środa, 22 sierpnia 2018

453. Pierwsze świąteczne kartki :)

Witajcie!

   Nas blogerów nic nie dziwi, nawet świąteczne kartki w sierpniu :) Prawda taka, że przezorny zabezpieczony, a kto w porę przemyśli sprawę i rozplanuje sobie pracę, ten później nie "biadoli", że zabrakło czasu :) Także u mnie od jakiegoś czasu powstają małe, świąteczne hafty, a teraz kilka z nich doczekało się oprawy :)

   Schematy haftów znalazłam w internecie. Oczywiście wszystkie wzory nieco zmodyfikowane, a i same kolory dobrałam wśród różnych mulin, z resztkowego pudełka. Całość haftowana dwiema lub jedną nitką, na białej i zielonej Aidzie 54/10 i to także kawałeczki kanwy pozostałe z innych projektów.


   Mikołaj w kominie, przyleciał do mnie niedawno w ramach nagrody za rozwiązanie zagadki :) To gotowy zestaw - mulina dmc i lekko beżowa kanwa 64/10, a więc haftowana jedną niteczką.

   Bazę kartek tradycyjnie stanowi biały karton, a reszta to wszystko to co znalazło się "pod ręką", gromadzone skrupulatnie od dawna. Jest tu wstążka, koralik, scrapki i drukowane napisy, fragment ulotki reklamowej (jabłuszko), szary papier w śnieżynki z jakiejś książeczki z zagadkami synka, jest sznureczek i diamenciki, kolorowe papiery, a nawet własnoręcznie stworzony przeze mnie papier (biały w złote śnieżynki, czyli serwetka naklejona przy pomocy foli spożywczej na karton).






























   Tym samym pierwsze koty za płoty, mam pięć gotowych karteczek, które tylko czekają na życzenia i wysyłkę w odpowiednim czasie :)

   Ostatnio na blogu troszkę mnie mniej, ale sama jestem sobie winna. Leciałam "na łeb, na szyję", żeby zdążyć ze ślubną pamiątką, wszak wrzesień tuż tuż, a tu się okazało, że i owszem pamiątka na wrzesień, ale za rok! Sama z siebie się śmiałam, bo jak tak się można pomylić? No nic! Pamiątka tworzy się zatem już na spokojnie, może Młodzi się nie rozmyślą :)

   A z tą moją obecnością na blogu, to pewnie nadal będzie różnie, bo przecież wspomniany wrzesień przed nami. Pora na powakacyjne porządki, przeglądanie dziecięcych szafek z ubraniami, zawalonych dosłownie wszystkim biurek, że o szkolnych zakupach nie wspomnę itd, itd.

   Coś tam się jednak cały czas tworzy, coś haftuje, coś szyje, coś klei :) Wypatrujcie zatem na blogu nowych wpisów :)

Pozdrawiam serdecznie, 
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)




Ponieważ karteczki (oprócz tej z Mikołajem) powstały z mulin z resztkowego pudełka i tym razem ośmielę się zgłosić je na wyzwanie Moniki Igiełki - "Wymiatamy resztki".

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie zagospodarowane hafciki. Karki wyszły urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pięknych kartek!
    Również zabrałam się już za produkcję hafcików na kartki, ale ostatnio upały to znacząco spowolniły...
    Czekam na Twoje kolejne, piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne, u mnie w tym roku raczej same skrapkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jak zwykle pięknie:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne hafciki i pięknie oprawione, z pewnością ucieszą adresatów.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki, hafciki pięknie wkomponowały się w kartki. Wrzesień tuż, tuż, ja bardzo lubię ten czas powakacyjnych porządków i przygotowań do nowego roku szkolnego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu jak zwykle u Ciebie piękne kartki i to nie ważne czy w sierpniu czy w grudniu 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe wzory, świetnie zagospodarowane, będą doskonałymi posłańcami świątecznych życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że znam takich blogerów,, którzy by się zdziwili widząc ten wpis, ale nie są to osoby z naszego kółka blogowej adoracji. Szkoda, że moje oczy buntują się przeciwko krzyżykom (ledwo dały radę kanwie 54/10), bo bardzo mi się podoba haft krzyżykowy w wersji mini, a kartki z wybranymi przez Ciebie wzorami są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam się Aniu, że uśmiecham się pod nosem z Twojej pomyłki :D Ale to taki pozytywny uśmiech ;) Rękodzieło jest zakręcone i my też ;) Ja kiedyś zamiast wyhaftować rok urodzenia 2012 wyhaftowałam 2022 :D Śliczne hafciki świąteczne a czas leci i będą jak ulał w grudniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszły Aniu 😊 kolejny plus to,to że zrobiło się ciut chłodniej w tym upale hihi a ja przyznam szczerze że ciut się nie dogaduję chyba ostatnio z kartkami i odpoczywamy od siebie 😏
    Może za chwil kilka...
    Pozdrawiam cię cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe kartki, na pewno ucieszą obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne hafciki i masz racje przezorny zawsze zabezpieczony, sliczne powstaly karteczki, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przezorny zawsze gotowy :) W blogowym świecie od początku roku widać różne kartkowe zapasy, więc nie jest to widok aż tak szokujący ;)
    Twoje karteczki Aniu są prześliczne :) Obdarowani będą je mile wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, ta z Mikołajem albo z gwiazdką, u mnie niestety myśleć myślę, ale żeby te myśli zmienić w czyny, doba za krótka.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!