czwartek, 25 stycznia 2018

417. Imieninowa kartka z różą :)

Witajcie!

   Dziś zapraszam na kolejny post nadrabiający zaległości. Jego bohaterką jest dziś imieninowa karteczka, która już dawno temu, pomknęła do pewnej szczególnej Ewy :)

Z tą karteczką było tak...

   Kto zagląda do Jacewiczówki, ten wie, że w swoich pracach lubię wykorzystywać różne nietypowe rzeczy, na przykład tapetę. I tak było i tym razem. A wszystko zaczęło się od róży. Fragment grubej i pięknie tłoczonej tapety wykorzystałam przy innym projekcie, ale pozostała róża. Wiedziałam, że ją wykorzystam, tylko czekała na swoją chwilę! I kiedy zbliżały się grudniowe imieniny pewnej szczególnej Ewy, bez wahania sięgnęłam właśnie po wspomniany kwiat! Od niego wszystko się zaczęło, a reszta kompozycji niemal wybrała i ułożyła się sama :)

   Jako bazę kartki wykorzystałam biały karton, a uzupełnia ją wspomniana pięknie tłoczona róża, kilka elementów scrapkowych, a tło stanowi kolejny fragment tapety, z nadrukiem ręcznego pisma. Uznałam, że więcej dodatków, już chyba naprawdę tu nie potrzeba...

   Troszkę to nieskromnie zabrzmi, ale naprawdę spodobała mi się ta kompozycja! Pewnie dlatego, że sama róża: jej dojrzałość i pełność rozkwitu, a jednocześnie delikatność i ciepły kolor, bardzo kojarzyły mi się ze wspomnianą Solenizantką!




  























   Pamiętajcie, że jeszcze tylko kilka dni czekam (pod wyzwaniowym postem) na Wasze zgłoszenia albumów dokumentujących sprostanie ubiegłorocznemu wyzwaniu czytelniczemu. 

 Już w następny czwartek (01.02.2018) wylosuję jednego szczęściarza, który otrzyma drobną niespodziankę. 
 Do tegorocznego Wyzwania Czytelniczego 3650 stron możecie przystąpić w każdej chwili! Zapraszam!

 1 stycznia 2018 r. ruszyła także nowa hafciarska zabawa - "365 dni w bajkowej krainie". Zajrzyjcie koniecznie po szczegóły, spróbujcie swoich sił! 

   Pierwsza praca już jest w mailowej skrzynce Jacewiczówki, a w pierwszym lutowym poście szukajcie drugiej pary wytycznych z pierwszego etapu :) !


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


18 komentarzy:

  1. Moja ta karteczka... piękna...
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka Aniu :) - kocham róże.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, taka delikatna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody i róża i kartka. Świetny pomysł z wykorzystaniem tapety, która pięknie się zgrała z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka, tło z tapety świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancka karteczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa kompozycja, wielka różnorodność materiałów, perfekcyjne wykonanie = piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  8. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังสยองขวัญ

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna rozana karteczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam róże,kartka śliczna.
    Ja zapomniałam o wyzwaniu czytelniczym, znaczy zapomniałam na początku roku linka podesłać.Wkleiłam dopiero dziś.Pozdrawiam serdecznie.Banerek na ten rok pozwoliłam sobie też pobrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł z tą tapetą,śliczna karteczka powstała.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!