środa, 8 maja 2019

473. Zaproszenia dla Rodziców Chrzestnych :)


Witajcie!

   Miniona niedziela była dla nas ważnym dniem - nasza najmłodsza pociecha przyjęła Sakrament Chrztu.  
Od ustalenia terminu, do samego Chrztu mieliśmy zaledwie dwa tygodnie, a zważywszy na to, że postanowiłam przygotować poczęstunek dla naszych gości w domu, czas jeszcze niemiłosiernie się skurczył! 
W zasadzie świętowaliśmy tak jak lubimy, czyli w gronie najbliższych, więc wystarczyło nasze osobiste zaproszenie ustne, ale dla Rodziców Chrzestnych postanowiłam, stworzyć ręcznie robione zaproszenia - pamiątkę Chrztu Łukasza :)

   Bazę do zaproszeń stanowi biały karton, uzupełniony kolorowym kartonem w delikatny niebieski deseń. Ramkę dla haftu stanowi karton beżowy/ecru z okienkiem wyciętym wycinarką do kół. 
Sam haft krzyżykowy wyszyłam na białej aidzie 54/10, jedną nitką złotej nici Metalux. Schemat haftu znalazłam w internecie. 
Do ozdoby zaproszenia użyłam niebieskiej centymetrowej wstążki, papierowych kwiatków, scrapowych listków, samoprzylepnych, delikatnie niebieskich półperełek. Na koniec dodałam stworzony przez siebie napis. 
Środek kartki uzupełniłam jeszcze o drukowaną część, z typowym tekstem umieszczanym na zaproszeniach. Oba zaproszenia wyglądają identycznie, więc do zdjęć pozowało tylko jedno z nich ;)
































   Na koniec dodam jeszcze, że synek był bardzo grzeczny podczas całej uroczystości, a w zasadzie przez cały dzień :) Żartuję sobie, że zrozumiał powagę sytuacji, chociaż tak naprawdę skończył przed tygodniem rapem 4 miesiące.

   Coraz więcej zaległości do pokazania na blogu mi się tworzy, ale to oznacza tylko, że mimo całego rozgardiaszu, znajduję także czas dla siebie ;) Dlatego postanawiam sobie tworzyć post w każdą środę i mam nadzieję, że uda mi się tego trzymać ;)


********************

Swoje zaproszenia na chrzest zgłaszam na Majowy Konkurs Świrów Rękodzieła ;)

   W pracy użyłam kolorów z palety wymienionej przez Organizatorki, czyli biel, złoto i beż, który można uznać, za ecru. Mam nadzieję, że Dziewczyny spojrzą łaskawym okiem i miotłą nie pogonią ;)





********************


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki


PS: Kartoniki wykorzystane w pracy pochodzą od pewnej Cudnejnienudnej Duszyczki ;) Dorotka, dziękuję ;)

19 komentarzy:

  1. Piękne zaproszenia stworzyłaś Aniu :)
    Powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie liczę na wygraną, bo na pewno pojawi się tam mnóstwo niesamowitych prac, ale spróbować zawsze warto!

      Usuń
  2. Aniu, takie zaproszenia pozostają pamiątką na całe życie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zaproszenia, chrzestni z pewnością poczuli się zaszczyceni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy Aniu za udział w konkursie! :) ściskamy mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaakceptowanie mojej pracy. Czekam na resztę uczestników, strasznie jestem ciekawa ;)

      Usuń
  5. Aniu piękny hafcik!!! Podziwiam Cię za to, że przy małych dzieciach znajdujesz czas na przyjemności, ale to dobrze 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zaproszenia i prawdziwa pamiątka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że właśnie taką pamiątką będą ;)

      Usuń
  7. Piękne zaproszenia. A te ręcznie robione mają dodatkowo wartość emocjonalną. :) Wszystkiego najlepszego dla Synka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zaproszenia Aniu na szczególna okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i oryginalne zaproszenia :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Świry Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!