środa, 23 października 2024

624. Kartka z gitarą.

Hej, hej!

   W ostatnich wpisach nie pojawiał się haft krzyżykowy, więc dziś odrobinę nadrabiamy :)

Haft co prawda mały, ale jakże wymowny i wymagający mimo wszystko trochę pracy. 

Schemat gitary znalazłam w internecie i wyhaftowałam dwiema nitkami (kontur jedną), muliną z moich domowych zasobów, według własnego doboru kolorystycznego, na aidzie 54/10. 

Haft podkleiłam kartonem, a następnie wycięłam go zgodnie z kształtem. Stał się w ten sposób aplikacją na kartkę.

Sama kartka powstała na gotowej bazie, z dodatkiem scrapowych papierów i wydrukowanego napisu. 

Uznałam, że więcej dodatków nie jest tu potrzebne i wygrała prostota :)

   By dopełnić obrazu, jako ciekawostkę dodam, że kartka postała dla kilkunastoletniego fana muzyki rockowej, szczególnie kultowego zespołu 'Lady Pank'.





 

Swoją drogą, które to już pokolenie wychowuje się na ponadczasowej muzyce wspomnianego zespołu? 

Ja osobiście ich uwielbiam i znam na pamięć i tytuły i słowa piosenek, chociaż zespół 'Lady Pank' powstał dwa lata przed moim urodzeniem :)


Pozdrawiam serdecznie,

Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)

1 komentarz:

  1. Fantastyczna karteczka. Serce się uśmiecha, kiedy młode pokolenie odkrywa piękno naszej muzyki. Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!