poniedziałek, 3 czerwca 2024

618. Kartka z okazji Pierwszej Komunii.

 Hej, hej!

   Maj to czas projektów komunijnych, a w tym roku i ja miałam przyjemność taki przygotować. 

   Stworzyłam kartkę dedykowaną dziewczynce, zatem pojawił się delikatny róż, w połączeniu z bielą i zielenią. Wykorzystałam gotowe grafiki (takie do wycięcia), odpowiedni napis, oraz tekst wewnątrz (znalezione w Internecie i wydrukowane) i piankowe różyczki, które świetnie pasują do okazji,  z dodatkiem wstążki, oraz półperełek. Na koniec dodałam jeszcze drewnianego aniołka :) Nawet grafika z ciemnowłosą dziewczynką pasuje idealnie!

   Ponieważ moja córeczka także chciała mieć swój wkład, to stworzyłyśmy jeszcze delikatną bransoletkę na gumce, z białych perełek, z małą zawieszką misia i ozdobną kokardką.






Mamy nadzieję, że nasz drobiazg się spodobał i dodał otuchy w tym pięknym, ale i trochę jednak stresującym dniu :)

Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)

1 komentarz:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!