środa, 16 stycznia 2019

465. Wyzwanie Czytelnicze 3650 stron! (2019)

Witajcie! 


   Kiedy w ostatnim poście pisałam, że będzie mnie trochę mniej, nie wiedziałam, że tak szybko! A tu następnego dnia, po publikacji wpisu, moje trzecie słoneczko postanowiło przywitać świat! I tym sposobem niemal ostatniego dnia 2018 roku po raz trzeci zostałam mamą. Trójeczka to już niezłe wyzwanie, więc czasu na blogowanie właściwie nie ma. A nawet kiedy już znajdzie się chwila, to... zwyczajnie padam na twarz...
Ale dla chcącego nic trudnego - kiedy obie ręce skaczą po klawiaturze, prawa noga kołysze wózek :) Lewa noga wolna, więc jeśli macie jakieś propozycje....
Dziś, niestety z opóźnieniem, ale usprawiedliwionym, zapraszam na "rozliczenie" czytelniczego wyzwania z ubiegłego roku, oraz na nowe wyzwanie!
   W 2018 roku podjęłam swoje Wyzwanie Czytelnicze - 3650 stron, czyli co najmniej 10 stron przeczytanych każdego dnia roku. Dziś z satysfakcją stwierdzam, że udało się sprostać wyzwaniu i to nawiązką :)
Bezsenność ciążowa sprawiła, że przeczytałam w sumie 27499 stron, czyli 75 stron dziennie!  Przeczytałam 73 książki ;) Sprostałam wyzwaniu, siedmio i pół krotnie!  
Nie liczyłam także dziecięcych książeczek, które przecież czytamy z dziećmi, codziennie wieczorem przed spaniem i nie tylko :)
Pod postem wyzwaniowym z ubiegłego roku kilkanaście Osób zadeklarowało chęć przyłączenia się do zabawy. Jak Wam poszło? Udało się sprostać wyzwaniu? Zadziwiliście sami siebie?
Podlinkujcie proszę, w komentarzu pod tym postem swoje albumy wyzwaniowe. Z przyjemnością obejrzę Wasz czytelniczy "dorobek", poszukam tytułów, których jeszcze nie znam :) Wiem, że linki do kilku Waszych czytelniczych albumów pojawiły się to tu, to tam na moim blogu pod różnymi postami, ale proszę o dodanie ich konkretnie pod tym postem. 
A ponieważ post podsumowujący wyzwanie ukazuje się nieco później, czas na podlinkowanie wydłuża się do 28 lutego 2019 roku.
Zmieniły się przepisy dotyczące różnych gier i zabaw, więc zamiast losowania jednego szczęściarza, jak było do tej pory, wyzwanie wygra Osoba, która w 2018 roku przeczytała najwięcej stron i to ona otrzyma drobną niespodziankę. Drugie i trzecie miejsce wyróżnię banerkiem :)
 A tymczasem...
W tym roku także postanowiłam postawić sobie takie wyzwanie, a jeśli macie ochotę się przyłączyć, serdecznie zapraszam na Wyzwanie Czytelnicze - 3650 stron, czyli ponownie, co najmniej 10 stron przeczytanych każdego dnia :)

Zasady "Wyzwania Czytelniczego - 3650 stron" są identyczne jak w poprzednich latach:


- bawić się można na blogu lub/i Facebooku;

- jeśli bawicie się na blogu załóżcie sobie nową stronę/zakładkę i zatytułujcie ją Wyzwanie czytelnicze 3650 stron (2019). Następnie na wspomnianej stronie dodawajcie w postaci listy, kolejne przeczytane (będzie łatwiej sumować strony i unikać pomyłek) pozycje, wpisując tytuł, autora i liczbę stron każdej z książek. Sumujcie liczbę wszystkich przeczytanych do tej pory stron na bieżąco.

Jak to wygląda "w praniu"? Zapraszam do podejrzenia w zakładce powyżej.

- jeśli bawicie się na Facebooku (na swoim prywatnym profilu, czy stronie):
* stwórzcie nowy post (zmiana statusu) o treści Wyzwanie czytelnicze 3650 stron (2019). Następnie w komentarzach pod postem (jedna książka -> jeden komentarz) dodawajcie przeczytane (będzie łatwiej sumować strony i unikać pomyłek) pozycje, wpisując tytuł, autora i liczbę stron każdej z książek. Możecie dodać zdjęcie okładki. Do swego posta możecie także dodać mój czytelniczy banerek :); Niekiedy Facebook daje możliwość przypięcia takiego posta.; albo
* stwórzcie nowy album o nazwie Wyzwanie czytelnicze 3650 stron (2019). Następnie dodajcie zdjęcie okładki przeczytanej książki, a w opisie zdjęcia wpiszcie tytuł, autora i liczbę stron każdej z książek. Zsumowaną liczbę przeczytanych stron np. 100/3660 dodajcie np. w opisie albumu.

