czwartek, 8 lutego 2018

421. Moje misie Fizzy Moon ;)

Witajcie!

   Od początku roku staram się, nie tylko dokończyć wcześniejsze projekty, ale także uporządkować swoje pliki - wzory, zdjęcia prac czy inspiracji itd.

  Przy okazji tych porządków odnalazł się plik z misiami Fizzy, z ubiegłorocznej zabawy i (o zgrozo! :p) okazało się, że mimo, iż misie dawno temu ukończone, to nie doczekały się premiery na blogu. No, w woli ścisłości, to część z nich miała jednak swoje pięć minut.
W ramach zabawy miało powstać 6 misiów i tyle też wyhaftowałam. Cztery z nich wyhaftowałam w wersji dziewczęcej do pokoju córeczki. A dwa pozostałe misie trafiły na kartki.


Misie dla Hani, wyhaftowałam mieszanką mulin, dwiema nitkami (kontury jedną) według własnej kolorystyki, na beżowej aidzie 54/10. Na wesołe, kolorowe ramki trafiłam przez przypadek, a okazały się idealne ;)














   Misie z kartek, to także dwunitkowy (kontury jedna nić) haft. Ponownie wykorzystałam mieszankę mulin z zapasów, chociaż tu kolorystyka jest różna, także dobierana przeze mnie :) Do stworzenia oprawy użyłam białego i zielonego kartonu jako podstawy i dodatków: kolorowego papieru i tektury falistej, scrapków, naklejek, wstążki, perełek.

Kartka z misiem i balonikami powędrowała do małego Kubusia, wraz gratulacjami narodzin. Druga karteczka jest póki co wolna i grzecznie sobie czeka na nowego właściciela ;)








Pozdrawiam serdecznie, 
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


40 komentarzy:

  1. Sliczne misiaki. Te w kokorowych ramkach wygladaja swietnie i do twarzy im w nich. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Kolory ramek są takie żywe i wesołe, że aż miło popatrzeć ;)

      Usuń
  2. Jeśli się powtarzam, to przepraszam, ale muszę to napisać - te misiaczki są przeurocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sa te hafty z misiaczkami . I super je zagospodarowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te misie!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Misie w rameczkach cudeńka, a kartki też niczego sobie. Dla dzieci idealne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki, Aniu. Motyw misia jest naprawdę niesamowity. Muszę się przyznać, że nie miałam wcześniej do czynienia z tym misiem, latami nie haftowałam motywów dziecięcych ;-). Mimo wszystko najbardziej podoba mi się misio w niebiesko-szarej kolorystyce, mega fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, kiedy dzieciaki rosną tych bajkowych postaci jest coraz mniej! Na ja jeszcze chwilę mogę się cieszyć i takie hafty także tworzyć, nie ukrywam, że z przyjemnością;)

      Usuń
  7. Przepiękne we wszystkich odmianach kolorystycznych

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam misie fizzy mooon, dlatego też tak zachwycam się Twoimi haftami z nim w roli głównej, są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną chodziły od zawsze, więc naprawdę się cieszę, że udało mi się je stworzyć ;)

      Usuń
  9. Same słodziaki!Pięknie Aniu!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie są te misie w tak róznych kolorach:)
    Ale wyzwanie czytelnicze chyba ciut zaniedbałaś;)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nic bardziej mylnego Miętko, czytam namiętnie od początku roku, zapisuje w notesie, a przy okazji pojawią się też listy na blogu i fp ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam te misie. Ja wyszyłam dopiero 2 i to te same, ale już myślę nad wyszyciem następnych...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne misiaczki. Wpadła mi w oko ostatnia tęczowa karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Misie Fizyy są cudne w każdej odsłonie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna rodzinka misiaków! Wszystkie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż za gromadka wspaniałych miśków :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!