poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nominacja "Pozytywnych myśli" :)

     
   Tydzień temu otrzymałam nominację do Pozytywnych Myśli od Zadzierganej Owieczki, za którą bardzo dziękuję :) Bardzo mi miło, że o mnie pomyślałaś :) 
Zasadą tej nominacji jest to, że się nominowany dzieli się optymistyczną historią ze swojego życia. (Nominacja nieopatrzona banerkiem, a więc zrobiłam go sama :p).
Ja zawsze jestem optymistką i we wszystkim staram się szukać pozytywnych stron i nie panikować nie potrzebnie :) W życiu, jak w życiu, bywa różnie. Czasem wiatr w plecy popycha nas do działania, a czasem, wiejąc w oczy, wyciska łzy. Na szczęście w moim życiu jest więcej tych pozytywnych chwil!
Oto jedna z nich ...
  
   Ten wyjątkowy dzień, zaplanowaliśmy od początku sami. Nikt nie wiedział co i jak dopóki nasi goście nie dostali zaproszeń! Sami wybraliśmy restaurację i menu, fotografa, kwiaty, wzór obrączek robionych na zamówienie i tekst grawerunku. Wspólnie kupiliśmy koszulę i krawat narzeczonemu i sukienkę i buty dla mnie... Wszystkiemu towarzyszyła taka aura bliskości, współdziałania i miłości. Z każdą, kolejną odhaczoną pozycją z listy, cieszyliśmy się jak dzieci. 
W tym szczególnym dniu, w ogóle się nie denerwowałam. Niczego tak w życiu nie byłam pewna jak tego, że chcę je spędzić właśnie z tym mężczyzną. Tego przedpołudnia po raz ostatni wsiedliśmy do samochodu jako panna i kawaler i wyruszyliśmy we wspólną podróż. Podczas przysięgi wypowiadanej przez męża i zakładania obrączek, oczywiście się poryczałam ... Czułam się cudownie szczęśliwa, wyjątkowa i ważna dla mojego jedynego ... Ten dzień, to było przypieczętowanie wspólnie spędzonych 9 lat i początek tych, które przed nami :) Nigdy nie żałowałam, że to akurat temu mężczyźnie powiedziałam "Tak" :) Dzisiaj, chyba nic się nie zmieniło, a każdy poranek przynosi kolejny wspólny dzień, każdy wieczór - bezpieczną noc obok ukochanej osoby :)

" Życie da się spędzić z wieloma osobami, ale tylko bez jednej nie da się żyć"
"Panna Młoda na Gwiazdkę" (reż. Gary Yates)




Nie wyznaczam kolejnych, nominowanych osób. Kto z Was ma ochotkę poczęstować się nominacją i banerkiem, opowiedzieć swoją historię - zapraszam serdecznie.
Przypominam i jeszcze raz zapraszam na moje wyzwanie z hipopotamkiem.
Życzę dobrego dnia!

22 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego na wszystkie dalsze wspólne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywna historia! Wielu wyjątkowych lat razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna histroia:) I piekna miłość:) Takich powinno być wiecej na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoją historię poznania tego, jednego, jedynego już mieliśmy okazję przeczytać w którymś z pierwszych postów, ale samej ceremonii ślubnej w niej nie było. Tym bardziej z ciekawością o tym teraz przeczytałam, życzenia dla Was złożę w odpowiednim czasie, czyli w kwietniu. Dobrze pamiętam?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Danusiu, w kwietniu będziemy obchodzić piątą rocznicę ślubu. Ciągle jest tak jak było na początku :)

      Usuń
  5. Nie będę się tutaj długo rozpisywać, piękna, wzruszająca historia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Śmiejemy się z mężem, że mamy szczęście w miłości, to dlatego tak rzadko coś wygrywamy hehe.

      Usuń
    2. Wygraliście największą nagrodę - siebie:)

      Usuń
  7. Jaki uroczysty i ciepły post, życzę jak najszczęśliwszych dalszych lat!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za ciepłe słowa i za życzenia :) Te dobre myśli zawsze się przydadzą :)

      Usuń
  8. Przeczytałam z zaciekawieniem - niech Wasza miłość się rozwija i wzmacnia każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja historia jest pełna uśmiechu, radości i szczęścia i takich Ci życzę Aniu najwięcej w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna historia Aniu :) Życzę CI, aby nigdy nic w niej się nie zmieniło do ostatniego słowa

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!