poniedziałek, 25 marca 2019

468. "365 Dni w Bajkowej Krainie" - podsumowanie zabawy i ogłoszenie Zwycięzcy!



Witajcie!

   Dziś zapraszam na post (najwyższa pora!!!) ogłaszający Zwycięzcę ubiegłorocznej zabawy "356 Dni w Bajkowej Krainie" :)
   Oj, długo kazałam Wam czekać, za co przepraszam, ale zarówno moja domowa codzienność, jak i chęć rzetelnego wywiązania się z podsumowania zabaw, sprawiały ową zwłokę...
  W sumie, w 2018 roku, w ramach zabawy "365 Dni w Bajkowej Krainie", wspólnie wyhaftowaliśmy 150 bajkowych bohaterów! Nasze  postacie trafiały do ramek, na kartki, czy śliniaczki, zakładki, ale także wiele z nich zasiliło "celinki" .

W zasadzie, ta imponująca liczba postaci, to zasługa dziesięciu Uczestniczek zabawy. Ja sama (wstyd i hańba mi!) wyhaftowałam tylko dwie postacie. Potem ciąża i inne 'przeszkadzacze' sprawiły, że nic więcej nie powstało. Chociaż, kto zagląda na bloga ten wie, że różni bajkowi bohaterowie, pojawiają się u mnie nieustannie :)

Jak wspomniałam, zabawę ukończyło 10 Uczestniczek:
  1. Elunia - 11 bajkowych postaci / zwyciężczyni 6 etapu,
  2. Lidka (Czarna Dama) - 26 bajkowych postaci / zwyciężczyni 5 etapu,
  3.  Agnieszka R. - 16 bajkowych postaci / zwyciężczyni 1,2, współzwyciężczyni 3 etapu,
  4. Viola  - 8 bajkowych postaci,
  5. Kgosia  - 6 bajkowych postaci,
  6.  Karolina Cz. - 6 bajkowych postaci / współzwyciężczyni 3 etapu,,
  7. Elżusia  - 11 bajkowych postaci,
  8. Ania (Andula) - 41 bajkowych postaci,
  9. Monika ML  - 10 bajkowych postaci / zwyciężczyni 4 etapu,,
  10. Ewa Kalisz - Kleszczyńska  - 8 bajkowych postaci,

    Tak jak pisałam w poprzednim poście, zmieniły się przepisy dotyczące różnych gier i zabaw. Musiałam nieco zmienić sposób wyboru szczęśliwca, dlatego zamiast zapowiadanego losowania, postanowiłam wyłonić zwycięzcę przy pomocy punktacji. Zatem wyzwanie wygra osoba, która zgarnie tych punktów najwięcej.
Mam nadzieję, że kryteria jakie obrałam, nie są w żaden sposób krzywdzące, a wręcz odwrotnie - doceniają różne aspekty zabawy. Mam tu na myśli na przykład: ilość i jakość haftów, staranność ich wykonania i pomysł na zagospodarowanie, małe zwycięstwa z poszczególnych etapów zabawy wynikające z głosowania czytelników bloga.

Tym samym, kryteria przyznawania punktów to:

A) + 1 punkt za ukończenie 6 etapów zabawy,
B) + 1 punkt za zebranie największej liczby głosów w poszczególnych etapach,
C) +1 punkt za wyhaftowanie 6-10 postaci, + 2 punkty za wyhaftowanie 11-20 postaci, + 3 punkty za wyhaftowanie 21 i więcej postaci,
D)  + 1 punkt za estetykę i jakość pracy,
E) + 1 punkt za zagospodarowanie haftu z zabawy.





I tym samym już wiadomo, że Zwyciężczynią wyzwania zostaje...


Agnieszka R.






Aguś serdecznie Ci gratuluję! 
Bardzo się cieszę, tym bardziej, że Twoje prace na każdym etapie były wykonane z ogromną starannością, zawsze zgłoszone w terminie, a każda pięknie zagospodarowana lub podarowana w szczytnym celu!
Drobna niespodzianka już się pakuje :) Czekaj cierpliwie :) Tymczasem, jeśli masz ochotę - porwij swój mistrzowski banerek :)


 Elunia, Lidka (Czarna Dama), Viola, Kgosia, Karolina Cz, Elżusia, Ania (Andula), Monika ML, Ewa dziękuję Wam wszystkim za zabawę! 

Pięknie było z Wami i bardzo kolorowo!

Nie jestem niestety w stanie docenić każdej z Was rzeczowo, choćbym bardzo chciała, ale jeśli macie ochotę - porwijcie Wasz banerek - wyróżnienie :)




Pozdrawiam serdecznie, 
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki ;)



PS: Z początkiem roku pojawiło się w blogosferze wiele zabaw, dlatego zastanawiam się, czy startować ze swoim (zapowiadanym wcześniej) pomysłem? Mielibyście ochotę na ciekawą, rękodzielniczą. ale niekoniecznie hafciarską, zabawę, z prostymi i nierygorystycznymi zasadami, oraz niebanalnymi wyzwaniami? Dajcie koniecznie znać w komentarzach!


7 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Agnieszki. Ciekawych zabaw nigdy nie za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Agnieszce wygranej, a Tobie Aniu dziękuję za dwa lata wspólnej zabawy. Co do nowej zabawy to nigdy z góry nie zakładam że się zapiszę bo to zawsze zależy od tego co to za zabawa będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje dla Agnieszki, a Tobie Aniu dziękuję za dwa lata świetnej hafciarskiej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja dziękuję za wspaniałą zabawę. Miło było bawić się z Wami. Gratuluję Agnieszce wygranej. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę - było bardzo miło :) Gratuluję Agnieszce!
    Aniu, napisz coś więcej o tej zabawie - na pewno są tu osoby, którym przypadnie ona do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Napracowałaś się z tymi kryteriami - gratuluję wszystkim uczestniczkom, a szczególnie zwyciężczyni wyzwania.:)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!