poniedziałek, 22 stycznia 2018

416. Dzień Babci i Dziadka ;)


Witajcie!

   Co prawda, pozostało jeszcze troszkę zaległości do pokazania na blogu, ale jakbym mogła zignorować takie ważne święta jak Dzień Babci i Dziadka!

   Dziś zapraszam na post z babunią i dziadziem, czyli z bohaterami pierwszego tegorocznego haftu. 

   Schemat znaleziony w internecie, od razu przypadł mi do gustu! Dziadkowie są tu tacy ciepli, sympatyczni, że buzia sama się uśmiecha :) Nic więc dziwnego, że wyszywanie takiej sympatycznej pary, to czysta przyjemność!

   Całość wykonana dwiema nitkami mieszanki mulin (kontury, oraz napis - jedną), według kolorystyki dobranej przeze mnie, na białej Aidzie 54/10.

   Dodam jeszcze, że haft powstał na zamówienie i myślę, że Dziadkowie dwóch sympatycznych chłopców mieli fajną niespodziankę :)








   Muszę się także pochwalić, że jesteśmy po pierwszym w życiu przedstawieniu synka, zorganizowanym w zerówce właśnie z okazji Dnia Babci i Dziadka :) Chyba nie muszę Wam mówić, że rozpiera mnie duma i radość! Wszystko się udało! Lepiej być nie mogło!

   A od dziś Podlasie zaczyna ferie. Nowy powód do radości, bo to przecież pierwsze prawdziwe ferie naszego synka :) Ja mam cichą nadzieję, że skoro na kilkanaście dni "odpadły" szkolne obowiązki, to może mama znajdzie więcej czasu na swoje pasje :)


Wszystkie Babcie i Dziadków mocno ściskam,
a Was tradycyjnie serdecznie pozdrawiam,

23 komentarze:

  1. Superaśna kartka :). Szkoda że nie mam już dla Kogo wyszywać w tym temacie.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka:) Mi został jeszcze tylko tydzień wolnego:( Od następnego poniedziałku trzeba wrócić do szarej szkolnej rzeczywistości. Bawcie się dobrze, tym bardziej, że u Was chyba zima w pełni, a nie mokra zgnilizna jak u mnie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka wyszła wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, gratulacje dla synka za pierwszy występ. Dużo radości i fajnie spędzonego czasu w ferie wam życzę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka.
    Kiedyś też haftowałam ten wzór - jako gratulacje dla znajomych, którzy zostali dziadkami.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Super!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten haft. Tyle w nim ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny haft :) Ja jeszcze trzy tygodnie pracuję, wielkopolskie ma ferie na końcu lutego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka wspaniała!
    Udanych, pierwszych ferii dla synka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Karta jest wspaniała, na pewno ucieszy dziadków, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu hafcik jest cudny , buzia się sama śmiej do niego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna para, śliczny haft. Gratulacje dla dumnej mamy i jej synka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesliczny hafcik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza para z tych dziadków, haft piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft, bardzo wzruszający obrazek i miły upominek.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!