czwartek, 25 kwietnia 2019

471. Karteczki wielkanocne :)


Witajcie!

  Rok 2019 nabrał dla mnie jakiegoś szalonego tempa. Jeszcze nie przyzwyczaiłam się do myśli, że zaczął się kwiecień i święta za pasem, a tu już po Wielkanocy i w dodatku maj prawie za progiem!

W całym przedświątecznym rozgardiaszu nie zdążyłam, tak jak było w planach, pokazać swoich tegorocznych karteczek. Kto zagląda na blog, ten wie, że w sumie nic straconego, bo my w Jacewiczówce świętujemy podwójnie, więc tak naprawdę karteczkowy post nadal aktualny.

 W tym roku nie miałam zbyt dużo czasu na haftowanie, a bardzo zależało mi, by jednak własnoręcznie robione kartki powstały. Może dlatego, że sama uwielbiam taką tradycyjną formę składania życzeń czy gratulacji. I właśnie przez to ograniczenie czasowe, postawiłam głównie na haft matematyczny, ale powstały także kartki z kolorowymi jajeczkami i jedna w technice iris folding.

Schematy haftu matematycznego znalazłem w internecie. Wykonałam je mieszanką resztkowych mulin, różnych firm, według własnej kolorystyki, na kartoniku z odzysku (opakowanie kartonowe produktu), czy innych kolorowych kartonikach ;)

   Tradycyjnie, bazę do wszystkich kartek stanowi biały karton. Jak widać użyłam także kolorowe papiery,  kolorową tekturę falistą, perełki i diamenciki, tapety, scrapowe motylki i napisy. Przy kartce w stylu iris folding, kolorowe paseczki wycięte są z torebki prezentowej. Pomocne były także kreatywne nożyczki i dziurkacze ozdobne.

Wszystkie te kartki, wraz z ręcznie wypisanymi życzeniami, jeszcze przed świętami, powędrowały do Adresatów :) 






   Na koniec dodam, że do Jacewiczówki dotarło pięć kartek, w tym trzy od blogowo - facebookowych Koleżanek.
 Agnieszko, Weroniko, Stasiu bardzo dziękuję za pamięć i życzenia!



Pozdrawiam serdecznie,
Ania z kreatywnej Jacewiczówki

*********************
 
UWAGA!!!

Po zmianie nazwy już jakiś czas temu, zdecydowałam się także na zmianę blogowego adresu! Od dziś znajdziecie mnie pod nowym adresem...


Czasem wyszukiwarka przekierowuje automatycznie ze starego na nowy adres, a czasem niestety musicie dodać mój blog do swojej listy :) Będzie mi bardzo miło, gdy tam trafię :)

Zawsze możecie wpisać w wyszukiwarkę "Kreatywna Jacewiczówka", i na pewno mnie znajdziecie :)

*********************
 

2 komentarze:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!