wtorek, 30 stycznia 2018

418. Karnawałowy kapelusz igielnik :)

Witajcie!

   Naszą piękną, białą, idealną na ferie zimę, diabli wzięli! Zimno, wilgotno, wieje i leje, błoto i kałuże... Siedzimy zatem w domku, ale za to razem jest nam bardzo wesoło ;)
 
 A dziś zapraszam na post w klimacie karnawałowym ;)

   W ramach nagrody za zabawę "Rok z misiem Fizzy Moon", do Kasi poleciał nowy, tegoroczny projekt - kapelusz igielnik.
Do zrobienia konstrukcji tradycyjnie użyłam pudełeczko po jogurcie i płytę cd. Fioletowa tkanina, należy do tych rozciągliwych, dzięki temu bardzo ładnie ułożyła się na podstawie. A ponieważ mamy okres karnawału, postanowiłam, że kapelusik dostanie ozdoby 'na bogato', z odrobiną szaleństwa i nutką fantazji :) Dlatego sięgnęłam po takie dodatki jak srebrna cekinowa taśma (guma), srebrna i fioletowa wstążka i białe piórko. Dwie różyczki uszyłam sama. Wydaje mi się, że udało mi się stworzyć fajny i mam nadzieję, że również przydatny, igielnik ;)

Karnawałowy igielnik zapozował do zdjęć z moim prywatnym kapeluszem, stworzonym dawno temu. Jak widać, mimo ciągłego użytkowania, mój igielnik nadal jest w świetnej formie ;)








   Zabawa w modystkę bardzo przypadła mi do gustu ;) Kto wie czy w przyszłości nie pojawią się kolejne kapelusiki ;)

 Zajrzyjcie do Jacewiczówki w czwartek ;) Po pierwsze ogłoszę zwycięzcę czytelniczego wyzwania, a po drugie pojawi się druga para wytycznych do bajkowej zabawy :) Zapraszam!

Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki




15 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszedł Twój kapelusik-igielnik :) Takie kapelusiki robię od czasu do czasu już od kilku lat ... potwierdzam, to jest świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Danusiu i z przyjemnością podglądam ;) Fakt, że zabawa jest fajna, szczególnie kiedy stoi przed tobą taki jeszcze 'nieubrany' kapelusik i tylko od ciebie zależy jak bedzie wyglądał!

      Usuń
  2. Cudny kapelusik powstał :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusik prawdziwie karnawałowy:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwie królewski kapelusik!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kapelutek-igielnik, sama bym taki założyła na Bal Karnawałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten kapelusik. Też muszę coś wymyślić na swoje igły, bo ciągle się gubią :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten kapelusik-igielnik, świetny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny igielnik, bardzo pomysłowy i przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje kolory :-) A całość tak piękna, że szkoda igły wbijać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny igielnik! Ja już od roku mówię, że w końcu jakiś sobie zrobię. No i zrobić nie mogę! Ale kiedyś na pewno...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapelusz jest niesamowity! Świetny pomysł na igielnik.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!