piątek, 3 stycznia 2020

501. Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron! (2020)


Hej, hej!



   W 2019 roku podjęłam kolejny raz swoje Wyzwanie Czytelnicze - 3650 stron, czyli co najmniej 10 stron przeczytanych każdego dnia roku. Dziś z satysfakcją stwierdzam, że udało się sprostać wyzwaniu i to nawiązką :)


   Karmienie piersią najmłodszej latorośli, szczególnie to nocne, a także noszenie czy 'lulanie' malucha sprawiły, że w 2019 roku przeczytałam w sumie 14 595  stron, czyli 40 stron dziennie! Przeczytałam 40 książek ;) Sprostałam zadaniu czterokrotnie! I chociaż jest to wynik niemal o połowę niższy niż w zeszłym roku, to i tak jestem z siebie dumna, że mimo dużej rodzinki, wielu obowiązków i na czytanie znalazła się chwila :)

Pod postem wyzwaniowym z ubiegłego roku kilkanaście Osób zadeklarowało chęć przyłączenia się do zabawy. Jak Wam poszło? Udało się sprostać wyzwaniu? Zadziwiliście sami siebie?

Podlinkujcie proszę, w komentarzu pod tym postem swoje albumy/listy wyzwaniowe do 31 .01. 2020 roku.. Z przyjemnością obejrzę Wasz czytelniczy "dorobek", poszukam tytułów, których jeszcze nie znam.

Wyzwanie wygra Osoba, która w 2019 roku sprostała wyzwaniu, a w dodatku przeczytała najwięcej stron i to ona otrzyma drobną niespodziankę.

A tymczasem...

W tym roku bawimy się dalej i ponownie rzucam Wyzwanie Czytelnicze - 3660 stron, czyli, co najmniej 10 stron przeczytanych każdego dnia :) Czytamy o 10 stron więcej, bo rok 2020 jest rokiem przestępnym :)



Zasady "Wyzwania Czytelniczego - 3660 stron" są identyczne jak w poprzednich latach, poza ostatnim punktem (uwaga zmiana):

1. Bawić się można na blogu lub/i Facebooku;


- jeśli bawicie się na blogu załóżcie sobie nową stronę/zakładkę i zatytułujcie ją Wyzwanie czytelnicze 3660 stron (2020). Następnie na wspomnianej stronie dodawajcie, w postaci listy, kolejne przeczytane (będzie łatwiej sumować strony i unikać pomyłek) pozycje, wpisując tytuł, autora i liczbę stron każdej z książek. Sumujcie liczbę wszystkich przeczytanych do tej pory stron na bieżąco.

Jak to wygląda "w praniu"? Zapraszam do podejrzenia w zakładce na górze strony głównej bloga.

- jeśli bawicie się na Facebooku (na swoim prywatnym profilu, czy stronie):

* stwórzcie nowy post (zmiana statusu) o treści Wyzwanie czytelnicze 3660 stron (2020). Następnie w komentarzach pod postem (jedna książka -> jeden komentarz) dodawajcie przeczytane (będzie łatwiej sumować strony i unikać pomyłek) pozycje, wpisując tytuł, autora i liczbę stron każdej z książek. Możecie dodać zdjęcie okładki. Do swego posta możecie także dodać mój czytelniczy banerek :) Niekiedy Facebook daje możliwość przypięcia takiego posta, łatwiej jest go odnaleźć; albo

* stwórzcie nowy album o nazwie Wyzwanie czytelnicze 3660 stron (2020). Następnie dodajcie zdjęcie okładki przeczytanej książki, a w opisie zdjęcia, wpiszcie tytuł, autora i liczbę stron każdej z książek. Zsumowaną liczbę przeczytanych stron np. 100/3660 dodajcie np. w opisie albumu.

W poście lub opisie albumu możecie dodać hasztag - #wyzwanieczytelnicze3660stron

2. Rodzaj literatury, po którą sięgniecie zupełnie nie robi różnicy - czytajcie to, co lubicie najbardziej! Mogą to być również e-booki. Nie liczymy audiobooków, bo tu chodzi o czytanie :)

3. Liczenie przeczytanych stron rozpoczynamy od 01 stycznia 2020 roku, a kończymy 31 grudnia 2020 roku.

4. Uwaga! By mieć szansę na nagrodę na koniec naszego wyzwania, zgłoście swój udział w zabawie pod tym postem ( można dołączyć także w jej trakcie), oraz przeczytajcie w tym roku co najmniej 3660 stron! Kto czyta z nami kolejny rok, ten wie, iż jest to nowa zasada, ale myślę, że w ten sposób będzie bardziej sprawiedliwie i wyeliminujemy przypadkowe osoby, które zgłoszą się tylko po nagrodę.

Jeśli macie ochotę, dodajcie mój wyzwaniowy banerek na pasku bocznym swego bloga, lub do albumu na Facebooku, będzie mi bardzo miło ;)

Zaproście także Znajomych, zachęcając ich do czytania 10 stron dziennie! To naprawdę niewiele!

