środa, 29 maja 2019

476. " Świat mnie inspiruje", czyli kartki na Dzień Mamy :)


Witajcie!
  Maj dobiega końca, a więc pora pochwalić się pracą stworzoną w ramach zabawy "Świat mnie inspiruje". 




Hasło przewodnie miesiąca: KOLOR

Zdjęcie lub opis inspiracji odnalezionej wokół Was: prawdę powiedziawszy, tym razem to wiosenny obiad, czyli nic innego jak przepyszna wiosenna botwinka :)

Zainspirowało mnie to niesamowite połączenie bordo z zielenią.

Tym razem projekt kartkowy, bo przecież maj to miesiąc wielkiego święta :) Inspirujący mnie kolor (a w zasadzie kolory) odzwierciedliłam na hafcie matematycznym.


  Podstawę pracy stanowi, tak jak wspomniałam wyżej, haft matematyczny. Schemat jest wyjątkowo prosty, a jednocześnie w tej prostocie, bardzo ciekawy ;) Dodam tylko, że przywędrował do mnie od Weroniki, wraz z morzem jeszcze innych, nieznanych mi do tej pory propozycji. 
Haft wykonałam wykorzystując dwa kolory kordonka, według własnej kolorystyki. Bardzo fajnie się ta róża skomponowała z kartonikiem, na którym powstała. Jeśli mu się przyjrzycie, dostrzeżecie, że ma świetny deseń zapisanego papieru nutowego.
 Hafty (bo powstały dwa identyczne) trafiły na bazę z białego kartonu. Jeden bok zdobi zielona 'koronka' wykonana dziurkaczem brzegowym z kartonika. Tło dla obu stanowi perłowy, połyskujący kartonik. I te nutki i te zielenie w esy floresy i ten perłowy kartonik, przyleciały od Cudnejnienudnej Doroty, więc z jakich kolekcji pochodzą, to chyba tylko ona wie ;p
Kartki uzupełniłam jeszcze zieloną wstążką (1cm) na dwóch brzegach, półperełkami w kolorze delikatnej zieleni, oraz scrapowymi motylami z różowym diamencikiem. Kartki różni właśnie odcień tego motyla - jeden wpada bardziej w bordo, drugi bardziej w róż.
 
Dodam tylko, że obie kartki (z ręcznie wypisanymi życzeniami) podarowane wraz ze słodkościami, zostały przyjęte z uśmiechem ;)






Uwaga! Przypominam zasady zabawy "Świat mnie inspiruje"!
 
 Gdy stworzycie już pracę, napiszcie o tym post (na blogu czy Facebooku), w którym, oprócz zdjęć owej pracy, powinny się znaleźć:
- hasło przewodnie danego miesiąca;
- zdjęcie lub opis inspiracji odnalezionej wokół Was i ostatecznie wybranej,
- kilka słów, dlaczego akurat to Was zainspirowało :)

Może mieć formę podobną do mojego posta. W poście na Facebooku możecie dodać hasztag #swiatmnieinspiruje

Do północy, ostatniego dnia  miesiąca, czekam na zdjęcie pracy, oraz link do posta, w którym o niej piszecie, wysłane na kreatywnajacewiczowka@gmail.com, jeśli chcecie, by pojawiło się ono w podsumowaniu, na początku kolejnego miesiąca.
 
 W każdej chwili możecie także dołączyć do zabawy, uzupełniając 'zaległą' pracę z minionego etapu lub nie :) Bawimy się osiem miesięcy, pojawi się osiem haseł przewodnich. By 'zaliczyć' wyzwanie, w sumie powinno powstać co najmniej 6 prac. Oczywiście może ich powstać więcej. Natomiast co najmniej 6 prac, to warunek konieczny, aby stanąć w szranki po nagrodę na koniec zabawy.
 
 Będzie mi miło, jeśli na swoim blogu, czy profilu zamieścicie podlinkowany banerek zabawy.
 
A ponieważ kolejny post pojawi się za dopiero za tydzień (a w nim prace Uczestniczek zabawy), już dziś podaję...

************ 

Hasło przewodnie na czerwiec to: FAKTURA*

************

Zapraszam serdecznie!
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki
 
 
*  Faktura rozumiana jako budowa, struktura powierzchni czegoś, np. tkaniny, drewna itd.

7 komentarzy:

  1. Piękny haft i cudownie skomponowane kartki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Dość długo nie mogłam się zdecydować jak hafty oprawić, postawiłam na prostotę.

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają te kwiatowe karteczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki Aniu :)
    Jesteś mistrzynią w hafcie matematycznym. Dwa kolory, a efekt bardzo przyjemny dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Botwinki nie lubię, ale te róże kocham :-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!