poniedziałek, 30 stycznia 2017

343. "London elegance" - osłona trzecia.

 Witajcie!

 Dziś ponownie na blogu gości moja londyńska dama. 
Od poprzedniej odsłony (klik) haftu przybyło, co mnie bardzo cieszy. Już się pewnie domyślacie, że traktuję go priorytetowo i mam nadzieje niedługo uda się haftowany obraz skończyć. Na zdjęciu obok, haft w pełnej krasie, więc widać, że sporo pracy za mną, ale i jeszcze sporo pracy przede mną.

Przy okazji pojawiła się pewna nowość, z którą wcześniej się nie spotkałam, czyli backstitch'e o dwóch grubościach (przy latarni i na chodniku). Pomysł wydaje mi się ciekawy, bo dodaje obrazowi pewnej wielowymiarowości. 

Dziś londyńska dama prezentuje się tak...






-----
Przypominam o linkowywaniu, w komentarzu pod postem z wyzwaniem czytelniczym, swoich albumów wyzwaniowych z ubiegłego roku. Wśród Osób, które do 31 stycznia 2017 roku, zostawią swój link, z albumem dokumentującym sprostanie wyzwaniu, wylosuję jednego szczęściarza, który otrzyma drobną niespodziankę.

 W najbliższą środę, ogłoszę Zwycięzcę ubiegłorocznego Wyzwania Czytelniczego :)

Pozdrawiam serdecznie :)

31 komentarzy:

  1. Aniu już niedużo Ci zostało do skończenia londyńskiej elegancji :) Pięknie to wychodzi :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przybylo 😀 Czekam z niecierpliwoscia na final 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo ładny wzór :) Nie mogę się doczekać finału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z ciekawszych wzorów zaprojektowanych w Polsce ostatnio ;) Naprawdę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny hafcik, nie spotkałam się z nim wcześniej, haftuj, haftuj i prezentuj efekt końcowy na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę wypatrywać końca, już niewiele zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, idziesz jak burza...
    Hafcik piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz dopiero zauważyłam, że ten wzór jest taki dość duży ;D Bardzo fajny, szczególnie ten most w tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest spory to fakt. Myślę, że rama do niego, to nawet 40/50 cm.

      Usuń
  9. Bardzo ładnie wychodzi!:) Ciekawa jestem, jaki jeszcze wzór powstanie, bo powinien być przynajmniej tryptyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przybyło i to sporo :) Idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ten numer gazetki i powiem Ci szczerze, kiedy zobaczyłam schemat z bliska, opadły mi ręce, ile tam jest detali "niekrzyżykowych".
    Podziwiam . Masz nieziemską cierpliwość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz bliżej końca, coraz piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ;) I ja się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajowy hafcik! Moja siostra by sie w nim zakochala - uwielbia brytyjskie klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze trochę i koniec, jestem ciekawa końcowego efektu :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!