poniedziałek, 1 kwietnia 2019

469. "Świat mnie inspiruje", czyli kreatywne wyzwanie w Jacewiczówce ;)


Witajcie! 

    Od początku roku na blogach pojawiają się propozycje zabaw na 2019 rok. Oto jest i moje wyzwanie :) W końcu wiosna zawsze przynosi ze sobą coś nowego, świeżego :)

Tak sobie myślę, że jest to inna, niż wszystkie dobrze Wam znane, ciekawa propozycja. A przy tym, podejmując wyzwanie, można będzie wykazać się kreatywnością!
Zapraszam zatem na wyzwanie....

"ŚWIAT MNIE INSPIRUJE"



Oto szczegóły zabawy:

1. Wyzwanie rozpoczynamy 01.04.2019r, kończymy 30.11.2019r. Bawimy się osiem miesięcy, a w grudniu podsumujemy nasze wyzwanie i wybierzemy Zwycięzcę.

2. Nie zapomnijcie zgłosić chęć zabawy, pod tym postem :) Ale do wyzwania możecie dołączyć także w dowolnej chwili jej trwania, nadrabiając zaległości.

3. Każdego miesiąca zabawy, pojawi się jedno z haseł przewodnich (w sumie będzie ich osiem). Hasło przewodnie, wraz z inspiracją odnalezioną wokół nas, staje się tematem pracy w danym miesiącu. Tworzymy dowolną pracę z zakresu szeroko pojętego rękodzieła, w dowolnej technice rękodzielniczej.

  Jak to wygląda w praktyce?

 Załóżmy, że w czerwcu hasło przewodnie to SMAK.  Oznacza to, że rozglądacie się wokół siebie, po tym inspirującym świecie właśnie i wybieracie coś dowolnego, co kojarzy Wam się ze wspomnianym hasłem: rzecz, owoc, warzywo, postać, nawet słoik dżemu czy doniczkę, coś wypatrzone w książce (np cytat), albo w telewizji, skarpetkę męża, czy drugie śniadanie swego dziecka, ulubione ciastko, perfumy czy filiżankę kawy itd,  ale inspiracja KONIECZNIE musi się mieścić w haśle przewodnim
Czyli myśląc o ulubionym smaku, mój wzrok pada np. na truskawkę z własnego ogródka i tworzę pracę inspirowaną wybranym elementem. Może zainspiruje mnie tylko kolor truskawki, a może uszyję poduszkę w jej kształcie, zrobię brelok z wyszydełkowanej truskawki, albo stworzę kartkę z haftowaną truskawkową babeczką itd? Interpretacja inspiracji może być baaaaardzo szeeeeeroko pojęta, bylebyście umieli się umiejętnie wytłumaczyć (patrz punkt 5) :)

4. Tradycyjnie, pozostawiam dowolność w wyborze materiałów, oraz techniki rękodzielniczej. Jedyne niewielkie 'ograniczenie', to (wspomniana wyżej) zasada numer 3 :) 

5. Gdy stworzycie już pracę, napiszcie o tym post (na blogu czy Facebooku), w którym, oprócz zdjęć owej pracy, powinny się znaleźć:
- hasło przewodnie danego miesiąca;
- zdjęcie lub opis inspiracji odnalezionej wokół Was i ostatecznie wybranej,
- kilka słów, dlaczego akurat to Was zainspirowało :)

6. Do północy, ostatniego dnia  miesiąca, czekam na zdjęcie pracy, oraz link do posta, w którym o niej piszecie wysłane na kreatywnajacewiczowka@gmail.com, jeśli chcecie, by pojawiło się ono w podsumowaniu, na początku kolejnego miesiąca.

7. Bawimy się osiem miesięcy, pojawi się osiem haseł przewodnich. By 'zaliczyć' wyzwanie, w sumie powinno powstać co najmniej 6 prac. Oczywiście może ich powstać więcej. Natomiast co najmniej 6 prac, to warunek konieczny, aby stanąć w szranki po nagrodę na koniec zabawy. Oceny dokonam przy pomocy punktacji (podobnie jak w ubiegłorocznej zabawie).

8. Praca (z mojej zabawy) musi być nowa i nigdzie wcześniej nie publikowana, ale może brać udział w innych wyzwaniach.

9. Będzie mi miło, jeśli na swoim blogu, czy profilu zamieścicie podlinkowany banerek zabawy.


Podejmujecie wyzwanie?

Hasło przewodnie na kwiecień to: DESEŃ

Zapraszam serdecznie!
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki


PS: Nie dajcie się długo namawiać! Czekam na Was, bo przydałaby mi się twórcza mobilizacja, może nie tyle do samego tworzenia, jak do regularności blogowania, bo ostatnio strasznie z tym kulawo.


8 komentarzy:

  1. Cześć Aniu. Spodobał mi się Twój pomysł, więc z chęcią pobawię się z Tobą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, z przyjemnością dołączę do zabawy.
    Aga S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po kartce dla mamy coś mam wenę na różne różności (może dlatego, że wyjątkowo mi idzie z ozdóbkami ;) ) - dlatego się zgłaszam. Z deseniem mam nawet pomysł ']

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu melduję gotowość kwietniową :P https://cudnenienudne.pl/panienka-w-balowej-kiecce/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania - maj gotowy :)
    https://cudnenienudne.pl/alkohol-szkodzi-zdrowiu/

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbata z miodem17 lis 2019, 23:53:00

    Borze szumiący!!! Jakim cudem ja tu nie trafiłam wcześniej? Ja też chcę się bawić z wami :-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!