A nawet jeśli nie uda wam się przekroczyć tej założonej bariery 3660 stron, nic się nie stanie! Co przeczytamy - to nasze :)



Zapraszam serdecznie do podjęcia wyzwania!

Pozdrawiam cieplutko,

Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)

70 komentarzy:

  1. Oczywiście , że bawię się dalej, żabki nie widzę więc zostawiam link do podsumowania 2019 roku
    https://iwanna59.blogspot.com/2020/01/podsumowanie-czytelnictwa-2019-i.html
    Pozdrawiam serdecznie i porywam banerek

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz :-( W zeszłym roku przegapiłam, ale teraz się zgłaszam. Tu będę dodawać: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=840944493025671&set=a.117515802035214&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, wkleiłam zły link. Ten jest właściwy: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=840946169692170&id=100013303839939

      Usuń
    2. Facebuk potraktował post o książkach jako obraźliwy (?) i mi usunął. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=876888759431244&id=100013303839939. Mam nadzieję, że nie będę już musiała kolejny raz zmieniać, bo już nic nie zepsuję do końca roku.

      Usuń
  3. Wezmę udział, tak z ciekawości ile udami się przeczytać wtym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) Zapraszam ;) Oczywiście, że tak, przede wszystkim czytamy co najmniej 10 stron dziennie, a liczymy je przy okazji ;)

      Usuń
  4. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie i w tym roku.
    Tu moje podsumowanie ubiegłorocznego czytelnictwa:
    https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-3650-stron.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu z przyjemnością będę się dalej z Tobą bawiła. Tutaj podsumowanie mojego czytelniczego roku 2019 https://zakletaigielka.blogspot.com/search/label/Wyzwanie%20czytelnicze%203650%20stron%20w%202019ła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział :P wyglądałam tego wyzwania, bo w tym roku dużo mam do czytania xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią będę bawić się dalej. U mnie w tym roku taki oto wynik ☺️ http://wspolczesnabiblioteka.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-3650-stron.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, że bawię się dalej😉 a mój tegoroczny dorobek czytelniczy znajdziesz tutaj:
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=785727318472167&id=100011047189434

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacznę zabawę.��.Zobaczymy czy się uda ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie! Zapraszam do wspólnego czytania ;) Damy radę ;)

      Usuń
  10. Przyłaczę się i ja do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. W zeszłym roku przegapiłam - zniknął mi Twój blog z listy obserwowanych :(
    Może zmienił się adres? Na szczęście odnalazłam Cię i zgłaszam sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi :( Rzeczywiście blog zmienił adres, tak by wszystko było już spójne ;)
      Fajnie, że jesteś! Zatem czytamy!

      Usuń
  12. Jak dawno mnie tu nie było - bo gdzieś mi Aniu zniknęłaś i linki do Ciebie na moim blogu nie działały, ale widzę, że Lucyna miała podobny problem. Tutaj jest lista książek, które przeczytałam w ubiegłym roku https://hand-stitchedbyannette.blogspot.com/p/36502019.html

    W tym roku kontynuuję zabawę z Tobą - link do tegorocznej listy https://hand-stitchedbyannette.blogspot.com/p/czytamy-10-stron-dziennie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i już wiem, dlaczego mi zniknęłaś - zmieniłaś adres bloga. Szkoda, że nie wiedziałam i gdyby nie podsumowanie czytelnicze u Ani Iwańskiej, nadal bym nie wiedziała.

      Usuń
    2. No tak, zmieniłam adres bloga, bo poprzedni był faktycznie przydługi. Starałam się ogłosić nowy adres gdzie się da, ale widać mało skutecznie ;)
      Ale suma summarum się odnalazłyśmy, zatem zaczynamy czytanie!

      Usuń
    3. No widzisz, a ja nie śledzę blogów na FB, Instagramie czy Twitterze i tym podobnych, szkoda mi na to czasu. Najważniejsze, że Cię znalazłam i bawię się dalej :-)

      Usuń
    4. Bardzo się cieszę ;) Zatem czytamy ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam Twoją zabawę :) W tym roku miałam dość spory jak na mnie przestój w czytaniu na początku roku szkolnego (tylko jedna książka we wrześniu!!), dlatego mój dorobek jest nieco gorszy niż w zeszłym roku. Przedstawia się następująco: https://szydelko-haft.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-2019.html

    W zeszłym roku wygrałam zabawę i dostałam od Ciebie miły prezent. Gdyby w tym roku także mi się poszczęściło, to proszę o obdarowanie niespodzianką innej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W zeszłym roku przegapiłam, ale w tym z chęcią dołączę :)
    Banerek już u mnie, a moją listę przeczytanych książek będę publikować tutaj --> https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-2020.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Tu moje zeszłoroczne "osiągnięcia" czytelnicze:
    1. na blogu - http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/p/woko-ksiazek.html
    2. na facebooku - https://www.facebook.com/violetta.ruc/media_set?set=a.1015766015279971&type=3

    Było gorzej, dużo gorzej niż zwykle ale minimum jest zrealizowane.
    Dziękuję za wspólną zabawę i bawię się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej, lepiej, ważne, że się czyta ;) Super ;) Zapraszam ;)

      Usuń
  16. Bawię się dalej. To już czwarty rok. Zapraszam tutaj
    https://mariolahaft.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze.html

    OdpowiedzUsuń
  17. brawo! gratuluję tak zacnego rekordu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż nie o rekordy tu chodzi przecież, a o czytanie ;)

      Usuń
  18. Gratuluję przeczytania tylu książek :).

