piątek, 23 lutego 2024

598. Kartka urodzinowa - szpilki.


 Hej, hej!

   Wczoraj na Podlasiu na chwilę zagościła wiosna. Było słonko, które przyjemnie grzało, na niebieskim niebie krążyły delikatnie obłoczki, ptaszki ćwierkały radośnie, a powietrze pięknie, świeżo pachniało... A po południu niestety pogoda się zepsuła i dziś już jest wietrznie i deszczowo. I taki ciepłolubek jak ja, znów tęskni do wiosny :)

  A tymczasem na blogu kolejna kartka urodzinowa i znów w kolorach kojarzących mi się z lutym - czerwieniach.

Tym razem to piękne, czerwono- złote damskie, brokatowe buciki. Do tego, myślę, że bardzo kobieca oprawa w kropeczki i czerwona wstążka. Jako ciekawostkę napiszę, że tło dla całości stanowi kawałeczek tapety o delikatnej fakturze, dla mnie bardzo przypominającej tkane płótno. A kartka oczywiście na moje ulubionej kwadratowej bazie.

Kartka powędrowała wraz z życzeniami urodzinowymi do sympatyczniej Jubilatki i jak zawsze mam nadzieję, że wywołała uśmiech na twarzy, a wpisane tam słowa się spełniły :)









Pozdrawiam słonecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)

7 komentarzy:

  1. Śliczna kobieca karteczka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft robi tu całą robotę! Niby buciki i kawałek nóżki, a ileż wdzięku 😊

      Usuń
  2. Rewelacyjna kartka Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta kartka, ,lubię też kwadratową bazę i haft super. Bardzo lubię kartki z haftem jest super i wiele dodatków już nie potrzebuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Czasem w tej skromności i prostocie cały urok 😊

      Usuń
  4. Śliczna kobieca karteczka i w jedynym słusznym kolorze 😜

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!