czwartek, 19 lipca 2018

450. Kartka z Daisy :)

Witajcie!

   Najpierw szalała u nas pora sucha, potem nastała pora deszczowa, a teraz mamy połączenie obu! Najpierw leje się z nieba, jak z węża strażackiego, a potem słupki na termometrach sunął w górę jak szalone i wszystko zaczyna parować... Po 30 sekundach na podwórku czujesz się jak Puchatek oblepiony miodkiem... Nawet dzieci wolą zostać w domu... Wszyscy czekamy na taką "ludzką", wakacyjną pogodę i mamy nadzieję, że wreszcie do nas zawita :)

   A ja tymczasem nadrabiam zaległości. W maju i czerwcu, zajęta dwiema pamiątkami Pierwszej Komunii, oraz dwiema metryczkami, nie znalazłam chwili na haft z mojej zabawy "365 Dni w Bajkowej Krainie"(klik).

   W lipcu udało mi się nadrobić poprzedni etap. Wybrałam czerwcową wytyczną i postawiłam na cyferki.
 
Tym razem ponownie sięgnęłam po kaczuszkę Daisy :) W ubiegłym roku, ta urocza panienka już gościła na urodzinowej karteczce (klik).

   Schemat znalazłam w internecie, kolory dobrałam sama wśród różnych mulin, z resztkowego pudełka. Całość haftowana dwiema nitkami (kontury jedną), na białej Aidzie 54/10. Wyszywałam w trochę nietypowy sposób, bo najpierw powstały kontury, a następnie wzięłam się za ich uzupełnienie. Jak widać nie wszystkie elementy zostały wypełnione, ale chyba właśnie tutaj tkwi cały urok tego haftu.

   Haft trafił na kartkę. Jej bazę stanowi biały karton, a 'ramkę' dla samej kaczuszki tektura falista w kropki. Całość uzupełnia zielona wstążka, napis z piankowych, samoprzylepnych literek i cyferki oraz filcowa babeczka ('gotowiec').

   Karteczka póki co czeka na wykorzystanie, ale sierpień tuż tuż, a jak wiadomo akurat my w tym miesiącu mamy kilka małych jubilatek. Na pewno nie będzie problemu z jej wykorzystaniem :)




 








Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)




Ponieważ karteczka powstała z mulin z resztkowego pudełka i tym razem ośmielę się zgłosić ją na wyzwanie Moniki Igiełki - "Wymiatamy resztki".


14 komentarzy:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!