wtorek, 13 lutego 2018

422. Karczochowa, imienna bombka :)

Witajcie!
   Na blogach pojawiają się już pierwsze propozycje wielkanocne, a w Jacewiczówce jeszcze ostatnie tchnienie zimy :) 
   Już jakiś czas temu zaplanowałam, że stworzę imienne bombki dla każdego członka naszej rodziny. Takie specjalne bombki: karczochowo - haftowane. Przed świętami udało się upiąć jedynie karczoszek dla męża, ale pozostałe hafty także są już gotowe. Materiały czekają, więc to tak naprawdę kwestia czasu, kiedy reszta bombek powstanie. No właśnie, tylko ten czas niezbyt łaskawy ...
   W tym roku nowo karczoch dołączył na choince do trzech, które upiełam już wcześniej. A ja mam cichą nadzieję, że pod koniec tego roku, na święta pojawią się kolejne.

   Dodam tylko, że bazę do bombki stanowi styropianowa kula o średnicy 12 cm. Karczoch upięty jest ze złotej brokatowej i czerwonej wstążki (2,5 cm). Haft wykonany złotą nicią Metalux na czerwonej aidzie54/10. Schemat alfabetu znalazłam w internecie, a cyferki rozrysowałam sama, tak aby dopasować je do całości. Zawieszka bombki to gotowy, specjalny wkrętak.








Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


16 komentarzy:

  1. Ślicznie ci to wyszło i fajny prezent dla najbliższych z tymi imiennymi bombkami. Chyba czas nauczyć się haftować, takie cudeńka można robić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra pomysł, świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł , bardzo lubię robić karczochy więc kto wie , może i ja się zainspiruje u Ciebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł każdy ma swoją bombkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :) Gdzie można dostać takie gotowe zawieszki-wkrętaki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, chyba też podobne zrobię... Podzielisz się alfabetem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne karczochy! Zawsze je podziwiam, cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda cały ten zestaw bombek, Aniu. Wasze imienne ozdoby, to bardzo dobry pomysł, czekam na kolejne prezentacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna Aniu...szalenie efektowna!
    I te kolory...
    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!