poniedziałek, 26 lutego 2018

427. W ramach współpracy :)

Witajcie!

   Ostatnio na blogu pojawiały się karczochy, haft krzyżykowy i blackwork, a dziś zapraszam na post z szyciem w roli głównej :)

   Tak naprawdę, to co dziś gości na blogu, udało mi się uszyć jeszcze w październiku ubiegłego roku. I jak sam tytuł wskazuje prace te powstały w wyniku współpracy - mojej skromnej osoby i Weroniki z bloga "Świat nicią malowany".

   To właśnie Weronika wykonała wszystkie hafty, oraz dobrała odpowiednie materiały. Moje zadanie to połączenie tego wszystkiego w sensowną całość. Nie ukrywam, że było to trochę wyzwanie! Jak widać mamy tu rewelacyjne połączenie bieli i granatu, ale dobranie odpowiedniego koloru nici, czy ściegu wymagało trochę kombinowania (szczególnie przy serwetce). Ale zważywszy na to, że jestem amatorką, a nie zawodową krawcową, efekt jest chyba niezły :)
  
Powstał naprawdę fajny wakacyjny komplecik - dwie poszewki na poduszki oraz serwetka :)

























   A na koniec jeszcze dodam, że z resztek tkanin i koronki uszyłam podusie i kołderkę dla lalek Zuzi, czyli córeczki Weroniki :) Sama zapomniałam zrobić foteczki, ale posiłkuję się zdjęciem z bloga Weroniki :) (Weronika, tylko nie krzycz za mocno ;p)





   Już teraz zapraszam serdecznie w czwartek, na posumowanie pierwszego etapu zabawy "365 Dni w Bajkowej Krainie". Zajrzyjcie koniecznie do Jacewiczówki :)


Pozdrawiam cieplutko, 
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)

13 komentarzy:

  1. Aniu świetne uszytki . Zestaw kolorków taki trochę marynarski , ale podoba mi się bardzo. Hafty są extra!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw wyszedł, a hafty cudeńko😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne efekty współpracy, świetnie się z Weroniką uzupełniacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kompleciki wyszły, zdolna kobieta z Ciebie i jeszcze takie miniaturowe kołderki i poduszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny zestaw. Zdecydowanie tematy marynistyczne są mi bardzo bliskie, może niekoniecznie w szyciu czy haftowaniu, ale bardzo, bardzo je lubię i tu granat z bielą sprawdza się idealnie.
    Wspaniała współpraca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie latem zapachniało, w taki mróz człowiek spragniony wakacyjnych widoków;-) Bardzo lubię takie kontrastowe zestawienia kolorystyczne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nostalgicznie i pięknie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolny z Was duecik ;) Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna przyjaźń z maszyną do szycia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kompleciki wyszły, zdolna kobieta z Ciebie i jeszcze takie miniaturowe kołderki i poduszeczki :)

    สมัคร D2BET
    เกมส์ สล็อต D2BET

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!