czwartek, 5 stycznia 2017

336. Rok z misiem Fizzy Moon.

Witajcie!

W poprzednim poście zaprosiłam Was na Wyzwanie Czytelnicze 3650 stron! A dziś ośmielam się zaprosić na wyzwanie hafciarskie. Wiem, że różne wyzwania już pojawiają się na blogach, ale może skusicie się i na moją zabawę. Tym bardziej, że różni się od proponowanych tu i tam wyzwań ;)

   Jakiś czas temu, w niezmierzonej przestrzeni internetu, "odkryłam" pewnego misiaczka, i co tu dużo mówić przepadłam! A im bardziej "zagłębiałam się w temat", tym bardziej się zauroczyłam. Oczywiście wszystkich misiów Fizzy Moon (bo o nim mowa) nie jestem w stanie wyhaftować, ale chociaż kilka...


Zapraszam Was zatem na nową zabawę Rok z misiem Fizzy Moon!



Oto szczegóły zabawy:
    1. Haftowanie rozpoczynamy 01.01.2017r (start troszkę teoretyczny, ale jak rok to rok!), a zabawę kończymy 31.12.2017r.;
    2. Nie zapomnijcie zgłosić się do zabawy, pod tym postem :) Ale do zabawy możecie dołączyć także w dowolnej chwili.

    3.Tradycyjnie, pozostawiam dowolność w wyborze materiałów tzn. sami wybieracie kanwę, rodzaj nici, ewentualne dodatki typu koraliki, wstążki itd. oraz schemat misia Fizzy Moon;
     
    4. W sumie powinno powstać 6 misiów Fizzy Moon, czyli jeden miś na dwa miesiące. Oczywiście może ich powstać więcej. Natomiast co najmniej 6 misiów to warunek konieczny, aby wziąć udział w losowaniu nagrody na koniec zabawy.

    5. Do ostatniego dnia lutego czekam na zdjęcie pierwszego misia wysłane na kreatywnajacewiczowka@gmail.com, jeśli chcecie, by pojawiło się ono w podsumowaniu, którego dokonam co dwa miesiące. (A następnie postępujecie analogicznie, czyli drugi miś do końca kwietnia, trzeci do końca czerwca, czwarty do końca sierpnia, piąty do końca października, i szósty do końca grudnia).

    6. Praca (z mojej zabawy) może brać udział w innych wyzwaniach, a haft misia możecie wykorzystać w dowolny sposób (obrazek, kartka, aplikacja, czy haft np. na "kołderki" itd).

    7. Będzie mi miło jeśli na swoim blogu czy profilu zamieścicie podlinkowany banerek zabawy.

    Tak jak pisałam, schematów misia Fizzy Moon jest, w internetowej przestrzeni, bardzo dużo. Można znaleźć misia praktycznie na dowolną okazję.

    Oto kilka przykładowych propozycji...






    Zaglądajcie też na Kreatywną Jacewiczówkę na Facebooku, tam także pojawi się album z misiem Fizzy.


    Zapraszam serdecznie do zabawy!

     Pozdrawiam z bardzo mroźnego i zaśnieżonego Podlasia ;)

    101 komentarzy:

    1. O, jaka super zabawa! Ale nie mogę... Muszę pośpieszyć kota z jabłkami, trudno i darmo. Ale będę kibicować.:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Kibicowanie to świetny motywator ;) Zapraszam gdybyś jednak zdanie zmieniła. Kto wie czy ten miś nie lubi sobie podyskutować i pogrymasić jak wróżki ;)

        Usuń
      2. Myślisz, że robiłby to z takim wdziękiem?... Nie, jednak nie. Kot ma priorytet i tak się uwiązałam na lata... ;)

        Usuń
      3. Z wdziękiem misia hihi ;) Może się z kocurem dogadają ;)

        Usuń
    2. Akurat się składa, że jednego misia wlaśnie haftuję dla uroczej kruszynki. A czy powstanie więcej- nie wiem także żadnych deklaracji nie składam, ale będę Wam kibicować. :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No i super ;) Pierwsze koty za płoty, a resztę - damy radę ;) Skuś się ;)

        Usuń
      2. Oj kusisz, kusisz. I masz mnie. :) Mąż mnie udusi, bo miałam kończyć obraz dla niego. Chyba będę misiała się przed nim ukrywać. :)

        Usuń
      3. Oj tam! Dasz radę i misie i hafcik dla męża ;)
        Cieszę się ;)

        Usuń
    3. To taki miś na każdą okazję, bo właśnie wracam z otchłani internetowych wzorów. To ja dołączę do zabawy :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Oj kusisz...kusisz....muszę się solidnie zastanowić i jeszcze potwierdzę do jutra - ale chyba się skuszę:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Chyba oszalałam...nie wiem kiedy się ze wszystkim wyrobię...ale co tam....jak nie spróbuję to się nie przekonam:)
        Zapisuję się:)

        Usuń
      2. Oczywiście, że tak! Cieszę się i czekam na pierwszego misia ;)

