poniedziałek, 3 stycznia 2022

583. Wyzwanie Czytelnicze 3650 stron! (2022)

Hej, hej!


 W 2021 roku podjęłam po raz szósty swoje Wyzwanie Czytelnicze - 3650 stron, czyli co najmniej 10 stron przeczytanych każdego dnia roku. Dziś z satysfakcją stwierdzam, że udało się sprostać wyzwaniu z tradycyjną już nawiązką :)

   W 2021 roku przeczytałam w sumie 17718 stron, czyli nie zamierzone 10, a aż 48 stron dziennie! Na ten wynik złożyły się 62 książki, głównie ebooki. Sprostałam zadaniu prawie pięciokrotnie!!

Pod postem wyzwaniowym z ubiegłego roku kilkanaście Osób zadeklarowało chęć przyłączenia się do zabawy. Jak Wam poszło? Udało się sprostać wyzwaniu? Zadziwiliście sami siebie?

Podlinkujcie proszę, w komentarzu pod tym postem swoje albumy/listy wyzwaniowe do 31 .01. 2022 roku. Z przyjemnością obejrzę Wasz czytelniczy "dorobek", poszukam tytułów, których jeszcze nie znam.

   Wyzwanie wygra Osoba, która w 2021 roku sprostała wyzwaniu, spełniła wymagania zawarte w zasadach zabawy i oczywiście, przeczytała najwięcej stron. Tradycyjnie w podsumowaniu na początku lutego, pojawi się lista Uczestników, a także banerki oraz ogłoszenie Zwycięzcy.

A tymczasem...

W tym roku bawimy się po raz siódmy! 

Dołącz do Wyzwania Czytelniczego - 3650 stron, czyli, co najmniej 10 stron przeczytanych każdego dnia :)




Zasady "Wyzwania Czytelniczego - 3650 stron":

1. Bawić się można na blogu lub/i Facebooku;

- to w jaki sposób stworzycie listę czytelniczą, zależy od Was. Może być zawarta w poście, albumie, zakładce, albo spisana odręcznie :) Ważne byście regularnie ją uzupełniali :)

W poście lub opisie albumu możecie dodać hasztag ...
#wyzwanieczytelnicze3650stron

2. Rodzaj literatury, po którą sięgniecie zupełnie nie robi różnicy - czytajcie to, co lubicie najbardziej! Mogą to być również e-booki. Nie liczymy audiobooków, bo chodzi nam przecież o czytanie :)

3. Liczenie przeczytanych stron rozpoczynamy od 01 stycznia 2022 roku, a kończymy 31 grudnia 2022 roku.

4. Uwaga! By mieć szansę na nagrodę na koniec naszego wyzwania, zgłoście swój udział w zabawie pod tym postem , pod postem z wyzwaniem na fanpague'u bloga na Facebooku ( można dołączyć także w jej trakcie), oraz przeczytajcie w tym roku co najmniej 3650 stron!

Kto czyta z nami kolejny rok, ten wie, iż jest to zasada wprowadzona po to, by sprawiedliwości stało się zadość ;) oraz by wyeliminować przypadkowe osoby, które zgłoszą się tylko po nagrodę.

Jeśli macie ochotę, dodajcie podlinkowany, wyzwaniowy banerek na pasku bocznym swego bloga, lub do albumu na Facebooku, będzie mi bardzo miło ;)

Zaproście do zabawy także Znajomych, zachęcając ich do czytania 10 stron dziennie! To naprawdę niewiele!

A nawet jeśli nie uda wam się przekroczyć tej założonej bariery 3650 stron, nic się nie stanie! Co przeczytamy - to przecież nasze :)


Zapraszam serdecznie do podjęcia wyzwania!

Pozdrawiam cieplutko,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)

17 komentarzy:

  1. Mój zeszłoroczny dorobek może nie jest zbyt imponujący jak Twój Aniu, ale magiczną liczbę 3650 stron udało się pokonać. Oczywiście w tym roku także się bawię. :) Porywam banerek, już 2 pozycje czekają na półce, a tutaj przesyłam link do mojej listy http://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-3650-stron-w-2021.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój dorobek czytelniczy nie jest wielki, ale magiczną liczbę 3650 stron udało się przekroczyć:
    https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-3650-stron.html
    Oczywiście w tym roku również się bawię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, Aniu, w Nowym Roku. Wszystkiego najszczęśliwszego :)
    Przeczytałam 30 książek, co dało 9930 stron.
    Tu mój album na fb https://www.facebook.com/media/set?vanity=violetta.ruc&set=a.1584741868382380

    OdpowiedzUsuń
  4. W 2021 przeczytałam 69 książek co dało 27 336 stron,Właśnie zrobiłam post o moim czytaniu:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż Aniu bawiłam się z Toba olejny roku Tu znajdziesz moje podsumowanie http://iwanna59.blogspot.com/2021/12/moje-czytelnictwo-grudzien.html. Na nagrodę szans nie mam bo przeczytałam tylko niespełna 12.000 stron ale cieszę się że sprostałam Twojemu wyzwaniu. Czytam dla siebie nie dla nagrody. Jestem z Tobą kolejny rok, ale nie wiem czy będzie to co miesiąc. Ot taki mój pamiętnik czytelniczy.
    Pozdrawiam i z ciekawością będę czekać na wynik zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ze nie ma tej zabawy na instagramie, życzę wszystkim miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Zapraszam, zapraszam -> w tym roku się udało -> https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10224574420289487&type=3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oto Moja lista http://basiapawlak.blogspot.com/2022/01/wyzwanie-czytelnicze.html W tym roku też się bawię

    OdpowiedzUsuń
  9. Podjęłam wyzwanie w tamtym roku. Tutaj moje podsumowanie - http://zakletaigielka.blogspot.com/2022/01/363-wyzwanie-czytelnicze-przeczytam.html#comment-form . Aniu, bawię się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki przeczytane w 2021 roku https://mariolahaft.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze.html.
    W tym roku też się bawię. Banerek na bocznym pasku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Ci "przeliterowanego" wyniku! I oczywiście dziękuję za wspaniałą zabawę. Z wielką niecierpliwością czekałam na kolejną edycję i oczywiście się do niej z miłą chęcią przyłączę.Zawsze lubiłam czytać a dzięki Tobie mam pojęcie ile ja tego pochłaniam. W tym roku było to 21192 strony w 51 pozycjach.
    Podsumowania miesięczne znajdziesz pod linkiem:
    https://krzyzykdokrzyzyka.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-2021.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Liczę strony w Twoim wyzwaniu od 2017 roku :) W zeszłym przeczytałam sporo mniej pozycji niż wcześniej, jednak tragedii nie ma ;)
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-3660-stron-2020-r.html
    tu są daw roczniki razem

    OdpowiedzUsuń
  13. Od stycznia nie było mnie na blogu ale czytałam i udało mi się sprostać wyzwaniu :).

    W tym roku może uda mi się doprowadzić zabawę do końca...

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję każdej przeczytanej książki :) W tym roku się dołączę do zabawy, z czystej ciekawości ile jestem w stanie przeczytać w rok.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!