czwartek, 23 czerwca 2016

282. Krzyżykowa biżuteria, czyli nietypowa bransoletka.

   Jakiś czas temu Twórcze Inspiracje zaproponowały mi przetestowanie pomysłu na twórcze wykorzystanie ich gotowego wzoru ;) Propozycja o tyle ciekawa, że wspomniany wzór, to tak naprawdę, jedynie fragment większej całości tzn. jednego z obrazów Vincenta van Gogha.

Postanowiłam podjąć wyzwanie! Materiały (mulina, kawałek kanwy i schemat) dotarły do mnie bardzo szybko. Wzięłam się do pracy (początkowo przy dzieciakach tempo było ślimacze hehe) i dziś mogę się cieszyć jego rezultatem :)

Całość wyhaftowana dwiema nitkami Ariadny, na białej Aidzie 64/10, według schematu, który znajdziecie w najnowszym numerze Twórczych Inspiracji (tu zapraszam na recenzję).
Haft haftem, ale potrzebny był jeszcze pomysł. I pojawił się niemal natychmiast!
Haft można wykorzystać, tak jak zaproponowano we wspomnianym czasopiśmie i stworzyć szeroką bransoletę. Ale ma też wystarczającą szerokość do złożenia "na pół", a już po złożeniu idealną grubość! Dzięki temu powstał fajny 2,5 cm paseczek bransoletki, w dodatku dwustronny!
Zamiast tradycyjnego zapięcia wykorzystałam wstążkę (w kolorze letniego nieba), a to dlatego, że miałam ochotę na coś dziewczęcego i zupełnie nietuzinkowego. Dodatkowo, w miejscu zszycia dwóch dłuższych boków haftu, dorzuciłam "koronę" z koralików, która zamaskowała szef, ale i myślę, że dodała uroku.

Ja jestem strasznie zadowolona z efektu końcowego! No i dumna z siebie, że podjęłam wyzwanie i mu sprostałam :) Mam teraz fajną, nietypową i jedyną w swoim rodzaju letnią bransoletkę, idealną do dżinsów!
Zobaczcie sami jak się prezentuje....







Twórczym Inspiracjom bardzo dziękuję za inspirację i za możliwość podjęcia wyzwania i przetestowania wzoru, o którym nawet nie pomyślałabym, że może dać taki fajny efekt!

Pozdrawiam Was serdecznie i nie dajcie się upałom!

39 komentarzy:

  1. Wygląda szykownie i na pierwszy rzut oka nie podejrzewałabym, że to krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to koraliki :)
    Dobrze, że podjęłaś wyzwanie, cudnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie krzyzyki ;)
      Dziekuje :) Naprawde sama sie ciesze z podjecia wyzwania - sprawdzilam sie i jeszcze jaki fajny rezultat ;)

      Usuń
  3. :)) Również dopatrzyłam się w pierwszej chwili koralików ;)
    Wygląda naprawdę nietuzinkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł! Myślałam, że to koraliki :) Super bransoletka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;) W TI ten sam wzor jest takze opracowany w wersji koralikowej ;)

      Usuń
  5. Świetnie wykonałas zadanie. Mnie też się wydawało, że to koraliki.
    Z taką bransoletka można cieszyć się latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;)
      Mozna, oj mozna ;) Mysle, ze powstal fajny letni dodatek!

      Usuń
  6. Fajny pomysł;)Bransoletka prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł:-) Gratuluję:-)
    Bransoletka jest naprawdę urocza:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł. Ja to bym z tego wzoru zakładkę do ksiazki zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;)
      Zakladka to tez fajny pomysl :) Wielkosc haftu odpowiednia ;)

      Usuń
  9. Wspanialy pomysl, bransoletka wyszła swietjie Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem oczarowana, jak znajdę więcej czasu wrócę tu !!! Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego weekendu <3!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda! świetna praca

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na letnią ozdobę!
    Pięknie ją wykończyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nietuzinkowa biżuteria na lato. No i rzeczywiście powstało coś nowego,widocznie pasującego do Twojej osobowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie ;) Chyba masz racje, jest we mnie sporo dziewczecej lekkosci, kropek, wstazek, zwiewnej sukienki, no i optymizmu ;)

      Usuń
  14. Świetna Ci wyszła ta bransoletka i super dopracowane wykończenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały projekt. Bransoletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł i bardzo ciekawe zastosowanie koralików. Bransoletka idealna na lato. Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny pomysł i świetne wykonanie :) Gratuluję pomysłu :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna jest ta bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  19. No, patrz! Gdyby nie twöj konkurs, to przeoczyłabym takä rewelacyjną bransoletkę.:) Super rzecz.:)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!