środa, 26 czerwca 2019

478. Kartka z czerwoną różą (haft matemetyczny).



Witajcie!

   Na Podlasiu oczywiście nadal upały. Przebywanie na świeżym powietrzu ogranicza się do godzin porannych i wieczornych. Dobrze, że chociaż noce dają odrobinę wytchnienia. A tu zaczęły się wakacje i naprawdę trudno dzieciaki utrzymać w domu.

Tymczasem nawet się nie obejrzeliśmy, a czerwiec prawie się kończy. Pora pochwalić się pracą stworzoną w ramach zabawy "Świat mnie inspiruje". 



Hasło przewodnie miesiąca:
- FAKTURA
Zdjęcie lub opis inspiracji odnalezionej wokół Was:
- tym razem zainspirowała mnie róża, a w zasadzie budowa jej kwiatów - puszystość, łagodne łuki i wielość płatków, oraz ostrość listków.
Zainspirowało mnie to, gdyż...
- przyznaję bez bicia, że tę swoją różę bardzo mocno przycięłam, chociaż jest to odmiana pnąca. Od wiosny, z drżeniem serca obserwowałam czy przypadkiem jej nie zmarnowałam! I wreszcie jest! I to jaka!



   Dziś chwalę się zatem kartką, która w jakimś stopniu odzwierciedla wspomniane wyżej - puszystość, łagodne łuki i wielość płatków, oraz ostrość listków. Chociaż, przecież tej naturalnej faktury róży, nie da się tak dokładnie odtworzyć.

    Podstawę pracy stanowi oczywiście haft matematyczny. Schemat znalazłam na internecie, a sam haft wykonałam listki - zielonym kordonkiem, a kwiaty - nicią Madeira Lana, która kiedyś miałam okazję testować. Nić w dotyku przypomina nieco włóczkę, jest lekko szorstka i "włochata", przez to lekko puszysta i przestrzenna.

 Bazę z białego kartonu, uzupełniłam tekturą falistą w biało-czarny 'zebrowy' deseń. Dodałam rafię (pochodzącą z odzysku), samoprzylepne półperełki, oraz znaleziony w internecie i wydrukowany napis, w formie metki luźno przywiązanej do kartki. Oczywiście środek wypełniły, ręcznie wpisane życzenia.













Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki ;)


Ps: Zaglądam na mail z ciekawością i z niecierpliwością czekam na inspiracje i prace Uczestniczek  :)

9 komentarzy:

  1. Wspaniała różana kartka! ♥ Pozdrawiam serdecznie, będę wpadać tutaj częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wersje róży są piękne. Ta żywa dodatkowo może czarować zapachem. Za to ta na kartce jest niepowtarzalna. Zaintrygowała mnie ta włochata niteczka. Sprawia jakby róża była w 3D.
    Piękne opracowanie Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;)
      Lanę miałam kiedyś okazję testować i po wyczesaniu np szczoteczką do zębów, daje naprawdę fajny efekt ;)

      Usuń
  3. Piękna róża w pięknej oprawie 🌹

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!