wtorek, 28 sierpnia 2018

454. Pamiątka Chrztu dla Emilki :)


Witajcie!

   Tradycyjnie po porze upałów, nastała u nas chłodna pora deszczowa hihi. 

   Ale nawet deszcz i chłód nie przeszkodziły nam w uczestniczeniu w weekendowym święcie małej Emilki. 
A sam pamiątkowy haft powstał zaraz po tym, gdy dostaliśmy zaproszenie na tę ważną uroczystość.

   Schemat aniołka znalazłam w internecie, a kolory dobrałam sama wśród różnych mulin z zapasów. Postawiłam na odcienie szarości, a dla podkreślenia całości, dodałam jeszcze srebrną nić Metalux. Pamiątkę wyhaftowałam jedną nitką, na białej Aidzie 64/10. Mimo, że jest to haft składający się niemal z samych backstitch'y, to wyszywa się go błyskawicznie. Nawet ja, przy swoich zasobach czasowych, stworzyłam go w dwa dni, wraz z rozpisywaniem liter i cyferek. Muszę jeszcze dodać, że schemat nieco zmieniłam - przy pieluszce aniołka nie ma kokardki, a sam aniołek trzyma tabliczkę z imieniem, podczas gdy w oryginale jest, sama nie wiem - kamień, czy poduszka, z przycupniętym ptaszkiem.
Aniołek dostał identyczną ramę, jak ta, wybrana przez nas do oprawy metryczki dla Emilki.


   Schemat bardzo mi się podoba i mam ochotę takiego aniołka stróża wyhaftować dla swoich dzieciaków, może w różnych wersjach kolorystycznych? Zobaczymy :)











Dodam jeszcze, że sama uroczystość bardzo mi się podobała i wszytko się udało!

Wrzesień tuż tuż, a następny post pojawi się pewnie za około tydzień, dlatego już dziś zdradzam...

----------

Wrześniowe wytyczne w zabawie "365 dni w bajkowej krainie" to GUZIK lub KROPKA  :)

----------


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki

17 komentarzy:

  1. Uroczy aniołek :) Śliczna pamiątka dla Emilki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny Aniołek:) Będzie dobrze strzegł Maleńkiej:)
    Pozdrawiam Anuś

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka, delikatna i niesamowicie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik, na pewno będzie piękną pamiątką :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatna i elegancka pamiątka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiątka! Bardzo podoba mi się wzór!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wzór i kolorystyka no i oczywiście wykonanie, ale to już standardowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiątka dla Emilki piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Metryczka pierwsza klasa! subtelny ten aniołek i dlatego przeuroczy!
    a te pory roku... hmmm... jak normalnie w Ameryce - pora deszczowa i pora sucha... ;-)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała pamiątka. Cudnie wyszyta i oprawiona. A srebrna niteczka ładnie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pamiątka, ja widzę, że Ty jak ja ostatnio non stop zmieniamy wzory xD. Aniołek w Twojej wersji jest śliczny, elegancki, i taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!