W poście lub opisie albumu możecie dodać hasztag - #wyzwanieczytelnicze3650stron
- rodzaj literatury, po którą sięgniecie zupełnie nie robi różnicy - czytajcie to, co lubicie najbardziej! Mogą to być również e-booki. Nie liczymy audiobooków, bo tu chodzi o czytanie :)
- liczenie przeczytanych stron rozpoczynamy od 01 stycznia 2019 roku, a kończymy 31 grudnia 2019 roku.
Jeśli macie ochotę, dodajcie mój wyzwaniowy banerek na pasku bocznym swego bloga, lub do albumu na Facebooku, będzie mi bardzo miło ;) 

Zaproście także Znajomych, zachęcając ich do czytania 10 stron dziennie! To naprawdę niewiele!
Zapraszam serdecznie do podjęcia wyzwania!

Pozdrawiam serdecznie, 
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)

27 komentarzy:

  1. Aniu, jesteś niesamowita. Tyle zajęć okołodomowych, a Ty jeszcze tyyyle książek przeczytałaś. Ja w zeszłym już roku skromnie wypadam czytelniczo ale wyzwaniu podołałam :)
    I na blogu i na fb umieszczałam postępy w czytaniu:
    https://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/p/przeczytaam-w-2017-roku-l.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w linku nie wiem czemu pojawia się 2017 ale to statystyka z 2018 :)

      Usuń
  2. Aniu przede wszystkim gratuluję kolejnego słoneczka. Niech się zdrowo chowa razem z mamą i rodzeństwem .
    W roku ubiegłym bawiłam się doskonale w czytelniczym wyzwaniu więc i w tym nie może mnie zabraknąć.
    Tu moja statystyka https://iwanna59.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-3650-stron.html
    Natomiast tu post podsumowujący moje czytelnictwo 2018 https://iwanna59.blogspot.com/2019/01/posumowanie-czytelnicze-2018.html
    Fajny banerek na 2019 rok :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu serdecznie gratuluję trzeciego słoneczka - niech zdrowo się chowa :)
    Moje czytelnictwo, w porównaniu z Tobą, wypada bardzo blado, ale wyzwaniu sprostałam:
    https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-3650-stron.html
    Z przyjemnością przyłączam się do zabawy również w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu,Twoja zeszłoroczna akcha zmobilizowala mnie bardzo do czytania i udało mi się przeskoczyć wymagane minimum. W tym roku podnioslam sobie poprzeczke do tego co przeczytalam w 2018 i oczywiscie chetnie dolaczam sie do zabawy i w tym roku. A oto moj link do zeszlorocznego wyzwania:http://krzyzykdokrzyzyka.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-3650-stron.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu twoja zeszłoroczna akcja spowodowała, iż założyłam blog poświęcony ksiazkom. W tym roku bardzo chętnie też się dołączam. Post z wyzwaniem na rok 2018 http://wspolczesnabiblioteka.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-3650-stron.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję maluszka.
    Mój link do wyzwania https://mariolahaft.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze.html
    W tym roku tez się bawię

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje :)
    Wspaniale,że rusza kolejne wyzwanie czytelnicze :) W zaszłym roku udało mi się z małą "nawiązką" dodatkowych stron, więc i w tym roku zapisuję się do udziału :) https://peniniaart.blogspot.com/p/kontakt.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę aby Twoje Słoneczko zdrowo rosło:)
    Czekałam na ogłoszenie kolejnego roku czytelniczego - oczywiście z przyjemnością dołączam:)
    Moje podsumowanie 2018 roku
    http://babuchowerobotki.blogspot.com/2019/01/podziekowania-i-wyzwanie-czytelnicze.html#comment-form
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz serdecznie gratuluję tego małego słoneczka. Trójeczka to faktycznie wyzwanie :)
    https://zakletaigielka.blogspot.com/2018/01/214-moje-zaczytanie.html#comment-form.
    Oto moje podsumowanie 2018r. Z przyjemnością przystępuję do wyzwania na ten rok. Trzymaj się cieplutko. Buziaki. Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję trzeciego szczęścia, niech się zdrowo chowa :)
    A moje podsumowanie wyzwania jest tutaj:
    https://misiowyzakatek.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-czytelnicze-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, na wstępie najserdeczniejsze gratulacje z okazji narodzin kolejnego skarbu ^_^
    Niech cała trójka rośnie zdrowo i w bratersko-siostrzanej zgodzie.

    Od dawna korciło mnie to wyzwanie. Ot ciekawość ile faktycznie czytam. Z chęcią w tym roku się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu - gratulacje z okazji narodzin dziecka ! Niech zdrowo rośnie i daje dużo radości Rodzicom !

