środa, 31 lipca 2019

483. Tęczowo z Rainbow Dash ;)

Witajcie!

   Kiedy Blog Kreatywny ogłosił lipcowe wyzwanie od razu nabrałam ochoty na wzięcie w nim udziału. Okazja ku temu świetna, bo na początku sierpnia nasza mała bratanica obchodzi swoje czwarte urodzinki i w dodatku uwielbia przygody kolorowych kucyków. Jak nietrudno się domyślić, że idealnie oba tematy wiąże Rainbow Dash!

    Co roku bratanica dostaje ode mnie kartkę, a tym roku dodatkiem do prezentu, będzie obrazek na ścianę jej pokoiku. Swoją drogą wszystkie podarowane do tej pory karteczki, także są wyeksponowane na jednej ze ścian.

   Schemat konika znalazłam w internecie i wbrew pozorom, nie była to znowu taka prosta sprawa, bo trafiłam na kilka wzorów  nie do końca dopracowanych, a takich sympatycznych, dobrze przemyślanych nie ma zbyt wiele. 

Kolorystykę konika dobrałam według własnego uznania, starając się, by kolory były wesołe, żywe i ładnie do siebie pasowały. Chociaż haft jest dość spory (14/16 cm), to całość wykonałam z mulin z resztkowego pudełka (większość to Ariadna, ale znalazła się też stara Odra i chińska BirdBrand). Wyszywałam jedną nitką muliny, na białej Aidzie 64/10.

   Na oprawę haftu z kucykiem wybrałam ramkę, która już od dawna (od czasów haftowania misiów Fizzy dla mojej córeczki) leżała w szafce. I chociaż jej ciemny, intensywny róż nie powtarza się nigdzie na samym hafcie, to jednak razem tworzą fajny i zgrany duet, prawda? W rogach ramki dodałam jeszcze różowe diamenciki, bo po pierwsze - która dziewczynka nie lubi błyskotek i to w dodatku różowych, a po drugie - w taki prosty sposób, ramka nabrała ciekawego wyglądu :)

   Efekt końcowy bardzo mi się spodobał, chociaż przyznaję, że przez chwilę ścigałam się z czasem. Szczerze powiedziawszy, ostatnie kilka xxx postawiłam dziś rano! Szybkie pranie, prasowanie, oprawa i sesja zdjęciowa i jest! Jeszcze tylko przed wręczeniem uzupełnię 'plecki' ramki karteczką z jakimiś sympatycznymi życzeniami :)
  









--------------------------------------------------------


Haft Rainbow Dash zgłaszam na lipcowe wyzwanie Blog Kreatywny - W kolorach tęczy. Rzutem na taśmę i w ostatnich godzinach linkowania, więc mam nadzieję, że dziewczyny nie pogonią mnie miotłą. Swoją drogą, ileż tam pięknych, inspirujących prac, chociaż innej haftowanej się nie dopatrzyłam!
-------------------------------------------------------- 


 
Haft Rainbow Dash powstał z mulin z resztkowego pudełka i zgłaszam go na wyzwanie Moniki Igiełki - "Wymiatamy resztki".
 
--------------------------------------------------------

Haft Rainbow Dash to także #leftoverdising / #projektresztkowy
Wykorzystałam tu:
- muliny z resztkowego pudełka do wykonania haftu,
- ramkę, która od dawna zalegała w szafce.

--------------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie, 
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki ;)
 
PS: Następny post to lipcowe podsumowanie zabawy - Świat mnie inspiruje. A tymczasem ...

************
Hasło przewodnie na sierpień to: SŁOWO

************

12 komentarzy:

  1. Uroczy obrazek dla małej dziewczynki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten kucyk! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna - ja teraz jestem z moją córką w fazie Kucyków - kochamy je wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że nasze wyzwanie zmotywowało Cię do zrobienia tak fajnej pracy! Super :)

    Dziękuję za udział w tęczowym wyzwaniu na blogu kreatywnym Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to mi dałaś ciężki orzech do zgryzienia, bo nie lubię haftów słownych, hmmm, coś pokombinujemy

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten Kucyk :)
    "Słowo" - coś się wymyśli.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rainbow Dash😀❤❤❤ Ślicznie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, genialne! W imieniu sklepu Świat Pasji dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest dokładnie tak jak napisałaś - ramka idealne prezentuje się z prześlicznym kucykiem <3
    Cieszę się że zdążyłaś przed końcem wyzwania, bo było warto! :) i chciałam powiedzieć że każda praca nie ważne jak szybko albo jak późno wrzucona jest dla nas tak samo ważna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, tęczowy pony :) Uwielbiam takie wzory. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Sklepu Świat pasji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kanwa 64/10? Moje oczy by tego nie przeżyły. Rainbow Dash urocza, a całość bardzo dziewczynkowa :-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!