czwartek, 1 lutego 2018

419. Wyzwanie Czytelnicze 3650 stron (2017) - losowanie

Witajcie!
Dziś przyszła pora na rozliczenie Waszych czytelniczych osiągnięć z ubiegłego roku.

Do 31 stycznia 2018 roku (do wczoraj),  czekałam na Wasze linki, do albumów i/lub stron dokumentujących sprostanie wyzwaniu.

Dziś wylosowałam jedną Szczęściarę, która otrzyma drobną niespodziankę, ale o tym za chwilkę.

Tymczasem "rozliczenie" zabawy zgłosiły (wg ilości przeczytanych stron):




Przy okazji pooglądałam sobie sposoby katalogowania, przeczytanych przez Was książek ;) Zajrzyjcie do siebie nawzajem i zobaczcie fajne pomysły na swoje listy czytelnicze ;)

Gratuluję sobie i Wam wszystkim, osiągniętych wyników! Są doprawdy imponujące!
Wspólnie przeczytaliśmy około 850 książek! Ale dopiero liczba stron jest imponująca - 276.190 stron! Gdybyśmy każdą przeczytaną stronę zamienili na 1 km, to okrążylibyśmy Polskę wzdłuż granic (3511km) prawie 79 razy ;) 
Ale najważniejsze jest to, że zdecydowanie zawyżamy statystyki czytelnicze! A oto przecież chodzi - by czytać, chociaż te 10 stron dziennie, a wyzwania czy nagrody, to tylko miły dodatek!
A skoro jesteśmy w temacie nagród, to chyba pora oznajmić, iż tym razem moje łapki wylosowały Zwyciężczynię ubiegłorocznej zabawy!
Z gratulacjami zapraszam do ...



Sylwia, serdecznie gratuluję i cieszę się, że dołączyłaś do zabawy. Twój wynik jest imponujący!
 Czekam na adres do wysyłki :)

Dziękuję Wam za ubiegłoroczne, wspólne czytanie! 
Gratuluję tym, którym się udało pokonać barierę 3650 stron (często niejednokrotnie!), oraz tym którym niewiele zabrakło, bo to świetna motywacja, by w tym roku "powalczyć" o czytanie :)

Pamiętajcie, że aktualne Wyzwanie Czytelnicze 3650 stron trwa!
Jestem pewna, że za rok spotkamy się w podobnych, miłych okolicznościach, a lista  "rozliczeniowa, będzie dużo dluższa :) Już teraz, zaglądając do Waszych albumów czytelniczych widziałem, że pięknie się zapełniają!


-----------

Lutowe wytyczne w zabawie "365 dni w bajkowej krainie" to KAPELUSZ lub CZAPKA.

----------
Pozdrawiam serdecznie!
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki ;)

31 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni, mam nadzieję że w przyszłym roku też będę mogła się pochwalić niezłym wynikiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni, a ja czytam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni i dla uczestniczek z najwyższymi wynikami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Zwyciężczyni, jak również dla Was wszystkich, Dziewczyny. Naprawdę podwyższacie statystyki :-).
    Cieszę się, że w tym roku dołączyłam do tak fajnej ekipy, gdyż zawsze lubiłam czytać. Nie wiem, czy zdołam przekroczyć próg, mam bardzo dużo obowiązków, ale przecież czytamy dla przyjemności :-).
    Młody wyjechał na ferie, ja siedzę chora w domu, więc nie ma tego złego, i tym sposobem trochę poczytam, a może coś wyhaftuję, kapelusz - ciekawa wytyczna, lecę poszperać w necie, może coś przygotuję. Pozdrawiam cieplutko :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim jeszcze raz zdrówka!
      Wbrew pozorom to tylko 10 stron dziennie, to nie tak znowu wiele ;)
      Wytyczna daje wiele możliwości ;) Liczę na kreatywność!

      Usuń
    2. Dziękuję, Aniu. To prawda, to tylko 10 stron :-), dawniej czytałam w drodze do i z pracy, a teraz ten czas zazwyczaj poświęcam na zaglądanie na blogi, he he ☺.
      A jeden mini hafcik z czapką już mam, zrobię jeszcze kontury. Pozdrawiam gorąco z bardzo słonecznego dziś Gdańska ❤

      Usuń
  5. Gratuluję Dziewczęta Wam Wszystkim :)
    Dołączyłam i ja w tym roku ;)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Irenko! Trzymam kciuki za powodzenie akcji, chociaż akurat Tobie to na pewno się uda!

      Usuń
  6. Aniu dziękuję za zabawę. Oczywiście w tym roku bawię się dalej:-) Sylwia gratuluję Ci wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wyniku! 12 000 stron to jest coś! Cieszę się, że i w tym roku jesteś z nami ;)

      Usuń
  7. Gratuluję Sylwii :) I czytamy nadal, jak zawsze!
    Tobie, Aneczko, dziękuję za zabawę.
    ps. coś pokręciłam w zabawie bajkowej, wyszyłam motyw bajkowy dla Kołderek, ale nie z tym wymaganym elementem - nie wiem, jak ja czytałam wytyczne?! Do tego sądziłam, że będziesz ogłaszać wytyczne raz na dwa miesiące. Nie ma rady = muszę jeszcze raz wrócić do posta z regułami zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że czytamy!

      Para wytycznych na każdy miesiąc, czyli cztery wytyczne na jeden etap ;) No i co najmniej jeden haft w danym etapie ;)

      Usuń
  8. Sylwia gratulacje :)
    Czytam ale jakoś nie podliczam stron. W styczniu przeczytałam książki. Ciekawe jak będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być 4 książki w styczniu :)

      Usuń
    2. Licz Madziu, tak, by się przekonać ile stron dziennie potrafisz przeczytać ;) No i oczywiście dla zabawy i towarzystwa ;)

      Usuń
  9. Podsumowanie robi wrażenie , gratuluję osiągniętego wyniku, Sylwii gratuluję wygranej.
    W tym roku i ja dołączyłam do czytelniczej ekipy.
    Pozdrawiam wszystkie czytające dziewczyny i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj robi! Daliśmy radę bez dwóch zdań!
      Zapraszam serdecznie :) Może w przyszłym roku przebijemy te 276 tysięcy ;)

      Usuń
  10. Sylwii gratuluję wygranej - ilość przeczytanych stron jest imponująca :)
    Cieszę się, że w tym roku dołączyłam do Was.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imponująca to fakt!
      Również się cieszę ;) Przyjemniej lektury ;)

      Usuń
  11. Gratulacje :) Czytajmy dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps: Gosia, ja to u Ciebie pogubiłam się z liczeniem hehe. Zmyliło nie trochę Twoje sumowanie. Skąd ja tę liczbę na liście spisałam to nie wiem ;) Jutro policzę chyba od nowa, dla spokojnego sumienia!

      Usuń
  12. Ja, aż nie wierzę!! Dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. imponujący wynik! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!