środa, 3 lipca 2019

479. "Świat mnie inspiruje" - czerwcowe prace Uczestniczek :)

 
Witajcie! 
 
   Wreszcie mamy ochłodzenie! Inaczej się śpi i inaczej oddycha :) Tylko niestety deszczu wciąż jak na lekarstwo, a wszytko suche, aż trzeszczy.
 
   Kalendarz wyraźnie wskazuje, że rozpoczął się lipiec, a więc pora na czerwcowe podsumowanie zabawy.

Dla przypomnienia dodam tylko, że w czerwcu hasłem przewodnim była 'faktura''. Jak wiecie mnie zainspirowały czerwone róże z mego ogródka i powstały... róże wykonane techniką haftu matematycznego.



  Co tym razem stworzyły Uczestniczki zabawy? Zapraszam do podglądania :)



- inspiracją Agnieszki była, podobnie jak u mnie, ogrodowa róża, a podpatrzona  faktura, to jej charakterystyczna struktura ptasiego pióra ;) Tym razem powstała makrama.
- zaliczone etapy: deseń, kolor, faktura



-------------------------------------


- zaliczone etapy: deseń, kolor

- Dorotka ostatnio 'szaleje' z tutorialami i nie tylko, w różnych skladach DIY, więc w lipcu będzie nadrabiać zaległości ;)


-------------------------------------


- Weronika napisała mi w mailu "Zapisałam się z powrotem na studia magisterskie (...) A że mój temat kręci się wokół pogrzebów królowych polskich, to 'siedzę' w ich nagrobkach również, a one są w większości wykonane z białego marmuru. Na kartce mamy, więc fakturę marmuru."
- zaliczone etapy: kolor, faktura



-------------------------------------

4. Viola

- Violę zainspirowała struktura kordonka.
- zaliczone etapy: kolor, faktura

-------------------------------------

 
Jeśli macie ochotę docenić Uczestniczki, zagłosujcie na pracę, która Wam się najbardziej podoba, podając w komentarzu numerek jego Autorki ;)
Uczestniczka, która dostanie najwięcej głosów, otrzyma ode mnie tradycyjnie +1 dodatkowy punkt. Proszę o konkretny wybór :)

Uwaga!
Pamiętajcie, by zdjęcia pracy, wraz z linkiem do wpisu, wysłać na kreatywnajacewiczowka@gmail.com Znacznie ułatwicie mi tworzenie podsumowania!

W każdej chwili możecie także dołączyć do zabawy, uzupełniając 'zaległą' pracę z minionego etapu lub nie :) Bawimy się osiem miesięcy, pojawi się osiem haseł przewodnich. By 'zaliczyć' wyzwanie, w sumie powinno powstać co najmniej 6 prac. Oczywiście może ich powstać więcej. Natomiast co najmniej 6 prac, to warunek konieczny, aby stanąć w szranki po nagrodę na koniec zabawy.

Będzie mi miło, jeśli na swoim blogu, czy profilu zamieścicie podlinkowany banerek zabawy.


************
Hasło przewodnie na lipiec to: SMAK

************

Zapraszam serdecznie!
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak zwykle Dziewczyny zaskakują swoją interpretacją hasła i inspiracjami ;)

      Usuń
  2. Mój głos oddaję na pracę nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało nas, mało nas.... Ale liczę ciągle, że będzie więcej, by się zabawa rozkręciła, jak Twoje poprzednie wyzwania :)
    Weronika i Agnieszka S. zrobiły śliczne pomysłowe prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa późno się zaczęła, a ja w między czasie zmieniłam adres bloga, pewnie nie bardzo mnie widać ;)

      Usuń
  4. Tak, troszkę chłodnie i da się wreszcie żyć, ale such jak na pustyni.
    Piękne prace wykonałyście i każdej przyznaję 10 punktów, nie potrafię wybrać najładniejszej pracy, bo wszystkie są najładniejsze 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na szczęście pada od kilku dni, więc i rośliny mają odrobinę wytchnienia!

      Usuń
  5. Piękne prace, powodzenia, aby zabawa się rozkręcała i była coraz większa! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem moje serce skradło koronkowe serce Violi :-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!