poniedziałek, 19 stycznia 2015

Hipopotam ABC - haftujemy razem :)

   Dokładnie w środę, 15 stycznia 2014 roku, przywitałam Was po raz pierwszy na swoim blogu. Pod moim pierwszym postem dostałam nawet swój pierwszy komentarz :) Od tamtej pory to już (włącznie z dzisiejszym) 158 opublikowanych postów i ponad 2,5 tysiąca komentarzy! Wasze komentarze stanowią pewnie większą połowę, reszta to moje, bo kto do mnie zagląda, wie, że zawsze na każdy odpowiadam :) To też ponad 28 tysięcy odsłon! Tyle pokrewnych duszyczek poznałam, co by się w życiu nie udało gdyby nie ten nasz wirtualny blogowy świat ;) Naprawdę spory kawałek hafciarskiego życia :) I dziękuję Wam za ciepłe przyjęcie, za to że jesteście ze mną, i że niezmiennie motywujecie mnie do pracy :)
   W związku z roczkiem blogowania zapraszam Was na wyzwanie z hipopotamkiem :) 
Od dawna planuję wyhaftowanie alfabetu dla synka, by ten oswajał się z literkami. Od jakiegoś czasu Piotruś zaczyna się dopytywać, "co to za litera, a co tu jest napisane?". Łącząc przyjemne z pożytecznym, zapraszam i Was do podjęcia tego wyzwania!



    Porządek musi być (:p), a więc poznajcie proste zasady wyzwania:

  1. Do podjęcia wyzwania zapraszam aktywne blogi z Polski, także osoby, które zajrzą tu do mnie po raz pierwszy :p , ale mam nadzieję, że nie ostatni (blogi zagraniczne, pod warunkiem podania polskiego adresu korespondencyjnego, po ewentualnej wygranej).
  2. Proszę o dodanie mojego banerka wraz z linkiem do zabawy, na basku bocznym Waszego bloga, lub wspomnienie o mojej zabawie w poście;
  3. Chęć przyłączenia się do zabawy wyraźcie tradycyjnie, w postaci komentarza, tylko pod tym postem, podając także swój adres mailowy, bym mogła wysłać wzorek
  4. Zapisy zaczynamy od dziś 19.01. do 08.02.2015r. (możecie dołączyć także w trakcie trwania zabawy, pamiętajcie tylko o skracającym się czasie haftowania).
  5. Haftowanie zaczynamy 09.02.2015r., a samo wyzwanie będzie trwało 10 tygodni.
  6. Do 19.04.2015r., do północy, czekam na zdjęcia Waszych prac (gotowego haftu wraz z wykorzystaniem) wysłanych wraz z linkiem do swego bloga na aniaigrzesjacewicz@gmail.com
  7. 20.04.2015r ogłoszę, która praca spodobała mi się najbardziej :) i Osoba, która ja wykonała otrzyma ode mnie tradycyjną nagrodę niespodziankę.
 Kochani macie pełną dowolność jeśli chodzi o dobór materiałów tzn,: kanwę, płótno, rodzaj muliny, dowolne kolory i dodatki typu koraliki, kokardki, guziki itd. W wyzwaniu chodzi właśnie o Waszą kreatywność! Im bardziej kreatywnie wykonany haft i im bardziej pomysłowe wykorzystanie go (obrazek, poduszka, aplikacja na coś, worek na kapcie itd), tym lepiej!
Nie wyznaczam terminów, w jakich trzeba pokazywać swoje dokonania, tu także obowiązuje pełna dowolność.

Dodam, że proponowany wzór ma wielkość 97x136 krzyżyków, zamieszczona  legenda to 14 kolorów muliny dmc. To tylko jedna strona schematu z dokumentu pdf.

Rozumiem, że w blogosferze "hula" naprawdę wiele zabaw salowych itd, ale mam nadzieję, że znajdą się osoby, które podejmą wyzwanie :)

W wyzwaniu udział weźmie:
  1. Agnieszka Ka
  2.  Iwa F
  3. ...
Ze swojej strony zapraszam Was serdecznie!

34 komentarze:

  1. Gratuluję roczku! Życzę kolejnych wielu lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję: ) Życzę kolejnych miłych lat w blogowym świecie: ) Obiecałam sobie nie brać udziału w salowych zabawach ale ostatnio cierpię na brak weny a Ty podsuwasz mi świetny pomysł myślę że mój Piotruś też się ucieszy: ) blooghaft@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Bardzo się cieszę, że masz ochotę podjąć wyzwanie!

      Usuń
  3. Napiszę Ci szczerze, że jest już takie obłożenie tymi zabawami, że coraz mniej osób chce brać w nic udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaglanko, ja sobie doskonale zdaję z tego sprawę :) Mam nadzieję jednak, że może wzór troszkę inny od proponowanych kogoś zachęci. A mój hafcik powstanie tak czy siak, bo to przecież dla synka :)

      Usuń
  4. Gratuluję roczku!:) Oby było jak najwięcej rocznic do świętowania:)
    Życzę przyjemnej zabawy, będę ją z przyjemnością podglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje z okazji rocznicy- czas zleciał bardzo!
    Co do zabawy- dzięki bardzo :) Oprócz kwadracików- nie biorę udziału w Salach - nie dla mnie terminy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy :) co do wyzwania to mam czas pomyślę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie skorzystam, ale życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle masz tych piękności do skończenia, że wcale się nie dziwię :)

      Usuń
  8. Gratuluję roczku blogowania. Pomysł z tą zabawą bardzo interesujący, ale teraz nie bardzo mam na to czas, więc sobie odpuszczę, chociaż wnukom taki alfabet pewnie by się przydał. Jeśli się zdecyduję, bo coś się zmieni, to dam znać, wzorek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam i gratuluję okrągłej rocznicy :)
    zorek śliczny, ale niestety tym razem nie wezmę udziału w zabawie będę ją jedynie obserwować :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! To tylko rok, a już tyle osiągnęłaś:). Dzieci mam za duże na taki hafcik, a wnuków się nie dorobiłam, więc rezygnuję z zabawy, ale za to zapraszam Ciebie po odbiór nominacji Pozytywnych Myśli. Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O nominacji przeczytałam u Ciebie, dziękuję, że o mnie pomyślałaś :)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego na tą pierwszą rocznicę, życzę wielu następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna okrągła rocznica, kolejnych takich roczków Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję roczku i życzę kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny, wesoły haft :) Chętnie bym się skusiła, ale nie mam dla kogo, a jak nie ma dla kogo to i motywacji brak. Będę kibicować, czekam na pierwsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! I wielu lat blogowania ci życzę!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu ja jeszcze byłabym chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam swój udział :) poproszę o wzorek iwafeller@gmail.com
    nie wiem czy tu powinnam się zapisać czy w innym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny alfabet, ja dla Izabeli robiłam tablicę z literkami i obrazkami, ale wszystko z papieru wycinałam

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!