środa, 29 kwietnia 2015

Metryczkowo, książkowo, rocznicowo :)

   Jeszcze wczoraj mieliśmy taką piękną pogodę, a dziś deszczowo, pochmurno i wietrznie. Ale deszczyk też jest potrzebny, wszystko niemal w oczach rośnie! A i nam od tego słonka przyda się odrobina wytchnienia. Za to na "majóweczkę" zamawiam słonko!

    A propos rośnięcia, to "rośnie" także hafcik. Naprawdę fajnie mi się go wyszywa, więc wyhaftuje go chyba szybciej niż się spodziewałam, a potem grzecznie sobie poczeka na malucha :) Pojawiły się nowe pomysły na wykończenie, ale zobaczymy czy koncepcja się nie zmieni, zanim postawię ostatnie krzyżyki :)







   Tymczasem czytelniczo wpadła mi w łapki " Nierozważna narzeczona" S. Laurens, czyli kolejna powieść z cyklu "Czarnej Kobry". Niedawno czytałam już jedną z nich, czyli "Zuchwałą narzeczoną". Ta obecna utrzymana jest w podobnym klimacie. On dzielny, mężny, odważny. Ona niezależna i twardo stąpająca po ziemi, wiedząca czego chce. Łączy ich zrządzenie losu i namiętność. A w całość wplata się jeszcze wątek iście kryminalny. Aż sama nie mogę doczekać się zakończenia opowieści :)







    Na koniec dodam, że jutrzejszy dzień jest dla nas (mam na myśli siebie i męża) bardzo ważny! Czas leci jak szalony i właśnie jutro będziemy obchodzić piątą ("drewnianą") rocznicę ślubu! Oj, kiedy to minęło? Chociaż tak naprawdę w lipcu minie 14 lat razem, pół naszego życia :)



 "Każdego dnia" Mesajah

Każdego dnia, dziękuję Bogu za to, że Cię mam,
Za to, że jesteś przy mnie bym nigdy nie czuł się sam,
Każdego dnia, nadajesz memu życiu nowy sens,
Z Tobą mogę iść po jego kres.
 
Bo bez Ciebie życie traci sens jakikolwiek,
Bez Ciebie nie mogę nawet w nocy zmrużyć powiek.
Każdy dzień i każdą noc chcę być tylko przy Tobie,
(...)
Więc kochaj mnie nie tylko dla przyjemności,
Z Tobą chcę być już do końca, aż po sam grób.
Ja Tobie oddaję się w całości i zrobię dla Ciebie ile tylko będę mógł.

Bo chcę być częścią Ciebie, jak Ty jesteś częścią mnie,
Chcę Tobie poświęcić me życie, tylko z Tobą dzielić się.
Ja jestem tylko Twój i tylko do Ciebie należę, już na zawsze będę kochał Cię.
Twoje gorące ciało mnie rozpala, że aż płonę,
Ja uwielbiam kiedy nasze ciała są złączone,
Uwielbiam kiedy cały w Twoich objęciach tonę,
(...)

I kocham Twój delikatny dotyk jak aksamit,
Kocham, gdy oddajesz mi w całości się nocami,
Kocham kiedy obsypujesz mnie pocałunkami,
Nie do opisania jest uczucie między nami.
Bo moja miłość do Ciebie nie zna granic,
Nigdy Cię nie oddam na Świecie nikomu za nic.
 Ja słucham Twoich rad, dla Ciebie staram pozbyć się wad,
Bo wokół Ciebie kręci się cały mój Świat.

Z ostatniej chwili:

Właśnie zawitał do mnie pan listonosz i przyniósł cudowną niespodziankę - karteczkę od Danusi Kielar! Kochana, jest przepiękna i oboje z Grzesiem z całego serduszka dziękujemy i za nią samą i za pamięć i za piękne życzenia. Będziemy mieli piękną pamiątkę naszego święta! Ja oczywiście się poryczałam ... I chwalę się, bo duma mnie rozpiera :)






Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanej "majóweczki" :)


 

29 komentarzy:

  1. Śliczny haft!
    Z okazji rocznicy wszystkiego najlepszego dla Was!
    U nas w sierpniu już 10 stuknie...a razem już 17 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, bardzo się cieszę, że karteczka dotarła na czas, jednym słowem Poczta Polska się spisała, a ja jestem "heppy", że udało mi się zrobić niespodziankę. Niewiele brakowało, a przyczyniłabym Wam jeden roczek na plus, dobrze że sprawdziłam ubiegłoroczne posty i pomyłkę naprawiłam.
    Hafcikowo super się u Ciebie dzieje, jest pewne, że skończysz przed czasem, jak to u Ciebie w zwyczaju.
    Pozdrawiam i najlepsze życzenia, raz jeszcze zostawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz Danusiu naprawdę wspaniała niespodzianka! Prawie dodanie roczku przez Ciebie też chyba nam dobrze wróży :) Dzidzia pojawi się na świecie w lipcu, więc mam jeszcze czasu a czasu :)

      Usuń
  3. Hafcik ślicznie rośnie :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy - my z mężem w czerwcu będziemy świętować koralowe gody.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jaka piękna rocznica Wam się szykuje, gratulacje! I sobie takiej życzę :)

      Usuń
  4. Śliczna metryczka! Gratuluję rocznicy. My w tym roku dopiero 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną rocznicę obchodzicie, gratulacje i wszystkiego najlepszego! :-)
    Danuśka to ma serducho!

    a "dzidzia" rośnie w zawrotnym tempie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anuś, metryczka będzie cudna :)
    A z okazji Waszej rocznicy, jeszcze wielu wspólnie spędzonych lat ! Kochajcie się !
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy swoimi pomysłami nie sknocę na koniec :) Dziękuję za życzenia rocznicowe :)

      Usuń
  7. To wszystkiego najlepszego akurat bardzo wygodna data żeby świętować na całego. :p Ostatnio czytałam romansidło tej autorki ale jeszcze się nie zebrałam do opisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co fakt to fakt, byle pogoda dopisywała :) Zresztą "butelkowa" też może być :)

      Usuń
  8. Najlepszego z okazji rocznicy! Metryczka będzie cudna...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik na metryczkę. Ciekawa jestem wykończenia! Gratuluję pierwszej półokrągłej rocznicy i życzę by Wasza miłość nigdy nie gasła! Z mężem też będziemy obchodzić 5-tą ale w czerwcu tak więc niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, kolejnych tak szczęśliwych lat jak do tej pory! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego, sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu jeszcze raz gratuluję rocznicy. Ja z moim Grzesiem piątkę swiętujemy za rok:) Metryczka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna pamiątka! Późno, ale szczerze..gratuluję i wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajną karteczkę dostałaś

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!