poniedziałek, 20 września 2021

574. 'Szmatka miętoszka' i powitalna karteczka dla Dagmary :)

 Hej, hej!

   Dziś na blogu projekt stworzony tak dawno. że musiałam się dobrze zastanowić kiedy go zrobiłam! Data na zdjęciach wyświetla mi się sprzed dwóch lat!

   Leżał sobie projekt w kąciku, jakoś tak zupełnie zapomniany, a niesłusznie :) Bo przecież jest całkiem przyjemny dla oka :)

   Kartka z gratulacjami, oraz 'szmatka miętoszka' powstały z okazji narodzin wnusi mojej kochanej Ewuni :) Właśnie sobie uświadomiłam, że mała Dagmara ma już dwa latka! (o ile data na zdjęciach jest prawdziwa ;p).

Kartka powstała na gotowej bazie, a jej centrum stanowi haft bobaska :) Sam schemat jest bardzo prosty, dlatego serduszkom dodałam jeszcze różowe koraliki. Dodatkowo kompozycję uzupełnia różowa koronka, samoprzylepne różyczki, oraz napis.

'Szmatka miętoszka' także zawiera odrobinę haftu - imię dziewczynki na taśmie. Wszyte kolorowe wstążki - metki są ciekawą atrakcją dla malucha i przy okazji fajnie wyglądają :)






PS: Spojrzenie wstecz na wcześniejsze projekty ma swoje dobre strony. Pomaga korygować błędy. 'Szmatka miętoszka' ma niezbyt ładny szef z boku, sama nie wiem dlaczego tak to zostawiłam? Może brakowało czasu na poprawę? Dziś, z perspektywy kolejnych dwóch lat trenowania techniki szycia, pewnie poprawiłabym to natychmiast lub wykończyła w inny sposób hihi.


Pozdrawiam serdecznie,
Ania ;)

3 komentarze:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!