czwartek, 2 maja 2019

472. Komin i opaska, czyli mój pomysł na kwietniowy etap zabawy "Świat mnie inspiruje".

Witajcie!

   Rozpoczyna się maj, a więc pora pochwalić się pracami stworzonymi w ramach zabawy "Świat mnie inspiruje". 



Hasło przewodnie miesiąca: DESEŃ

Zdjęcie lub opis inspiracji odnalezionej wokół Was: obsypane mniszkiem łąki, rabata upstrzona czerwienią i żółcią tulipanów, oraz piękna 'dostana' tkanina;

Zainspirowało mnie to, gdyż... jeszcze kilkanaście dni temu było szaro, ponuro, a nawet śnieżnie! I nagle pojawiły się te wytęsknione kolorowe plamki :) I wtedy przypomniałam sobie, że ja taką piękną 'łąkę' mam! 


   Tym razem projekt "szyciowy" :) Od dawna córeczka prosiła o uszycie komina i w końcu się udało!

    Trochę z tym projektem było mi pod górkę i wcale nie dlatego, że jest niezwykle skomplikowany, bo przecież nie jest. Otóż moja najmłodsza latorośl, chociaż nie boi się kosiarki, dużego huczącego odkurzacza, nawet motoru taty, na sam dźwięk uderzającej stopki maszyny, sztywnieje i zanosi się płaczem. Będąc jeszcze w brzuszku zupełnie nie protestował, kiedy szyłam.

   Najważniejsze jednak, że w końcu się udało. A do kompletu do komina powstała jeszcze opaska. Oba dodatki uszyłam z kolorowej, wesołej i dziewczęcej dzianiny, a podszewkę stanowi delikatny, cieniutki polar. Obie tkaniny pięknie ze sobą współgrają i fakturą i kolorem. Mam wrażenie, że zieleń fajnie podkreśla kwiatowy deseń. Dodam jeszcze, że opaska jest na tyle szeroka, że chroni i uszka i część główki, a w dodatku fajnie 'współpracuje' z fryzurką. 

Mamy wiosnę, a przy tym pogodę w kratkę, więc myślę, że jeszcze nie raz skorzystamy :)







Tak wygląda mój projekt, ale w ramach zabawy powstały jeszcze dwa, wykonane przez Uczestniczki zabawy. Jakie? Spójrzcie sami.




- inspiracją Agnieszki był kwiat pigwowca, pięknie połączony z blackworkiem.



-------------------------------------


- Dorotę zainspirowała "wszędzie widoczne wiosenne poruszenie – moc kwiatów tworzących swoiste desenie na łąkach i ogródkowych rabatkach"



-------------------------------------


Jeśli macie ochotę docenić Uczestniczki, zagłosujcie na pracę, która Wam się najbardziej podoba, podając w komentarzu numerek jego Autorki ;) 
Uczestniczka, która dostanie najwięcej głosów, otrzyma ode mnie tradycyjnie +1 dodatkowy punkt. Proszę o konkretny wybór :)
Uwaga! O tych dwóch pracach (wiem, że powstaje jeszcze jedna) wiedziałam i chociaż nie dotarły na mail, to je tu zamieszczam. Jeśli stworzyliście jakąś pracę, a ona jednak do mnie nie dotarła (mail jest pusty), zapraszam do wysłania jej ponownie na kreatywnajacewiczowka@gmail.com  Z przyjemnością uzupełnię  podsumowanie :)
 W każdej chwili możecie także dołączyć do zabawy, uzupełniając 'zaległą' pracę z minionego etapu :)

************
Hasło przewodnie na maj to: KOLOR
 ************

Zapraszam serdecznie!
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki

10 komentarzy:

  1. Ależ wiosenne uszytki! Słodko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak miało być! Chociaż Hania, to pewnie wolałaby różowy ;)

      Usuń
  2. Aniu, wyczarowałaś piękny komplecik :) Ten kwiatowy deseń od razu przyprawia o uśmiech na twarzy. Szczególnie, że pogoda potrafi odwrócić swoje miłe oblicze w każdej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle czasu na robótki 😊 super, tylko pozazdroscic 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ten czas kradziony to tu to tam, ale zawsze coś się uda zdziałać!

      Usuń
  4. Piękny wiosenny komplecik uszyłaś :)
    Dziewczyny za to stworzyły super karki - 1. jest niesamowita :)
    ps. dołączam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że głosowanie już skończone, bo oddałabym głos na haft.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!