama dobieram do niej kolory, zmieniam jesli cos mi sie nie podoba w nadruku czy kolorystyce.

      Usuń
    2. ja bym szału dostała z wadliwym nadrukiem

      Usuń
  11. Nie ma jak dobra organizacja pracy. :) Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, chociaz tak jak pisalam to wszystko takze dla wlasnej wygody ;) Organizacja zawsze ulatwia zycie ;)

      Usuń
  12. Makowy dworek pięknie rośnie :) Gratuluję dobrej organizacji a bratków a zwłaszcza ich środeczków jestem ogromnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;) Zapraszam do podgladania i dworka i bratkow - kiedys skoncze na pewno ;)

      Usuń
  13. Masz rację, dobra organizacja to podstawa, a przy maleństwie nie zawsze się to udaje, one często narzucają swój rytm dnia :)
    Ciekawa jestem tych środeczków w bratkach, a Makowy Dworek możesz skończyć po Nowym Roku, przecież nic się nie stanie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Alinko! Caly dzien wyznacza glownie karmienie ;) A Makowy to chyba wypadaloby skonczyc. Dobrze, ze Renia ratuje honor organizatorek. ;)

      Usuń
  14. Super, rośnie w oczach dworek z makami... Bratki miałam kiedyś podobne, ale podarowałam osobie która chciała spróbować haftu...tak na zachętę...Będą śliczne...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosnie krzyzyk po krzyzyku chociaz powoli. Bratkow sama jestem ciekawa ;)

      Usuń
  15. Jesteś wspaniałym przykładem na to, że zawsze można się dobrze zorganizowac i znaleźć czas na wszystko! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu najlepszym przykladem dobrej organizacji to jestes Ty ;) Ja sie dopiero ucze ;)

      Usuń
  16. Bratki się świetnie prezentują aż nie mogę się doczekać jak je wyhaftujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Hafcik nie jest duży i bardzo mi się podoba, więc na pewno go skończę.

      Usuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!