środa, 30 grudnia 2020

538. Kartki Bożonarodzeniowe 2020r.

Hej, hej!

   To niesamowite, jak szybko minął mi czas przygotowań do świąt, jak i one same! Wierzyć się nie chce, że właśnie kończy się stary rok. Na pewno był inny, stawiał nowe wyzwania, wymagał od nas rzeczy, z którymi do tej pory nie musieliśmy się mierzyć... Ale był też dla nas łaskawy i pozostawia w dobrym zdrowiu nas i naszych najbliższych. I to cieszy najbardziej :) Bo czego, jak czego, ale ten stary rok nauczył nas doceniać zdrowie, jak nigdy! Pokazał nam, że jednak brakuje nam bliskości drugiego człowieka, ale także, że potrafimy tę bliskość budować na wiele sposobów :)

   W tym roku zdecydowałam, że chociaż kilka kartek wyślę, szczególnie, że świat ogarnęła jakaś dziwna nostalgia, a taki gest wydaje się być ciepłym i serdecznym.

   Moje tegoroczne kartki są proste. Głównie króluje na nich haft matematyczny, ale wykorzystałam także wykonaną kiedyś z filcu poinsecję, haft myszki, czy po prostu grafiki z dedykowanych papierów. Kartki powstały na gotowych beżowych bazach 10,5cm/14,5 cm. Mam nadzieję, że wszystkie one dotarły wraz z serdecznymi życzeniami i sprawiły Adresatom przyjemność :)

    



   Sama otrzymałam pięć karteczek (jedna schowała się na zdjęciu) - Weronika, Ela, Stasia - dziękuję serdecznie! Sprawiłyście mi ogromną radość :)



   Kończy się stary rok, zatem dopinamy nasze listy czytelnicze i sumujemy liczbę przeczytanych stron. Oczywiście w kolejnym roku kontynuujemy nasze czytelnicze wyzwanie, ale o tym już w kolejnym poście.

A na koniec jeszcze....


Kochani!

W nadchodzącym Nowym 2021 Roku, 
życzę Wam przede wszystkim
zdrowia, bo stało się ważne jak nigdy,
życzę ukojenia nerwów i spokoju ducha,
serdeczności, ciepła i obecności drugiej osoby obok Was,
życzę spełnienia marzeń i realizacji planów,
oraz optymizmu i uśmiechu :)


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki

6 komentarzy:

  1. Dziękuję Aniu i życzę tego samego, dużo zdrowia i wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu moje podsumowanie już na blogu. Serdeczności na Nowy Rok 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu sporo tych kartek powstało, szczególnie te z haftem matematycznym mi przypadły do gustu. Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe mnóstwo wspaniałych prac :) najlepsze życzenia na Nowy Rok Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Aniu i życzę Ci wszelkiej pomyślności w 2021 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, kartki przepiękne. życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😘

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!