poniedziałek, 23 grudnia 2019

500. Boże Narodzenie tuż, tuż...


Hej, hej!

   Nim się obejrzeliśmy upłynął kolejny rok! Dla mnie osobiście, mimo, że na świecie pojawił się synek, był to rok dość twórczy. Może zabrakło w nim odrobinę dużych projektów, ale powstało za to mnóstwo tych mniejszych ;) 
   Co prawda, wiele z tegorocznych projektów czeka jeszcze na publikację, ale dziś powinien pojawić się akcent świąteczny ;)
Niemal wszędzie królują kartki, zatem w Jacewiczówce dla odmiany choinka ;) I to nie byle jaka, bo karczochowa ;)
   Wstążkę (2,5 cm) w dwóch odcieniach zieleni, upięłam na 20 cm, styropianowym stożku. Zanim zaczęłam przypinanie, do podstawy stożka przykleiłem zielony karton, tak by i ona była estetyczna. Jak widać na zdjęciach trójkąty upięte są aż do samej góry stożka, a czubek choinki zrobi złota, brokatowa wstążka (2,5 cm), która jednocześnie maskuje ostatnie szpilki. Choinkę wykończyłam drewnianą gwiazdą, malowaną na biało, oraz cekinami śnieżynkami: białymi i złotymi. 
Dodam tylko, że tak naprawdę pierwszy raz robiłam taką karczochową choinkę na styropianowym stożku i trochę bałam się eksperymentować z różnymi upięciami. Oczywiście miałam ochotę na upięcie skośne, ale przy obecnym 'układzie' wstążki, choinka wydaje się bardziej przypominać tą naturalną.

Karczochowa choinka już znalazła nowy dom, ponieważ została wręczona jako prezent ;)







Pewnie kolejny post pojawi się już w Nowym Roku zatem... przyjmijcie proszę życzenia świąteczne i noworoczne!

Życzę Wam...
serdecznej atmosfery, pysznego jedzenia, 
radości i ciepła rodzinnych spotkań. 
Życzę spokoju ducha, ukojenia serca, 
odpoczynku i pozytywnego 
nastawienia do tego, co przyniesie Nowy Rok!

Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


Ps: Zajrzyjcie koniecznie na blog Świry Rękodzieła 28 grudnia ;) Będę tam gościć ja i moje projekty inspiracje ;) A wraz z nowym rokiem, zapraszam na znane i nieznane wyzwania z Jacewiczówką :) A kto zauważył, że dziś 500 post?


11 komentarzy:

  1. Aniu i Tobie życzę wesołych, zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych oraz wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, niech ten czas Bożego Narodzenia będzie dla Ciebie i Twojej rodziny czasem pięknym, radosnym i spokojnym, wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna choinka :) Życzę Ci Aniu wielu łask Bożych, dla Ciebie i Twojej rodziny oraz radośnie spędzonych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna karczochowa choineczka :) Kochana! zdrowych, pogodnych, rodzinnych i spokojnych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgrabna choineczka wyszła, Aniu Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta Twoja choineczka i bardzo mi się podoba:-)
    Zdrowych i pogodnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna choineczka. Pogodnych,zdrowych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super choineczka! Widziałam post inspiracyjny, brawo!
    Błogosławieństwa od dzieciątka Jezus na kazdy dzien i zdrowka !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, choineczka super wygląda. Ja też taką robiłam ale ja wstazke upinałam od góry. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona jest śliczna :-) Pierwsze koty za płoty, następną zrobisz skośną.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!