    Wyzwanie czytelnicze udało mi się zrealizować z wynikiem podobnym do Twojego:
    28739 stron, czyli 78 stron dziennie, a to dzięki 75 przeczytanym książkom :)
    swoje postępy dokumentowałam na FB:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1358899770918543&set=a.1097534370388419&type=3&theater

    W tym roku podejmuję tylko wyzywanie 52 książki w 52 tygodnie, ale będę śledzić Twoje postępy.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu:)Gratulacje:)podglądnęłam na fb że masz maleństwo:)))
    Ja przeczytałam w zeszłym roku 102 książki w jest to 34 472 strony czyli,że średnio dziennie 94,4 str:)wynik samą mnie zaskoczył:)
    http://bozenaskowo.blogspot.com/2018/12/sto-ksiazek3650.html#comment-form
    w tym roku podjęłam wyzwanie Trójka e-pik czyli trzy książki w miesiącu:)postanowiłam zwolnić trochę z czytaniem i żyć swoim życiem nie bohaterów:))ale nie bardzo mi się to udaje:)))już przeczytałam 4 książki :))chyba jestem czytelniczym nałogowcem:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji narodzin maleństwa! Teraz czekają Cię kolejne wyzwania, z trójką :) Ale na książki na pewno znajdziesz czas. Ja czytam bardzo dużo, w 2018 roku to 95 książek, co dało razem ponad 40 tys. stron. Najbardziej lubię grube tomiszcza :) A tutaj zestawienie:
    https://szydelko-haft.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-2018.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje z maleństwa.Ciekawska jestem, a nie ujawniłaś synek czy córunia i jakie imię ? Ja w zeszłym roku nie przeczytałam tyle ile bym chciała, problemy ze wzrokiem się przyplątały.Teraz jest ustabilizowane,ale krople chyba już będe musiała brać ciągle. Tu jest moje zestawienie :https://papillon-motylkowo.blogspot.com/p/wyzwanie-czytelnicze-3650-stron.html
    W tym roku też się podpinam :) zdrówka życzę dzieciaczkom i rodzicom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bawię się i w tym roku :) Już 3 raz. Może tym razem uda się osiągnąć zamierzony cel.

    OdpowiedzUsuń

  17. Gratuluję trzeciego szczęścia, niech się zdrowo chowa :)
    A moje podsumowanie wyzwania jest tutaj:
    http://kartki-renii.blogspot.com/p/wy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje gratulacje :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.
    Zeszły rok poszedł mi kiepsko. Mam nadzieję, że ten będzie lepszy pod względem czytelniczym :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Przede wszystkim - gratuluję :-) Niech się Maluch zdrowo chow ai rośnie na pociechę Rodzicom.

    DO tegorocznego liczenia stron oczywiście dołączam, a tutaj link do mojego skromnego dorobku czytelniczego AD 2018 http://hand-stitchedbyannette.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Na wstepie moje serdeczne gratulacje z Okazji narodzin synka, zycze duzo zdrowka i szczescia, oczywiscie podziwiam za przeczytane ksiazki, Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu i mnie udało się . Tutaj o tym piszę https://adhdewki.blogspot.com/2019/01/czytelnicze-wyzwanie-u-ani.html. Pozdrawiam i Biorę udział w następnym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie :) Przede wszystkim na wstępie gratuluję tak wielkiego szczęścia jakim jest kochana dzidzia :)
    Aniu,mimo że mój wynik czytelniczy nie powala,to z miłą chęcią dołączam do wyzwania trzeci raz,z wielką przyjemnością :) Sądziłam,że nie będzie kontynuacji wyzwań i sama utworzyłam Kącik Czytelniczy 2019 na swym blogu,ponieważ już załapałam bakcyla-spisywania tytułów . No cóż..wystarczy tylko edytować tytuł w zakładce i gotowe ;) Pozdrawiam serdecznie i raz jeszcze gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lista książek przeczytanych w 2018 roku https://hand-stitchedbyannette.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu gratuluję kolejnego szczęścia-u mnie również trójka a czwarte w drodze:-)
    To dopiero szaleństwo!!! Ubiegły rok zawaliłam z wpisami choć ksiązek sporo przeczytałam i myślę że ilośc stron przebita w wyzwaniu. W tym roku będę wpisywać każdą książkę jak w 2017r-wiem chociaż co przeczytałam i ile stron. Pozdrawiam i dużo zdrówka dla Was:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po raz kolejny już stwierdzam, że zorganizowałaś super zabawę i bardzo się cieszę, że wzięłam w niej udział w kolejnym sukcesem! Moje podsumowanie roku 2018 znajduje się tutaj: https://cytrulina.blogspot.com/2019/02/wyzwanie-czytelnicze-3-650-stron.html
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja dzięki tej zabawie czytałam po prosu dużo, dużo więcej niż ostatnie 10 lat - i to jest mój sukces :) Po pewnym czasie odpuściłam sobie wyścig na strony, ale nie broń Boże czytanie - postawiłam na jakość a nie na ilość i powoli do przodu :) ;-)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!