        Usuń
    5. Super zabawa. Dołączę choć sama się zastanawiam skąd ja znajdę na wszystko czas :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Super ;) Cieszę się ;)
        To tylko jeden miś na dwa miesiące - damy radę ;)

        Usuń
    6. Bawię się z Tobą:-)))) Uwielbiam te misie, a 6 to chyba dam radę;-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      OdpowiedzUsuń
    7. Jak znajdę czas to się przyłączę uwielbiam je :) banerek porywam :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Bardzo mi się podobają te misie (dwa już nawet zrobiłam jakiś czas temu) i myślę że się skuszę na zabawę :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Aniu jak do lutego dostaniesz misia tzn ze ja tak. Czy inne z internetu ktorych nie pokazujes moga być ?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Super ;)
        No jasne, że tak. Wybór schematu należy do Ciebie!
        Ja postaram się także sukcesywnie dodawać nowe misie do albumu Kreatywnej Jacewiczówki na Facebooku ;)

        Usuń
    10. I ja obecna :) pewnie że się bawię ;)

      OdpowiedzUsuń
    11. Aniu, właśnie skończyłam 12 wróżek i poczułam taką pustkę, że nie mam już spójnego projektu na cały rok... i pojawił się Twój post :)
      Moje dzieci (4) wybrały już tyle miśków i z pewnością będą motywować, że z przyjemnością dołączam do zabawy :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Świetnie ;) Buziaki dla dzieciaków, będą mamusie motywować ;)

        Usuń
    12. Aniu i ja dołączę do zabawy-skoro aż dwa miesiące są na jednego misia myślę że dam radę tym bardziej że nie są to wielkie wzorki a słodziaki straszne. A i w grupie zawsze raźniej jak się wyszywa. Pozdrawiam:-)

      OdpowiedzUsuń
    13. Kocham misie :) Serce dyktuje, żeby podjąć wyzwanie, ale rozum podpowiada "za dużo tych zabaw, nie dasz rady"... Czego słuchać?

      OdpowiedzUsuń
    14. Ojej, no szkoda że nie było tego wyzwania w zeszłym roku, bo kilka tych misiów wyhaftowała, uwielbiam je :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Banerek u siebie powiesze, te misie są tak super że pewnie jeszcze nie jednego wyhaftuje, wtedy podlinkuje je u Ciebie :)

        Usuń
    15. Chyba zwariowałam, ale spróbuję :)

      OdpowiedzUsuń
    16. Uwielbiam tego misia, straszny z niego słodziak i wobec takiego wyzwania nie mogę przejść obojętnie! Cieszę się, że można go pokazywać co drugi miesiąc - mam ogromną nadzieję, że mi się uda! Dołączam zatem do zabawy, banerek już u mnie wisi, pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    17. Misiu dzieciaczek, wiec przyłączam się do zabawy. Czy uda mi się wyhaftować jednego w dwa miesiące nie wiem, ale spróbuję :)
      Pozdrawiam Alina

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Wzorki są naprawdę niewielkie, więc na pewno dasz radę!
        Zapraszam ;)

        Usuń
    18. Świetny pomysł i ciekawe wzorki. Trzymam kciuki, by jak najwięcej misiów powstało
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    19. Postanowiłam, że w tym roku będę bardziej się udzielać w blogowych zabawach (mam nadzieję, że we wszystkich wyrobię się terminowo). Dla misiaków z Twojej zabawy mam już przeznaczenie :D Powędrują jako aplikacje na Celinkowe podusie, które w zeszłym roku nieco zaniedbałam. Tak że zgłaszam się do zabawy :)

      OdpowiedzUsuń
    20. Uwielbiam tego misia mam ich już kilka na swoim koncie :)

      OdpowiedzUsuń
    21. Oglądam i oglądam, Śliczne misie. Może warto, dzięki Twoim misiom reaktywowałabym bloga. Już 3 miesiące nic się na nim nie dzieje i powstałyby super hafciki.

      OdpowiedzUsuń
    22. O jaka fajowa zabawa, chętnie zapiszę się. Zobaczymy co z tego będzie. Możesz mi przesłać misie na pocztę?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Eluś, ale niespodzianka! Strasznie się cieszę, że wracasz ;) Zajrzyj na mój fanpage na Facebooku (Kreatywna Jacewiczówka), znajdziesz tam specjalny album z misiami. Na pewno coś sobie wybierzesz ;)

        Usuń
    23. Oooo, ale super wyzwanie, chętnie dołączę, jeśli mogę :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Witaj!
        Oczywiście, że tak! Zapraszam serdecznie!

        Usuń
      2. Mam jeszcze pytanie - nie wiem, czy dam radę skończyć misia na czas, mogę go podlinkować później, czy musi być koniecznie do końca lutego?