    Ja 2019 roku poległam ale może w tym się uda :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poległaś? Wcale nie! Co przeczytałaś, to Twoje! Czytamy i zobaczymy co z tego wyniknie!

      Usuń
  19. Super sprawa :)
    ja ostatnio to tylko czytam książeczki dla dzieci, ale i ich udało nam się zebrać ponad 150 :)
    ale może czas i o sobie pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak :) Chociaż kto nie lubi bajek z dzieciństwa :) Zapraszam :)

      Usuń
  20. O jak dobrze,że jesteś:) Ostatnio mi bloger wywalił-"nie znaleziono" jak chciałam zobaczyć co u ciebie.
    Moja lista z 2019r. https://papillon-motylkowo.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-2019.html... choć nie wszystkie książki uzupełniłam w notatki.
    Banerek porywam i na ten rok :) Wszystkiego dobrego życzę w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana adresu narobiła zamieszania :( Fajnie, że jesteś ;) Czytamy :)

      Usuń
  21. Może nie powinnam zgłaszać ile przeczytałam,ale co tam:))
    http://bozenaskowo.blogspot.com/2020/01/jedyne-co-moge.html#comment-form
    Na ten rok się zapiszę,bo już z pewnością nie przeczytam tyle ile w 2019:))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi bardzo interesująco. Jeszcze się zastanowię nad tą propozycją ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że się zgłaszam! To najlepszy motywator i skorowidz przeczytanych przeze mnie książek. A te z roku 2019 pod postem: https://krzyzykdokrzyzyka.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-2019.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie wezmę udział 😉 i bardzo szybko zaczęłam w tym roku 😊
    https://www.facebook.com/111281842849168/posts/496980724279276/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) Na pewno lista czytelnicza będzie długa! Zapraszam ;)

      Usuń
  25. Witaj! ja również się przyłączę:) https://asiab-mojehafciki.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-3660-stron.html Pozdrawiam i wszystkiego dobrego!!1

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością wezmę udział w wyzwaniu! :D Swoje czytelnicze postępy będę zamieszczała tutaj
    : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2837186302993967&set=a.186538798058744&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  27. Będę Wam kibicować, ale sama nie będę liczyć stron w przeczytanych książkach. Lubię czytać nie zastanawiając ile na dziś 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to czytać, a liczenie stron to już dodatkowa zabawa ;) Nie musisz codziennie ich dodawać, śmiało można to robić po kolejnej skończonej książce ;)

      Usuń
  28. Na inne zabawy nie będę mieć czasu, ale po książkę sięgam w każdej chwili. Nawet podczas gotowania ;)
    Wobec tego i w tym roku dołączam do zabawy, a tak prezentuje się miniony http://bit.ly/2NCs0JQ

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie będę czytać w tak miłym towarzystwie
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1413723668801235&id=100004908462278

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście bawię się dale:)
    Ubiegłorocznemu wyzwaniu sprostałam:)
    http://babuchowerobotki.blogspot.com/2020/01/kolejne-podkadki-pod-kubki-i.html#comment-form
    Miłego czytania i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie wezmę udział
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3304647772942149&id=100001908774259

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytam dużo, dlatego chętnie zapiszę się. Mam nadzieję że będzie to dwustronna korzyść;).
    Czy można je połączyć z wyzwaniem Lidzi - Czarnej Damy, w którym chodzi o pokazanie książek na określone litery?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak :) Wystarczy, że stworzysz konkretną listę jak w zasadach i będziesz liczyć kolejne strony :)

      Usuń
  33. Aniu to prawda karmienie piersią sprzyja czytaniu:-)W tym roku bawię się dalej a moje podsumowanie z 2019 roku znajdziesz tu:
    http://agula-haft.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-3650-stron-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  34. To może ja też się dołączę, chociaż zupełnie nie wiem, jak się robi osobną stronę na blogu... No nic, jakoś pokombinuję i może wyjdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że sie nie zapisałam ale widzę że juz za późno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zabawy na nowy 2020 rok możesz zapisać się w każdej chwili :) Zapraszam :)

      Usuń
  36. Mimo, że już maj to mam nadzieję przeczytać ilość stron podaną w zadaniu. Jeżeli mogę dołączyć to ja się piszę :).

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!