środa, 15 maja 2019

474. Kartka z niebieskim kwiatem.


Witajcie!

   Na Podlasiu deszczowo i chłodno, ale przy obecnej suszy, każda kropla jest na wagę złota. A nawet z przymusowego wyjścia na zewnątrz, można zrobić fajną przygodę. Wystarczy płaszczyk przeciwdeszczowy, parasol, kalosze i wszystkie kałuże nasze ;) A jak człowiek docenia potem swój ciepły, suchy domek! Jak świetnie smakuje gorąca kawa!

A skoro pogoda dziś blue, to i na blogu niebiesko, chociaż znacznie weselej. Dziś chwalę się kartką, która powstała już kilka miesięcy temu. 

   Podstawę pracy stanowi haft matematyczny z dodatkiem koralików. Schemat znalazłam na internecie, a sam haft wykonałam mulinami z resztkowego pudełka, według własnej kolorystyki. Ponieważ kartka powstała dla mężczyzny, to bazę z białego kartonu, uzupełniłam brązową tekturą falistą w ciemnozielony, roślinny deseń. Dla podkreślenia koloru koralików, dodałam wstążkę w podobnym odcieniu (pochodzącą z odzysku). Dołożyłam jeszcze jasnoniebieskie diamenciki, oraz znaleziony w internecie i wydrukowany napis. Oczywiście środek wypełniły, ręcznie wpisane życzenia.

Dodam tylko, że kartka została przyjęta z uśmiechem ;)








Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki ;)


--------------------------------------------------------


Karteczka powstała z mulin z resztkowego pudełka i tym razem ośmielę się zgłosić ją na wyzwanie Moniki Igiełki - "Wymiatamy resztki".
Dawno już nie miałam okazji wziąć udziału w tej pomysłowej zabawie, aż w końcu się udało!



--------------------------------------------------------





19 komentarzy:

  1. Renata Pawlicka15 maj 2019, 15:50:00

    Fajna ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywna z Ciebie Kreatywna Jacewiczówka:)
    Pozdrawiam Anuś serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) Cała ja - tysiąc pomysłów, tylko ten czas jakiś taki mało łaskawy...

      Usuń
  3. Fajna kartka, taka w niebieskim to i dla mnie odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te odcienie niebieskiego są rzeczywiście bardzo ciekawe i pasują do obu płci ;)

      Usuń
  4. Piękna kartka Aniu, uwielbiam kolor niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka. Bardzo podoba mi się ten hafci , a całość stanowi piękną kompozycję.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna karteczka i pięknie wyszyty kwiatek:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo przyjemnie się go wyszywało, to widać ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładny kwiatek,super karteczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Pewnie jeszcze ten motyw kiedyś się powtórzy ;)

      Usuń
  8. Cudna karteczka i wg mnie bardzo pasuje dla mężczyzny również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męska kartka to zawsze wyzwanie! Tutaj może nie koniecznie typowe męskie kolory, jednak chyba powstało coś fajnego :)

      Usuń
  9. Za pogodą nie trafisz, ale dobrze wyjść i docenić ciepełko własnego domku po powrocie :)
    Karteczka bardzo fajna i pięknie wykonana. Podoba mi się dodatek koralików. Chyba pierwszy raz widzę taką inicjatywę w hafcie matematycznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Chyba jeszcze nie było takiego dziwnego maja!
      Koraliki fajnie się wkomponowały w całość! Bardzo mi tu pasowały, to czemu by ich nie wykorzystać!

      Usuń
  10. Bardzo ładna interpretacja wzoru - w oryginale wygląda tak https://www.stitchingcards.com/product.php/13/lily

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!