wtorek, 21 kwietnia 2020

516. Kartka z monogramem 'A' :)


Hej, hej!

   Chciałam się wycwanić i sprawić, by posty na blogu same się publikowały i tak sobie, w błogiej nieświadomości, przez dwa ostatnie tygodnie, tworzę coś nowego, przeglądam i porządkuję swoje przydasie itd. A tu się okazuje, że jednak chyba nie do końca odrobiłam zadania domowe, albo sam bloger zrobił mi psikusa i postów jak nie było, tak nie ma hehe. Więc ja się jeszcze douczę w tej kwestii, a Was zapraszam do obejrzenia prostej, skromnej kartki z monogramem. 

   Kartka wykonana jest na białej, gotowej bazie 13,5/13,5 cm. Ramkę dla prostego haftu (schemat z internetu, kolorystyka dobrana przeze mnie) z monogramem, stanowi papier w delikatnym zielonym odcieniu, z wyciętym (wykrojnikiem do kół) okienkiem. Jako ozdobę, które jednocześnie podkreśla barwę płatków kwiatka, dodałam scrapowego motylka. Zarówno na motylu, jak 'etykiecie' z napisem (znalezionym w sieci i wydrukowanym), przykleiłam półperełki.







   Kartka, to jeden z kilku projektów, które pomimo, że powstały już jakiś czas temu, to nie doczekały się publikacji na blogu. Co niniejszym nadrabiam :)

   A w Jacewiczówce trochę się dzieje! Tworzą się nowe projekty, między innymi scrapowe i w tym kierunku staram się coś nieco poczytać i pooglądać :) A o rezultatach pewnie jeszcze usłyszycie :)


Pozdrawiam serdecznie,
Ania Jacewicz

10 komentarzy:

  1. Przepiekny hafcik :) wspaniała karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartę zła, przepiękny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, hafcik pierwsza klasa! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu uwielbiam spersonalizowane kartki, uwielbiam wyszywać monogramy tak więc kartka skradła moje serce.
    Co do publikacji postów miałam kiedyś ten sam problem :-) . Jak sobie już ustawisz date i godzinę publikacji trzeba kliknąć w opublikuj. Post zmieni status na zaplanowany i opublikuje się w ustawionej dacie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka. Uwielbiam taką prostotę i skromność.
    A co do planowania postów, to Ania I. ma całkowita rację. Tez tak robię i doskonale działa. Planowanie strasznie ułatwia życie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna, jaki delikatny ten kwiatuszek, idealnie pasuje do ciemnej literki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka ze ślicznym haftem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie. Elegancko, subtelnie. Uwielbiam takie kartki :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!