poniedziałek, 6 czerwca 2016

279. Sal z Hafciarskim Kalendarzem - Nożyce.

Wraz z początkiem roku wystartował Sal z Hafciarskim Kalendarzem organizowany przez Kasię, na podstawie wzorów zaprojektowanych przez Igiełkę.
Czerwcowy haft to nożyczki, które wyszywa się błyskawicznie!
 
    Oczywiście nożyczki przy hafcie są nieodzowną pomocą. Wiadomo, te piękne cieszą dodatkowo oko ;) Ja, należę chyba do grupy tych praktycznych, więc ważne, by nożyce dobrze nitkę cięły, nie strzępiąc jej czy nie niszcząc. Wielu moim haftom towarzyszyły zwykłe nożyczki do paznokci z jakiegoś zestawu kosmetycznego (fioletowe po lewej), które z paznokciami miały tylko nazwę wspólną, bo zupełnie się nie nadawały do tego celu. Za to do cięcia nitek, że nie wspomnę o dużej pomocy przy pruciu, to już jak najbardziej ;) Potem, w ramach prezentów, przyleciały kolejne cuda, widoczne poniżej ;) I od jakiegoś czasu korzystam, chyba najchętniej, z różowego żurawia, który chyba najbardziej przypadł mi do gustu ;)

Haftowane nożyce w stałej dla tej pracy kolorystyce, tych samych materiałach. 
Dodam tylko, że tym samym dotarliśmy do półmetka salowej zabawy ;)


 

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia ;)

31 komentarzy:

  1. Hafcik fajniutki. Z tych "prawdziwych" posiadam złotego żurawia i też jestem bardzo z nich zadowolona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te nożyczki, zarówno te wyhaftowane, jak i te do haftowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nożyczki:-)
    Widzę, że dwie pary mamy identyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, niezła kolekcja nożyczek :)
    Ślicznie wyglądają te hafciarskie akcesoria na tamborku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam niebieskiego żurawia i jeszcze jedne trochę mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę ile nożyczek a ja mam tylko 2 pary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu mi wystarczylyby jedne, pozostale "zamieszkaly" u mnie przypadkiem ;)

      Usuń
  7. Jaka ciekawa kolekcja nożyczek :) Każde inne, ale cel ich wspólny - ciąć.
    Podobnie jak Ty Aniu do nożyczek podchodzę od praktycznej strony. Mają dobrze obcinać nitkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak Moniu ;) Krawieckie mam dwie pary jedne zwykle i drugie w zabek i kazdy kto tknie je do innego celu ma przekichane hihi.

      Usuń
  8. Super to Ci wychodzi!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sal hafciarski już w połowie gratuluje :) a kolekcja nożyczek fajniutka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafciki :)
    Nożyczki to ważne narzędzie pracy nie tylko dla hafciarki. Przy moich papierkach też ważne są aby były ostre i czasem maleńkie do prezentacyjnego ciecia, a czasem duże do ciecia dużych powierzchni
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafcik śliczny, a kolekcję nożyczek podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski hafcik. Masz imponującą kolekcję nożyczek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie:) ja z nożyczkami powolutku się rozpędzam... właśnie nabyłam kolejne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna kolekcja :)
    u mnie na razie tylko 2 szt.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!