wtorek, 6 lutego 2018

420. Harley Davidson motorcycle!


Witajcie!
 
   Kto zagląda na blog, ten wie, że w tym roku postawiłam sobie wyzwanie dokończenia projektów z poprzednich lat. Mamy luty i póki co mój zapał nie osłabł i konsekwentnie realizuję swój plan. Obecnie na krośnie gości Młoda Para. Pracuję akurat nad odrobinę monotonnym fragmentem - biała suknia Młodej i beżowe, jakby cienie, wokół postaci. No właśnie, z jednej strony monotonne, ale z drugiej akurat ta suknia w bieli w zasadzie robi się sama, bo nie tracę czasu na zaglądanie w schemat, zmiany igły z kolejnym kolorem czy liczenie. W zasadzie jak znalazł przy kiepskim, wieczornym świetle.



   Dowodem na moją konsekwencję w dążeniu do ukończenia projektów zdecydowanie jest motocykl! Miał powstać jako prezent urodzinowy dla Męża - pasjonata motocykli, a przede wszystkim motocyklisty, który świętuje na początku stycznia. Ukończyłam go kilka dni po wyznaczonej dacie, ale i tak jestem z siebie dumna! Efekt po przeniesieniu schematu na kanwę bardzo mi się spodobał! Fajną, taką męską, ciemną i grubą ramę dobrał już sam Obdarowany i przyznacie sami, że stworzyliśmy idealny duet.




   Wzór haftu pochodzi z Kramu z robótkami nr 1/2017. Całość wyhaftowałam dwiema nitkami mieszanki mulin (kilka pomarańczowych, żółtych i czerwonych krzyżyków pochodzi z resztkowego pudełka) , według własnego doboru kolorów (oczywiście sugerowałam się kolorystyką z legendy). Kontury wyszyłam pojedynczą nicią, ale tak jak to jest we wzorze, mają one różne kolory i oprócz czerni, pojawiły się również szarości. Warto też wspomnieć o nietypowej kanwie (25/27). Jak widzicie ma podmalowane tło, które moim zdaniem jest rewelacyjne! Ja akurat wyhaftowałam swój motor na łące na tle zachodzącego słońca ;) Gdyby jednak kanwę odwrócić, motor mógłby stać na plaży, na tle okolicznej roślinności, na przykład jakichś krzaków.

Zarówno kanwa z nadrukowanym tłem jak o gazetka, to moje zakupy w ramach nagrody w facebookowym konkursie Kokardki, który udało mi się wygrać w zeszłym roku.






  



 


   Pamiętacie o lutowych wytycznych w zabawie "365 dni w bajkowej krainie"? Tym razem to KAPELUSZ lub CZAPKA. Do końca lutego czekam na zdjęcia Waszych prac z pierwszego etapu zabawy, a w pierwszym marcowym poście szukajcie podsumowania pierwszych dwóch miesięcy zabawy :)



Pozdrawiam serdecznie!
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki ;)

25 komentarzy:

  1. Aniu świetnie go wkomponowałaś w ramę!!! Cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. A ja znalazłam wzór na zabawę i z kokardą i z czapą i właśnie działam ;)

      Usuń
  2. Akurat rama to wybór męża :) Dziękujemy :)
    Super, Ty działaj, a ja czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygląda ten motocykl i oprawa super do niego pasuje:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny haft i cudna oprawa. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale maszyna - i ta w ramce i ta prawdziwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motor jest świetny , wyszywałam kiedyś dla mojego syna z tej samej kolekcji z Kokardki ( Kram z Robótkami 5-6/2016) . Fajna też ta podmalowana kanwa , muszę poszukać gdzie można takie cudo kupić.
    Pozdrawiam
    P.S. a mój motor jest tu http://iwanna59.blogspot.com/2016/12/sal-zakadkowy-i-wymianka-kartkowa-u-uli.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft i świetnie oprawiony.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, no, cudeńko! <3 Haft i rama świetnie ze sobą współgrają. Piękne zdjęcia z sesji, ale ostatnie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech, harleye... Zawsze robią wrażenie ;) Super hafcik, tło wspaniale pasuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odjazdowy :) Mąż musiał być zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To teraz tylko w drogę...:) Efekt końcowy powalający:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo widzę że jest wśród hafciarek więcej fanów dwóch kółek ;P My z mężem taż mamy motocykl, co prawda sportowy ;) Ale to też 2 kółka ;) I też pracuję nad jego wymarzonym motocyklem... Nie będę może wyliczać na kiedy już on nie miał być skończony :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Supermaszyna! I świetnie wygląda na tej kolorowej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda fantastycznie, podmalowane tło i świetna rama dopełniają całości!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super hafcik, swietnie sie prezentuje w tej ramie , swietny prezent zrobilas, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały prezent, świetnie się prezentuje w tej ramie, tak bardzo po męsku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Motor wyszedł fantastycznie. Cieszę się, że się nim pochwaliłaś, jest super :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny prezent dla męża. Ciekawa kanwa.

    OdpowiedzUsuń
  19. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wybrałaś haft, pięknie oprawiłaś. Ta czarna ramka dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda pięknie. Ale ten Harley-Davidson, tutaj haft, ostatnio widziałem nawet zestawy zippo w stylu HD. Te motocykle to prawdziwy fenomen.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kto by nie chciał mieć w domu takiego haftu Harley'a. Motocykl pięknie się prezentuje.
    sklep motorowy Rybnik

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!