czwartek, 5 grudnia 2019

498. "Świat mnie inspiruje", czyli podsumowanie kreatywnego wyzwania w Jacewiczówce ;)



Hej, hej!

   Nim się obejrzeliśmy, nasza zabawa dobiegła końca. 
Ogłosiłam ją dość późno, stąd być może mała liczba uczestników :) Pewnie zmiana adresu bloga, także sprawy nie ułatwiła, niemniej do samego końca bawiły się ze mną trzy Uczestniczki i dziś pora na podsumowanie naszych wspólnych zmagań.







Prace Agnieszki S. prezentują się następująco...



  ------------------------------------------

 Prace Weroniki prezentują się następująco...


 ------------------------------------------

 Prace Violi prezentują się następująco...




   Ich różnorodność, wkład pracy i czasu bardzo mi się podoba! A jeszcze bardziej podobało mi się to, czym Dziewczyny się inspirowały tworząc swoje projekty :)

   Dlatego w zamian za wspólną zabawę, za wzajemne inspirowanie, terminowość nadsyłania zdjęć prac, za wkład pracy i czasu, oraz różnorodność projektów postanowiłam, że nie będę wybierać jednej osoby, tak jak założyłam na początku. W dodatku mamy taki magiczny czas! Zatem skromny drobiazg powędruje do każdej z Was :)

Agnieszka, Weronika, Viola bardzo Wam dziękuję za wspólną zabawę! 


  I już dziś zapraszam do wypatrywania postów z nowymi zabawami w Jacewiczówce! Jak zwykle będzie się działo! Będą propozycje już znane i coś nowego! Zaglądajcie :)


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z kreatywnej Jacewiczówki :)


6 komentarzy:

  1. Przepiękne prace i piękny gest z Twojej strony. Ja z zasady nie biorę udziału w zabawach blogowych, bo nigdy nie mogę dotrzymać terminu. Dopiero niedawno zapisałam się na wymiankę karteczkową, tylko dlatego, że miałam gotowe kartki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu to ja dziękuję za wspólną zabawę. To moje pierwsze doświadczenie w zabawach blogowych, ale jakże miłe i kształcące mój kreacjonizm. W końcu na spokojnie mogłam przyjrzeć się światu i z zachwytem stwierdzić, że wokół nas jest tyle inspiracji, że można czerpać pełnymi garściami��
    Pozostałym uczestnikom gratuluję wspaniałych prac��
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie prace piękne. Czekam na nowy rok, postaram się bawić z Wami od początku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Aniu i Wam dziewczyny za przemiłą zabawę :) i czekam na kolejną ciekawą, inspirującą zabawę z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również pięknie Ci dziękuję, Aniu, za wymyślenie tej zabawy i jej poszczególnych etapów. Podobało mi się kombinowanie pt. "co by tu zrobić?" ;) I z niecierpliwością wyczekuję kolejnych pomysłów. Jestem ciekawa, co tym razem chodzi Ci po głowie...
    Dziękuję za gest, ale wiesz, mnie się nie spieszy, także nie szalej, miej na uwadze teraz własne rodzinne święta, a coś małego spokojnie możesz przygotować po Nowym Roku.
    Koleżankom też dziękuję za wspólną zabawę - to była przyjemność oglądać Wasze interpretacje tematów.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miły gest z Twojej strony, a dla dziewczyn wielkie brawa za wytrwałość i piękne prace :-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!