poniedziałek, 26 lutego 2024

599. Kartka urodzinowa - Spiderman.


Hej, hej!

   W miniony weekend mieliśmy przyjemność świętować kolejne urodziny pewnego małego kawalera. 
Chłopiec jest fanem superbohaterów, między innymi Spiderman'a. Stąd taka tematyka urodzinowej kartki, która idealnie wpisuje się w 'czerwony' luty.

   Oczywiście najwięcej pracy zajęło wyhaftowanie postaci Spiderman'a. Schemat znalazłam w internecie i chociaż jest to dość popularny bohater, to odszukanie odpowiedniego wzoru (pasującej wielkości, dopracowanego graficznie) również wymagało nieco zachodu. 
Niemniej najpierw powstał kontur, a następnie go ' pokolorowałam', wykorzystując resztki muliny, często bez nazw i numeracji. 
Kiedy haft powstał, wpadłam na pomysł umieszczenia go na pajęczynie. Mimo moich przeciętnych umiejętności rysunkowych, wyszła chyba całkiem nieźle, a srebrny długopis żelowy, na czarnym markerze sprawia ciekawe wrażenie, szczególnie gdy na pajęczynę pada światło słoneczne. 
Sam haft podkleiłam białym kartonikiem przy użyciu dwustronnej taśmy klejącej, a następnie wycięłam kontur postaci. 
Haft oraz napis przykleiłam na kostkach dystansowych, by całość sprawiała przestrzenne wrażenie. 

Kartka wypełniona serdecznymi życzeniami i w towarzystwie odpowiedniego do zainteresowań prezentu, została oczywiście wręczona osobiście :) 






 


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)

4 komentarze:

  1. 😁😁😁Mój całkiem dorosły syn (25-letni) też byłby zachwycony taką kartką, więc jak mniemam 4-letni fan superbohaterów również był zadowolony. 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka, a fan - jubilat z pewnością zachwycony. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od zawsze lubiłam kartki wyszywane i format kwadratu. Szkoda tylko że tak mało jest osób które docenią właśnie to wyszycie, które też pochłania nam czas. Fajna wyszła ta pajęczyna inaczej być nie mogło !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!