czwartek, 2 sierpnia 2018

451. "Magiczne fuksje", czyli wreszcie coś dla siebie :)


Witajcie!

   Na Podlasiu, jak wszędzie zresztą, szaleją upały... Siedzimy cały dzień w domu, przy zasłoniętych zasłonach i roletach. Pod koniec dnia wszyscy jesteśmy zmęczeni i rozdrażnieni... Bardzo tęsknimy za takim normalnym ciepełkiem i za dniami spędzonymi na podwórku.

   Tymczasem, po zakończeniu ostatniej metryczki malucha, pozwoliłam sobie na odrobinę wytchnienia i sięgnęłam po haft taki tylko dla mnie.

   Dla przypomnienia wzorek "Magiczne fuksje" znajdziecie w "Igłą malowane" 6/2015. Haft to 29 kolorów muliny, które stworzą obraz z 38250 krzyżyków.
   Dla moich "Magicznych fuksji" sama dobrałam kolorystykę mulin, a haftuję ją na jasnobeżowej kanwie 54/10, dwiema nitkami. Z racji koloru kanwy, na "cienie" dobrałam intensywniejsze kolory, niż w oryginalnym wzorze. Wydaje mi się, że pomysł jest trafiony, bo fuksje będą dzięki temu trochę żywsze.



Tak wyglądały fuksje ostatnio....





A tak prezentują się dziś...







    jak widać całkiem sporo nowych krzyżyków przybyło :) I kolejny raz fuksje będą musiały poczekać, gdyż obecnie zaczęłam pracę nad pamiątką ślubną, która ma być gotowa na wrzesień, a 'dla oddechu' powstają już małe hafty na świąteczne kartki.

---------- 

Na koniec jeszcze sierpniowe wytyczne w zabawie "365 dni w bajkowej krainie", a są to OKULARY lub MASKA  :)

---------- 

Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki

13 komentarzy:

  1. Piękne są te fuksje, trzymam kciuka za szybkie ukończenie :), no i za to żeby się schłodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anuś, mnie również upał daje się we znaki... ledwie żyję, a właściwie wegetuję:( Fuksje pięknie rozkwitają pod Twoimi łapkami:)
    Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest mieć taką pracę tylko dla siebie, po którą sięga się w chwilach wolnych od prac na zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, ze nie odpuszczasz, krzyżyków przybywa :)
    A moje nadal leżą :(
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo nadgoniłaś, coraz piękniej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne fuksje, mam nadzieje że upał niedługo odpuści i zrobi się przyjemniej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fuksje są bardzo wdzięczne i fajnie ,że robisz coś dla siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie przybyło, śliczny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne fuksje się wyłaniają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo przybyło! Piękny będzie obrazek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fuksje będą przepiękne. Kwiaty to mój ulubiony motyw na obrazach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kwietne hafty :) Nie rób za długich przerw, bo nie mogę doczekać się efektu końcowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam :) mam nadzieję że w tym roku uda mi się do nich powrócić.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!