wtorek, 11 czerwca 2019

477. "Świat mnie inspiruje" - majowe prace Uczestniczek :)



Witajcie!

   Dzisiejszy post miał pojawić się już tydzień temu, ale szalejące na Podlasiu (i chyba nie tylko) upały tak się nam dają we znaki, że sił starcza tylko na te bieżące, najważniejsze sprawy okołodomowe :) 

Ale Uczestniczki zabawy przecież trzeba docenić za kolejne kreatywne pomysły, oraz oczywiste i nieoczywiste prace!

 Dla przypomnienia dodam tylko, że majowym hasłem przewodnim był 'kolor'. Jak wiecie mnie zainspirowały młode buraczki i bazując na tych kolorach, powstały róże wykonane techniką haftu matematycznego. Róże trafiły na kartki na Dzień Mamy :)


A na jaki kolor postawiły Uczestniczki zabawy? Zapraszam do podglądania :) Tym bardziej, że nasze grono się powiększyło ;)






- inspiracją Agnieszki była budząca się do życia po zimowej przerwie, przyroda zdominowana przez zieleń ;)
- zaliczone etapy: deseń, kolor





 
-------------------------------------
 
- Dorota bardzo przewrotnie postawiła na kolor, jak sama nazwała 'bury', zainspirowana maratonem opadów za oknem, który towarzyszył procesowi twórczemu ;)
- zaliczone etapy: deseń, kolor


-------------------------------------
 
 
- Weronika postawiła na czerwień, zainspirowana pobytem na Śląsku, gdzie, jak napisała mi w mailu, spotkała czerwone okiennice charakterystyczne dla tego regionu, oraz spędzała czas w swoim dawnym pokoju, który również jest czerwony.
- zaliczone etapy: kolor
 



-------------------------------------
 
 
- Viola postawiła na kolor czerwony, a zainspirowały ją maki widziane podczas wycieczki ;)
 - zaliczone etapy: kolor
 

 
 
-------------------------------------


Jeśli macie ochotę docenić Uczestniczki, zagłosujcie na pracę, która Wam się najbardziej podoba, podając w komentarzu numerek jego Autorki ;)
Uczestniczka, która dostanie najwięcej głosów, otrzyma ode mnie tradycyjnie +1 dodatkowy punkt. Proszę o konkretny wybór :)
 
Uwaga! 
Pamiętajcie, by zdjęcia pracy, wraz z linkiem do wpisu, wysłać na kreatywnajacewiczowka@gmail.com Znacznie ułatwicie mi tworzenie podsumowania!

W każdej chwili możecie także dołączyć do zabawy, uzupełniając 'zaległą' pracę z minionego etapu lub nie :) Bawimy się osiem miesięcy, pojawi się osiem haseł przewodnich. By 'zaliczyć' wyzwanie, w sumie powinno powstać co najmniej 6 prac. Oczywiście może ich powstać więcej. Natomiast co najmniej 6 prac, to warunek konieczny, aby stanąć w szranki po nagrodę na koniec zabawy.
 
 Będzie mi miło, jeśli na swoim blogu, czy profilu zamieścicie podlinkowany banerek zabawy.
 
Przypominam także, że...

************ 

Hasło przewodnie na czerwiec to: FAKTURA*

************

Zapraszam serdecznie!
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki
 
 
*  Faktura rozumiana jako budowa, struktura powierzchni czegoś, np. tkaniny, drewna itd.
 

8 komentarzy:

  1. To ja zagłosuję... na numer 2 :) Przede wszystkim dlatego, że praca jest wykonana w technice, o której nie mam zielonego pojęcia :) Pozostałe także śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace :) I coraz więcej chętnych bierze udział w czelendżu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prac nie za dużo, ale ciekawe są. Myślę, że z miesiąca na miesiąc, a zwłaszcza po wakacjach dziewczyny ruszą do boju i nadrobią zaległe tematy. Na maile posłałam moją Fakturę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace :)
    Dziewczyny wykazały się wielką inwencją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli jeszcze można oddać swój głos, to posyłam go na pracę nr2 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja też zagłosuję na 2 xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Już po głosowaniu, ale najbardziej podoba mi się interpretacja Weroniki :-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!