wtorek, 19 maja 2015

Makowy dworek, czyli zapraszamy na sal!



   Wspólnie z Renatą z bloga mojeroznecudawianki.blogspot.com postanowiłyśmy wyhaftować bardzo sielski i wakacyjny obrazek. 
Zapraszamy serdecznie i Was do towarzystwa, ogłaszając jednocześnie Sal - Makowy Dworek! 

Oto kilka szczegółów:
  •  haftowanie rozpoczynamy 1.06. 2015r, a zakończenie przewidujemy 31.12.2015r.;
  • pozostawiamy dowolność w wyborze materiałów tzn. sami wybieracie kanwę, rodzaj nici, ewentualne dodatki typu koraliki itd.;
  • pozostawiamy dowolność w kwestii terminów pokazywania rezultatów pracy;
  •  haftowany obraz ma wymiary 189 x 135 krzyżyków; użyto w nim 37 kolorów ;
  • będzie nam miło jeśli na swoim blogu czy profilu zamieścicie nasz podlinkowany salowy banerek.

Na zapisy czekamy na naszych blogach:
  1. u Renaty na Makowy Dworek - Sal :-)
  2. u Ani, pod tym postem
  3. oraz, na specjalnie na tę okazję utworzonej, grupie na Fb - "Makowy dworek" - sal

 Serdecznie Was zapraszamy i
 zachęcamy do stworzenia, czy to dla siebie 
czy w celu podarowania komuś, 
wspaniałego obrazu!

32 komentarze:

  1. Będę podziwiać jak wyszywacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy :) Także do przyłączenia się do wspólnego haftowania w każdej chwili :)

      Usuń
  2. Na razie wstawiałam banerek na swoim blogu i poprosiłam o dodanie do grupy, pomyślę, czy dam radę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, na FB się zapisałam, więc i tu dopełnię formalności :)
      Wzór wydrukowany, mulinkę dokupić i pierwszego mogę zaczynać jeśli czas pozwoli, ale dawno nic już nie wyszywałam i stęskniłam się na xxxx
      Pozdrawiam Alina

      Usuń
    2. Wystarczy w jednym miejscu :) Brawo za stan przygotować i mobilizację i do zobaczenia przy krzyżykach :)

      Usuń
  3. Oj, będzie trudno... ostatnio pewna osoba zrobiła sal z domkami i tam się zapisało "kupa" luda. Zaś ja ostatnio wyhaftowałam swoje maczki i kwiatków mam serdecznie dość na najbliższe parę miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tym Salem. Obrazek jest cudny, już go haftowałam, ale oddałam córce. Kto wie czy nie skuszę się by go wyhaftować raz jeszcze, ale to w późniejszym terminie, gdzieś koło jesieni, bo teraz nie dam rady. Każdemu kto weźmie się za jego haftowanie, będę kibicować.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Danusiu z całego serca :) Przyłącz się jeśli tylko i kiedy tylko będziesz miała ochotkę :)

      Usuń
  5. W porównaniu do domków u Fasoli ten wzór jest zdecydowanie mniej atrakcyjny, niestety.... przypomina takie proste, typowe z polskich gazetek - nie przepadam z nimi :( Z drugiej strony - tyle mam rozpoczętych haftów, że nawet, gdyby mi się podobał, to i tak bym się już nie zapisała :) Za dużo wszystkiego dookoła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, domek Fasolki jest cudowny, ale i ogromny, praco/czaso/finansowo chłonny, a nasz jest dla niego alternatywą. Ideą tego salu jest właśnie prostota, mniejsza ilość kolorów, ale stworzenie czegoś do końca i do użytku, a nie do szuflady. Dla tych co nie lubią niedokończonych hafcików :) A Fasoli i jej domkowi, my także kibicujemy i będziemy podpatrywać jak tamte chatki powstają :)

      Usuń
  6. cóż domki już są w pewnym salu i ja tez tam sie zapisalam jak i pełno innych osob, wiec raczej nie tym razem :) z reszta tak jak Anek mi tez podobaja sie tamte domki a ten taki pikselowy jest troche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w odpowiedzi na komentarz Ani, nasz sal jest tylko alternatywą. Życzę udanego haftowania chatki u Fasoli :)

      Usuń
  7. Wydawało mi się, że się zapisałam tu jakiś czas temu , a może nie nacisnęłam "opublikuj" ? No to jeszcze raz dla pewności zgłaszam się do haftowania. Jak pisałam wcześniej lubię takie swojskie chatki i polskie kwiatki :-) Czekam na wytyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się wzór podoba, ale muszę się wstrzymać. Czekają na mnie 2 duże obrazy i 13 małych na ten rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię takie klimaty, obrazek fajny, niestety czasu u mnie jak na lekarstwo, mam tyle rozpoczętych projektów, co się do czegoś przyłączę to nie daję potem rady, ale będę zaglądała i Wam kibicowała, bo nie ma jak wspólne wyszywanie i wzajemne motywowanie się... pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kibicowanie jak najbardziej się przyda :) A jeśli Wiolu zmienisz zdanie - zapraszamy :)

      Usuń
  10. klimaty nie moje, ale będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Aniu za zaproszenie. Muszę się zastanowić czy dam radę, bo mam dużo innych planów oraz zaczętych prac. Ale jak się zdecyduję to dam znać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie czy tutaj, czy na FB (grupa zamknięta), można w każdej chwili dołączyć :)

      Usuń
  12. Ja już zaklepałam się na Fb. Banerek na blogu umieszczę jak córka wróci ze szpitala. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny domek, ale niestety się nie skuszę, muszę w końcu pokończyć zaczęte prace i w końcu sięgnąć po Aniołka :) ale życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś jednak zmieniła zdanie i miała ochotę pohaftować razem, zapraszam w każdej chwili :)

      Usuń
  14. Oj tak bardzo żałuję, że nie znałam Twojego bloga w czasie zapisów do SAL-u Bo na pewno bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwowałam Wasze poczynania już w późniejszym etapie...

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!