środa, 12 sierpnia 2020

524. Kartka w pomarańczach.

Hej, hej!

   Na Podlasiu upały nieco zelżały i mamy przyzwoite 25*C :) Słońce grzeje, ale nie aż tak, by nie móc wyjść na zewnątrz i cieszyć się pracami w ogrodzie, czy choćby robótkowaniem w plenerze :)

   Dziś pochwalę się kartką, w dość nietypowych dla mnie kolorach i z nieco odmiennymi dekoracjami :)

  Kartka zrobiona jest na białej bazie 13,5cm/13,5 cm. A powstała tak naprawdę z resztek papierów, które miałam pod ręką. Zaczęło się od majowego losowania kości i hasła "kwiat". Potem padło na pomarańczowe, piankowe róże, bo od dawna zastanawiałam się, czy i jak je wykorzystać. I tak, z resztki pomarańczowego kartonu, powstał środek przedniej strony kartki - dwa jego boki zgięłam w przestrzenną harmonijkę. Po obu stronach kartki, pod wspomnianą harmonijką, pojawiła się dosłownie końcówka papieru scrapowego, w takim retro klimacie - wystarczyło  go na pokrycie rogów bazy i 'ledwo, ledwo', na podklejenie napisu. No i wreszcie w samym centrum kartki, pomiędzy papierowymi harmonijkami, pojawił się bukiecik pomarańczowych różyczek :) Wydrukowany napis, oraz pomarańczowe, samoprzylepne półperełki, wykończyły cały projekt :)






   Myślę, że kartka, chociaż jest nieco inna, całkiem fajnie się prezentuje. Nawet ten kolor, niezbyt przeze mnie lubiany, dość fajnie się tu komponuje :)

Tak jak wspomniałam, projekt kartki, to moja odpowiedź na majowe losowanie kości :) Powoli nadrabiam wpisowe zaległości :)


Pozdrawiam serdecznie,

Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


12 komentarzy:

  1. Kartka jest śliczna i wspaniale skomponowana z tego co "pod ręką". :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest cudna i bardzo oryginalna :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka! Harmonijka dodaje uroku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka ciekawa w formie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka!
    U mnie nadal skwar, chociaż wentylator trochę pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wymyśliłaś te kartkę, jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kartka powstała, ciekawy efekt tej harmonijki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka. Bardzo lubię ten kolor. Świetnie go wykorzystałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa forma kartki, ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no z tym pomarańczowym to zawsze pod górkę ;) ale Ty zrobiłaś na medal!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka fajna karteczka w oryginalnej formie.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!