poniedziałek, 15 stycznia 2018

414. Urodzinowa kartka w fioletach.


Witajcie!

   Na Podlasie chyba wreszcie zawitała zima! Mrozi nam od kilku dni, a szczególnie w nocy. Dziś mieliśmy -10*C, i właśnie zaczął padać śnieg ;) Świetnie się składa, bo już za tydzień zaczynamy frerie :)


   Dziś wyjątkowy dzień dla mnie jako blogerki ;) 15 stycznia 2014 roku przywitałam Was po raz pierwszy ;) Dziś to już ponad 147 tysięcy odsłon i ponad 10 tysięcy komentarzy! Aż trudno uwierzyć, że właśnie zaczynam piąty rok blogowania! Fajnie mieć takie swoje miejsce, fajnie mieć swoich Czytelników i fajnie czytać i odpowiadać na komentarze ;) Okres, gdy zakładałam  bloga, nie  był  dla mnie  łatwy, ale  pomyślałam, że  albo  zajmę  czymś myśli, albo będzie po mnie... I zajęłam! Bardzo skutecznie ;) Wiele wpisów za mną, mam nadzieję, że jeszcze więcej przede mną! 
A ponieważ trzy dni temu obchodziłam swoje urodziny, życzę sobie właśnie pasji odkrywania, nieustającej kreatywności, wiary w swoje możliwości, by nigdy nie zabrakło mi blogowych tematów, a przede wszystkim by nigdy nie zabrakło mi Was ;)

   Na rok 2018 założyłam plan dokończenia nieskończonego ;) Zebrało się kilka prac z ubiegłych lat, które warto byłoby doprowadzić do końca. Postanowiłam jednak nie zapisywać się na różne 'ufokowe' zabawy, a wszystko robić we własnym czasie i w ramach realnych możliwości. Staram się, by haftowanie to zawsze była dla mnie przyjemność, a presja czasu i konieczność zrobienia czegoś, bo 'muszę zgłosić' niestety te przyjemność mi odbiera. No chyba, że jest to fajne, kreatywne wyzwanie - wtedy termin zakończenia determinuje do działania. Mam nadzieję, że uda się nadrobić jak najwięcej zaległości ;) Chociaż, jak wiadomo, nowe - większe i mniejsze, projekty także się szykują ;) 

   Póki co nadrabiam jeszcze zaległości na blogu. I tak będzie przez najbliższy czas ;) Oczywiście nie próżnuje i już od początku stycznia tworzy się nowe :)

Dziś prosta kartka urodzinowa. Powstała w okresie przedświątecznym dla jednej z naszych blogowych Koleżanek. Przeziębione dzieci, przeziębiony mąż i przeziębiona ja sama, snująca się po domu z kaszlem i katarem, potem cały świąteczno-noworoczny galimatias sprawiły, że paczuszka dotarła do Weroniki z takim poślizgiem, że aż wstyd do tej pory. Na szczęście Weronika, życie zna i się nie gniewa :)

Do zrobienia karteczki wykorzystałam biały karton jako bazę, tapetę z nadrukiem odręcznego pisma i scrapki, które przyleciały do mnie z różnych stron (między innymi ramki od Iwy, kwiatuszki od Violi).

 Chociaż może nie do końca to widać, bo zdjęcie wieczorową porą, to mamy tu połączenie fioletów, bieli, różu i beżu. Kompozycja kartki skromna, prosta, a jednak trochę się tam dzieje ;)







   Cieszę się, że tak licznie zgłaszacie się do czytelniczego wyzwania. Fajnie pomyśleć, że być może akurat w momencie kiedy ją czytam swoje codzienne 10 stron, ktoś właśnie robi to samo ;)

   Pojawiają się także pierwsze prace na zabawę z bajkowymi postaciami - już zapowiada się świetnie! Pamiętajcie, że w pierwszym lutowym poście, pojawi się druga para wytycznych z pierwszego etapu :)


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)

15 komentarzy:

  1. Serdeczne życzenia z okazji podwójnych urodzin . Życzę dużo zdrówka i owocnego blogowania. Nowych pomysłów, nowych blogowych przyjaciół.
    Kartka super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka.
    Serdecznie gratuluję z okazji urodzin Twoich i bloga i życzę jeszcze wielu owocnych lat blogowania oraz nieustającej weny twórczej.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anuś, kartka bardzo efektowna. Wielu nowych pomysłów i czasu na ich realizację:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wszystkiego dobrego z okazji podwójnych urodzin i niech Ci nic nie zabiera pasji do tworzenia, twórz kiedy masz na to ochotę od serca :)
    Fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać wszystkie kolory i ładnie się komponuje kartka :) Sto lat w zdrowiu i szczęściu Ci życzę :) oraz spełnienia tych wszystkich blogowo-robótkowych planów i marzeń. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione ale szczere - Wszystkiego dobrego!!! Karteczka wyszła Ci ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu z okazji zarówno urodzin blogowych jak i Twoich wszystkiego najlepszego Ci życzę. Kolejnych pięknych lat w blogosferze:-) Karteczka śliczna. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu przede wszystkim wszystkiego najlepszego na Twoje urodziny CI życzę, dużo zdrowia i niech się spełnią wszystkie Twoje pragnienia.
    Gratuluję też już tylu lat na blogu, obyś była tutaj z nami jak najdłużej. A karteczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Bardzo elegancka kartka, utrzymana w ślicznej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego Aniu, dużo zdrówka i nieustającej weny twórczej :)
    Kartka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego, radości, szczęścia moc, i wielu, wielu pomysłów - niech Cię wena nigdy nie opuszcza :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raz jeszcze życzę Ci wszystkiego najlepszego, Aniu. Gratulacje również z okazji urodzin bloga. To sama przyjemność czytać Twoje wpisy, takie ludzkie, nie tylko o krzyżykach czy kartkach, ale także o Tobie, pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze życzenia urodzinowe, te osobiste i blogowe. Wiele szczęścia, zdowia i radości z tworzenia. Kartka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci jeszcze wielu, wielu lat blogowania! :)
    Super kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!