środa, 29 maja 2024

617. Kartki na Dzień Mamy.

 Hej, hej!

   W kilka dni temu obchodziliśmy Dzień Mamy i z tej okazji, jak co roku, ja również przygotowałam kartki, jako dodatek do słodkości i kawusi :)

   Oczywiście plany były ambitniejsze, ale niestety z przykrością muszę stwierdzić, że w natłoku zajęć, zwyczajnie zabrakło czasu. Dlatego karteczki są bardzo proste i dość skromne. 

Zresztą ich zdjęcia też takie 'na szybko', bo niemal od razu kartki powędrowały dalej. Wybaczcie ;)

   Na beżowej bazie 13,5 x 13,5 cm pojawiło się kwiatowe tło, napis (znaleziony w Internecie i wydrukowany), różowa delikatna wstążka i papierowe kwiatuszki (od Dorotki) wraz z białymi scrapowymi listkami.

Wewnątrz oczywiście zagościły życzenia dla Mam :)




Skromne, co prawda, ale za to ronione z myślą o Adresatkach :)

   Ja sama także otrzymałam piękne laurki od moich dzieciaków :) Więc wiem, że nawet najskromniejsza kartka, wywołuje emocje warte miliony :)


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)



3 komentarze:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!