środa, 24 lipca 2019

482. Pamiątka Chrztu - Aniołek.


Witajcie!

   Ostatnio na blogu pojawiały się papiery, haft matematyczny i płaski, więc najwyższa pora na haft krzyżykowy. 

   Dziś w roli głównej Pamiątka Chrztu, która powstała na początku maja, na prośbę naszej dobrej koleżanki :)

   Wybrałyśmy Aniołka, którego miałam już przyjemność haftować, jako Pamiątkę Chrztu Emilki (klik). Wtedy, owego Aniołka, wyhaftowałam w odcieniach szarości z dodatkiem srebrnej nici Metalux. W poście napisałam, że mam ochotę wyhaftować go w różnych wersjach kolorystycznych i voilà!

   Pamiątkę wyhaftowałam dwiema nitkami (kontury jedną) na białej Aidzie 54/10. Kolory dobrałam sama wśród różnych mulin z zapasów. Tym razem postawiłam na odcienie beżu i brąz, a dla podkreślenia całości, dodałam jeszcze złotą nić Metalux. Mimo, że jest to haft składający się niemal z samych backstitch'y, to wyszywa się go błyskawicznie.

   Sam schemat aniołka znalazłam w internecie, ale należy jeszcze dodać, że nie jest wyszyty zgodnie z oryginałem. Zmieniłam kilka szczegółów - przy pieluszce aniołka nie ma kokardki, a sam aniołek trzyma tabliczkę z imieniem, podczas gdy w oryginale jest, sama nie wiem - kamień, czy poduszka, z przycupniętym ptaszkiem.



























   Patrząc na datę chrztu, nietrudno się domyślić, że pamiątka już dawno trafiła w odpowiednie ręce. Zamawiającej koleżance się spodobała, a czy Obdarowanym także? Myślę, że tak, bo to naprawdę miły gest :)


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki

10 komentarzy:

  1. Na pewno się spodobała, bo jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko Aniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny aniołek i pięknie go przerobiłaś wg własnych potrzeb - całość jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wzorek i super zestaw kolorystyczny, a ta złota nitka to jak wisienka na torcie. Pomysł z tabliczka świetny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i bardzo wysmakowana kartka, jak najbardziej godna okazji, na którą powstała.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny hafcik Aniu :)
    Te zmiany wyszły mu na dobrze. Szczególnie ta tabliczka z imieniem to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna pamiątka, myślę, że obdarowanym spodobała się na 100%. Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola tienes un blog precioso ,te he conocido a través de Aga-craft, a mi también me gusta el punto de cruz ,me he enamorado del angel con estrellas que le has regalado ,un bonito detalle.
    Donde podría conseguir el patrón, gracias.
    Besos desde España.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!