środa, 3 lutego 2021

543. Wyzwanie Czytelnicze 2020 - ogłoszenie Zwycięzców!



Hej, hej!



 Dziś zapraszam na post ogłaszający Zwycięzców ubiegłorocznego Wyzwania Czytelniczego 2020.


Bardzo się cieszę, że tyle Osób czyta, a przy okazji świetnie się bawi sumując strony, w zasadzie tylko przy okazji! Kolejny rok zabawy za nami i ponownie, zarówno indywidualnie jak i wspólnie, osiągnęliśmy niesamowity wynik!



W sumie, w 2020 roku, w ramach Wyzwania Czytelniczego, wspólnie przeczytaliśmy 260 879 stron!!!


Zobaczcie nasz czytelniczy ranking!
  1. Nawanna  - Ania  - 102 książki / 39 849 stron
  2. Bożenas - 79 książek / 34 412 stron
  3. Gosia K. - 80 książek / 31 858 stron
  4. Mięta - 72 książki / 22 099 stron
  5. Mariola - 65 książek / 15 786 stron
  6. Ania Iwańska - 45 książek /14 828 stron
  7. Ag_Agata - 34 książki / 14 051 stron
  8. Zaklęta Igiełka -25 książek / 11 705 stron
  9. Annette - 38 książek / 11 032 stron
  10. Handmade by Aga S. - 29 książek / 10 329 stron
  11. Współczesna biblioteka - 19 książek / 6751 stron
  12. Irena - 11 książek / 6140 stron
  13. Lady Savage - 19 książek / 5217
  14. Reaszka - 16 książek / 4926
  15. Elunia -15 książek / 4320 stron
  16. Becia-b Bernadetta - 10 książek / 3820 stron
  17. Violka - 11 książek /3730 stron

  Troszkę mi smutno kiedy czytam na Waszych blogach np. "mało przeczytałam i tak nie wygram" :( Dla mnie wszystkie jesteście Zwyciężczyniami tego Wyzwania, bez względu na to jak wiele stron udało się nam przeczytać!

Zatem nagrody będą dwie - wirtualna i rzeczowa!

Po pierwsze każdy Uczestnik otrzymuje banerek! Tym samym tytuł:

- Pożeracz stron wędruje do Nawanny, która pochwaliła się imponującą liczbą - 39 849 stron!

- Wyjadacz stron wędruje do Bożenas, która pochwaliła się równie imponującą liczbą - 34 412 stron!

- Smakosz stron wędruje do Gosia K., która pochwaliła się liczbą - 31 858 stron!

- Degustator stron wędruje do wszystkich pozostałych Uczestników wyzwania!

   Serdecznie gratuluję i zapraszam do poczęstowania się banerkami :) 
Mam nadzieję, że nikogo nie obrażają, potraktujecie je z przymrużeniem oka i staną się fajnym, miłym akcentem na Waszych blogach :)







Druga wspomniana nagroda, tym razem rzeczowa, to pewnie jakieś czytadełko i coś słodkiego :) 

O Zwycięzcy ( ze względu na te smuteczkowe, wspomniane przeze mnie wpisy na blogach) zadecydował los :) 

   I tak generator liczb wylosował... 10, czyli według listy rankingowej jest to Handmade by Aga S. Agnieszka serdeczne gratulacje!




Serdecznie gratuluję i pięknie podziękuję za Wasz udział w zabawie! 

Zapraszam także po raz szósty do wspólnego czytania w Wyzwaniu Czytelniczym 2021!



Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)

9 komentarzy:

  1. Ojej, dziękuję😘 Powiem szczerze, że nie brałam udziału dla nagród. Czytam, bo lubię, a wyzwanie tylko motywuje i pozwala odkryć ciekawe pozycje literackie u pozostałych osób biorących udział w zabawie. Gratuluję wszystkim bez względu na ilość przeczytanych stron- czytając żyjemy podwójnie ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja! Jestem 7! Niesamowite. Cieszy tym bardziej, że nie czytam dla nagrody, a dla sprawdzenia samej siebie. Ale banerek oczywiście wykorzystam ;)
    Mnie cieszy każda przeczytana strona, a Twoja zabawa Aniu jest dla mnie ogromnym motywatorem. Właściciele to zawsze czytałam na podobnym poziomie, ale nie miałam nigdy pojęcia o skali i rozmiarze.
    Adze, Ani, Bożenie, Gosi - serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytanie jest fajne. Ot, tak po prostu.
    Czytam nadal :)
    Dziękuję za kolejny rok zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla "przodowniczek" czytania :), a Tobie Aniu dziękuję za kolejny rok fajnej zabawy.
    Oczywiście bawię się dalej, bo lubię czytać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu dziękuję Ci za poprzedni cały rok> jestem w szoku , że znalazłam się na 6 miejscu , to dla mnie ogromne wyróżnieni. Banerek z radością porywam i wieszam na moim blogu. Oczywiście w 2021 bawię się dalej .
    Pozdrawiam i dziękuję za to podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Załapałam się do pierwszej 10 :-) Gratulacje dla zwyciężczyń :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ósma, super :) Gratuluję dziewczyny. Banerek porywam z przyjemnością. Bawię się Aniu dalej. Czytam dla siebie, ale dzięki tej zabawie odnajduję nowe tytuły warte przeczytania. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, nie jestem ostatnia hihi :).

    Gratuluję nam wszystkim :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo dla wszystkich :) Nie ważne ile ,ważne że się czyta :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!