czwartek, 12 lipca 2018

449. Metryczka dla Emilki :)


Witajcie!

   Dziś zapraszam na post, którego bohaterką jest maleńka Emilka :) Nasza mała bratanica przyszła na świat troszkę ponad miesiąc temu, ale na swoją metryczkę musiała odrobinę poczekać. 

   Kto zagląda na bloga ten pamięta, że pisałam o tym, jak wybrałam zupełnie inny schemat, który na 'w teorii' wyglądał świetnie, ale po przeniesieniu na kanwę, efekt był okropny. Dlatego zdecydowałam się zacząć od nowa, z zupełnie innym wzorem, a zamiast beżów i brązów postawiłam na szarości. I to był strzał w dziesiątkę! Już po kilku pierwszych krzyżykach, w połączeniu z konturami wiedziałam, że to jest to!

   Schemat metryczki znalazłam w internecie już dawno, ale trafiłam na wersję w brązach, która nie do końca mnie przekonała. Do tego projektu zmieniłam, więc kolorystykę (dobór własny) na odcienie szarości. A już w trakcie haftowania spotkałam także wspomniany schemat, opracowany w szarościach.
Haft powstał na 'dostanej' kiedyś kanwie 64/10, z różowym marmurkowym nadrukiem w serduszka. Właśnie ze względu na ten nadruk i odcienie szarości, postanowiłam haftować dwiema nitkami muliny (Ariadna i DMC) i myślę, że była to dobra decyzja. Haft nadal ma swoją delikatność, ale jest wyrazisty.Wzór jest bardzo fajnie przemyślany, więc pracowało mi się z nim bardzo przyjemnie :) Schemat literek również pochodzi z internetu, a cyferki to mój pomysł (czcionkę rozrysowałam do karczochowych bombek naszej rodzinki). 

   Myślę, że szeroka biała rama, wzorowana na bielone drewno, pięknie dopełniła całości. 
Szarości muliny, delikatny marmurkowy róż i serduszka kanwy, oraz rama stworzyły fajną, nowoczesną i elegancką całość!









Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


21 komentarzy:

  1. przepiękna Aniu
    dopracowana w każdym szczególiku

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to skomponowałaś! Metryczka zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny, delikatny hafcik. jeszcze takiego nie spotkałam,Cudna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna metryczka. Też pierwszy raz widzę ten wzorek :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, bardzo delikatna metryczka - będzie wspaniałą pamiątką.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, cudny i bardzo delikatny hafcik!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna metryczka, bardzo elegancka, z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, delikatny haft. Z ramką tworzą spójną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowość w metryczkach - i fajnie!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam połączenie różu i szarości - metryczka jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombowa praca. Cudowna, przepełniona miłością, delikatnością. Kolory są prześliczne. Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka inna! Delikatna. Urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, zachwycająca, urokliwa! :)

    OdpowiedzUsuń

  14. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    ทางเข้า winwin

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, delikatna, oryginalna, ma swój urok, prezent wspaniały :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow, ale piękna, musiałaś bardzo się napracować! Ile tu szczegółów.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!