        Usuń
      3. By wziąć udział w podsumowaniu styczeń - luty to tak, do końca lutego. Po tym terminie czekam już na misie marcowo - kwietniowe. Natomiast by wziąć udział w losowaniu na koniec zabawy należy wyszyc sześć misiów, niezależnie od tego w jakim terminie do mnie dotrą ;) Może być tylko foteczka misia, a post kiedy będziesz miała czas ;) Nie wymagam wpisu koniecznie ;)

        Usuń
    24. Ajć! Misie są cudowne. Ale! Nie dam rady wyszywać je z Wami. W każdym razie mocno kibicuję! :)

      OdpowiedzUsuń
    25. Uwielbiam tego miśka, ale to wyzwanie jest zbyt ambitne jak na moje zasoby czasowe. Na jednego chyba się skuszę, bo mam metryczkę w planach:) Będę Wam mocno kibicować. Pozdrawiam!!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Witam Cię ;) Wygląda na to, że hafciarskie kalendarz na ten rok masz zapełniony, gdyby jednak "coś" zapraszam! A i kibice mile widziani ;)

        Usuń
    26. Witam, od dziecka uwielbiam misie, a więc chętnie dołączam do zabawy, banerek już jest na moim blogu. pozdrawiam
      http://mylovefrancesca.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    27. Uwielbiam te misie, ale w tym roku się nie wyrobię niestety . Będę Wam kibicować :)

      OdpowiedzUsuń
    28. Porywam banerek bo uwielbiam te misiaki i jestem właśnie w trakcie wyszywania gromadki(pewnie wiesz, który wzór :)) czy 6 miśków wybieramy z wzorów które załączyłaś czy jest pełna dowolność?
      pozdrawiam gorrąco :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Witam Cię ;)
        Pełna dowolność, co do materiałów,schematu oraz wykorzystania haftu!

        Usuń
    29. no i tu Kusicielko?? pomyślę jeszcze :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Myśl, myśl ;) Ale akurat Ty, Ciociu od Marzycielskiej Poczty, miałabyś dla kogo...

        Usuń
    30. Ja ja ja też. Już nawet jednego zaczęłam. Był na kupce na ten rok, ale przesunęłam go na wierzch.

      OdpowiedzUsuń
    31. Ostatnio haftowałam jednego takiego misia co było bardzo przyjemne.
      Nigdy też nie brałam udziału w takim wyzwaniu, więc chcę się podjąć tego zadania i z miłą chęcią wezmę udział :)

      OdpowiedzUsuń
    32. Aniu, chyba i ja podejmę wyzwanie bo właśnie z jednym misiem się zmierzam, więc może jeszcze co nie co powstanie, bo wyszywa się super. Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    33. Mam nadzieję, że dam radę wyhaftować jednego misia w terminie.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Oczywiście, że tak! Na każdego misia jest, aż dwa miesiące!

        Usuń
    34. Te misie są super, ale normalnie mam takie tyły..aczkolwiek nie obiecuję, że nie wskoczę w trakcie:)

      OdpowiedzUsuń
    35. Dobra ... ja spróbuję :) co z tego wyjdzie to jeszcze nie wiem ale spróbuję :)
      Wrzucam banerek i blog do obserwowanych :)
      Pozdrawiam
      A.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Świetnie! Zapraszam serdecznie i witam w moich blogowych progach!

        Usuń
    36. Powieszę u siebie banerek i jak dam radę cos wykombinuje z tym cudownym micholem:) swietny pomysł z ta zabawa:) pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    37. Kilka tych misiów już wyszyłam, a że są słodkie, to się dopisuję do zabawy :) Banerek już porwałam i wisi u mnie na pasku bocznym.

      OdpowiedzUsuń
    38. Dopisuję się i ja, pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    39. To jeszcze ja się zgłaszam,bedę wyszywać dla Kołderkowa -przyjemne z pożytecznym.Dziękuję za zabawę i pozdrawiam cieplutko.

      OdpowiedzUsuń
    40. Ja też chcę dołączyć jak można?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Witam na blogu i serdecznie zapraszam do zabawy! Nie zapomnij zapoznać się z zasadami!

        Usuń
    41. Można się jeszcze dołączyć?
      Pozdrawiam
      Wiktoria- mojehafciki.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Witam na blogu i serdecznie zapraszam do zabawy! Nie zapomnij zapoznać się z zasadami!

        Usuń
    42. Witam czy można dołączyć jak sie nue prowadzi bloga?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Witam na blogu i serdecznie zapraszam do zabawy! Nie zapomnij zapoznać się z zasadami!

        Usuń
    43. Ale późno trafiłam, szkoda. Biorę już udział w zabawie z haftem u splocika : http://splocik.blox.pl/2017/01/Swobodne-haftowanie-zabawa.html
      Będę kibicować, a może choć jednego sobie misia wyhaftuję, są śliczne .

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. W każdej chwili możesz się przyłączyć do zabawy!
        Witam na blogu i serdecznie zapraszam!

        Usuń
    44. Dołączam do zabawy. Jednego misia wyhaftowałam jakiś czas temu na kartkę i nawet na blogu jest...

      OdpowiedzUsuń

    * DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

    * Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!